Danløn

Spar tid og minimer din risiko for fejl – undgå at skulle indtaste løn og indlæse filer manuelt

Danløn logo rød

Support af integration

salg@danlon.dk

Danløn – Nemt, sikkert og billigt lønsystem

Med Danløn får du et brugervenligt lønsystem, der gør dit arbejde med løn nemt og overskueligt. Du opretter dig på et øjeblik, og så er du i gang. Du betaler kun pr. lønseddel, og der er ingen skjulte gebyrer eller andre omkostninger. Holder du også styr på HR-opgaver, kan du med Danløn HR klare løn- og HR-administration i én arbejdsgang.

Om Danløn integrationen

Med Danløn-integrationen slipper du for manuelle indtastninger eller indlæsning af filer, så du både sparer tid og mindsker risikoen for fejlindtastninger.

I stedet for at taste lønnen ind manuelt eller eksportere og importere filer, skal du blot lave lønnen i Danløn, som du plejer, og når det er gjort, er lønnen klar til bogføring i Dinero.

Danløn er et brugervenligt lønsystem, du betjener direkte via internettet. Danløn har blandt andet følgende funktioner:

  • Danløn gør det hurtigt, nemt og billigt at køre løn
  • Direkte integration med Dinero Pro
  • Indberetter til eIndkomst (SKAT)
  • Automatisk overføre alle beløb i form af løn, skat, pensioner m.v. for dig
  • Leverer lønsedler til medarbejderne i e-Boks eller på e-mail
  • Du får gratis support online
  • Danløn app til medarbejderne: lønsedler for det seneste år, registrering af timer, kørsel og udlæg.

Kom hurtigt i gang

Du kan komme i gang med at bruge Danløn med det samme. Klik ind på danlon.dk, og opret et brugernavn og en adgangskode.

Hvad skal jeg installere?

Ingenting – Danløn kører i alle browsere – fx Internet Explorer, Firefox, Chrome og Safari – du skal blot have en internetforbindelse.

Hjælp

Danløns support er gratis, hvor de online hjælper dig med de spørgsmål, der kan opstå undervejs.

Hvis du ikke selv ønsker at administrere lønnen, kan du gratis give fx din revisor adgang til dine data.

Sådan gør du i Danløn

I Danløn skal du under “Virksomhed” -> “Generelt” i feltet “Regnskabsprogram” vælge “Dinero”. Herved oprettes automatisk en bogføringsgruppe i Danløn med navnet “Dinero”.

Under “Identifikation” indtaster du dit Firma-ID fra Dinero (se nederst i venstre hjørne i Dinero) og under “API-nøgle” kan du overføre den nøgle du lige har kopieret i Dinero. Dermed bliver det muligt at overføre posteringer direkte fra Danløn til Dinero’s kassekladde.

Kontonumrene er allerede tilpasset Dineros standard. Du ser opsætningen af kontonumre under “Virksomhed”, “Bogføringsgrupper”.

Har du ansatte skal du vælge bogføringsgruppen, “Dinero”. Det gøres under “Medarbejder” -> “Generelt” ud for feltet “Bogføringsgruppe”.

Når du har bogført en lønperiode i Danløn, kan du under “Lønafregning” -> “Overfør til finans” vælge den lønperiode, du ønsker bogført i Dinero.

Klik “Overfør lønposteringer”, så overføres dine posteringer direkte til kassekladden i Dinero.

Og nu sparer du tid hver måned, som kan bruges til at gøre din virksomhed bedre eller kysse lidt mere med din udkårne 🙂

Du kan se mere i denne guide, hvis opsætningen driller dig.

Husk ved gruppelivsforsikring

Har du en medarbejder der har gruppelivsforsikring skal du manuelt rette den skyldige pension i Dinero’s kassekladde. Lad os sige du har gruppelivsforsikring på 500 kr. Ret den skyldige pension (konto 65080) til 500 kr mindre og opret en linje som bogfører 500 kr. på konto 3220 Personaleforsikringer.

Du skal have Dinero Pro for at kunne benytte denne funktion. Er du Dinero Starter, kan du opgradere nedenfor:


Hvad siger kunderne?

Danløn Regnskabsprogram


Kristian Mølgaard indehaver af
Partnertekst.dk ApS

Hvordan bruger du Danløn?
Hos Partnertekst bruger vi det til at køre lønnen hver måned. Det er både let og ubesværet, da lønnen kan køres automatisk. Det, at vi har mulighed for at koble Dinero og Danløn sammen, er en fantastisk løsning, som sparer tid og samtidig sikrer os mod fejl!

Hvordan bruger du Dinero?
Vi bruger dagligt Dinero til at få et overblik over økonomien samt den økonomiske udvikling i løbet af månederne. Herudover bruger vi naturligvis også Dinero til udsendelse af fakturaer til kunder samt til bogføring af bilag. Det er let og enkelt at anvende og rummer alligevel alle de funktioner, vi har brug for.

Hvordan spiller de to systemer sammen?
Danløns system overfører automatisk alle beløb til Dinero, så man er fri for at skrive dem ind manuelt. Nemmere bliver det ikke!

Ville du anbefale løsningen til en ven?
Uden tvivl! En genial løsning til alle som ønsker en let og overskuelig løsning, der samtidig gør, at man sparer sig selv for oceaner af tid.

Oftest stillede spørgsmål

Danløn er et nemt, sikkert og brugervenligt lønsystem. Du betaler for hver lønseddel, og kan derudover også holde styr på HR-opgaver med Danløn HR. Det er nemt og billigt at køre løn med Danløn.

Med Danløn-integrationen til Dinero slipper du for at indtaste løn manuelt. Du kan i stedet lave lønnen i Danløn, og når det er gjort, kan du bogføre lønnen i Dinero. Du sparer dermed tid, og mindsker risikoen for at lave fejl i forbindelse med indtastninger.  

Support af integration

salg@danlon.dk

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram