Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

God nyhed! Endnu nemmere hjælp til dig – 24/7

Rasmus Jungersen Sidst opdateret: 18/09/2018
Den 19. oktober 2017

Placeholder billede til bloggen

Jeg har glædet mig meget til at fortælle dig om denne forbedring af vores hjælpefunktion, som jeg har arbejdet med i et stykke tid. Nu er det nemlig meget nemmere for dig at få hjælp til dine regnskabsudfordringer – hele døgnet rundt.

Hvad har vi lavet?

Vi har tilføjet en søgefunktion direkte i Dinero, hvor du har adgang til mere end 250 hjælpeartikler. Artiklerne er en rigtig god blanding af hjælp til din bogføring og information og vejledning om Dineros funktioner.

I vores hjælpeartikler har vi placeret al den Dinero-viden, vi overhovedet har. Der bør ikke være et spørgsmål, der ikke er besvaret. Vi ved godt, det er i den perfekte verden, men det er det, vi stræber efter. Lidt længere nede kan du læse om, hvordan du kan hjælpe os (og andre Dinero-brugere) med at nå vores mål.

Sådan ser den nye søgefunktion ud ⬇️

Hjælp 24/7 i Dinero

For hver eneste side i Dinero har vi tilføjet de mest stillede spørgsmål. I eksemplet ovenfor er vi i fanen “Tilbud”, hvor vi har sat de artikler ind, som vi får flest spørgsmål til. Finder du ikke dit svar, kan du bruge søgefeltet. Er du fx på udkig efter, hvordan man laver en følgeseddel i Dinero, kan du søge på det.

Vores søgefunktionen kører nu alle vores artikler igennem og præsenterer de mest relevante artikler – baseret på de ord, du søger på. Du skal ikke trykke enter, før den begynder at søge. Det gør den helt selv.

I nedenstående har vi søgt på “Følgeseddel”. Kort efter præsenterer vi alle de artikler, der indeholder ordet følgeseddel.

Support Dinero

Indtil videre har 77% af dem, der har læst en af vores hjælpeartikler, hjulpet sig selv i mål. Jeg synes, det er et flot tal, men det kan godt blive endnu bedre.

Hjælp os – og andre Dinero-brugere med at løse deres udfordringer

Som vi skrev tidligere, har vi lagt al den viden, vi overhovedet har, ind i vores hjælpeartikler. Men der vil selvfølgelig altid være noget, vi kan gøre bedre. Til det har vi brug for din hjælp. Her er de ting, vi gør for at gøre funktionen bedre:

  • Vi gennemgår nul-søgninger.
    Det vil sige, hvis du ikke har fået et resultat på din søgning, sørger vi for, at du får et resultat næste gang.
  • “Var denne artikel nyttig?”
    Under hver eneste hjælpeartikel har vi tilføjet en “Var denne artikel nyttig?”-knap. Den må du meget gerne bruge, så vi kan gøre vores hjælpeartikler endnu bedre.
  • Relevans først
    Vi sørger for at vise de mest relevante hjælpeartikler til dig. Det er baseret på, hvad der bliver klikket mest på, og hvad vi bliver spurgt mest om på chatten.

Med andre ord: Jo mere du bruger vores søgefunktion, jo bedre bliver den. Så tak for din søgning 🙂

Du skal have den bedste service

Vi har lavet denne forbedring, fordi vi har et brændende ønske om at give dig den bedste service. Vi mener, at noget af det mest tilfredsstillende er at hjælpe sig selv godt videre. Denne funktion, kombineret med hele tiden at forbedre vores produkt, mener vi, er god værdiskabende service.

Vi har altså ikke gjort det her, fordi vi ikke vil chatte med dig. Det vil vi hellere end gerne. Vi har gjort det for din skyld, for at gøre det endnu nemmere for dig at få den hjælp, der skal til for at løse din udfordring. Funktionen er tilgængelig hele døgnet rundt.

Har du spørgsmål, er du selvfølgelig mere end velkommen til stadig at fange os på chatten. Vi er der hver dag året rundt fra kl. 9-22 🙂

Skriv en kommentar

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

If you agree to these terms, please click here.

Tilmeld dig og få styr på dit regnskab

Kom i gang med det samme - det er helt gratis og uden binding