Spring til indholdet

Nye funktioner – juli 2019

I dette indlæg kan du læse, hvilke nye funktioner, samt forbedringer til eksisterende, vi udviklede i Dinero i juli 2019.

Sommeren er over os. For nogle virksomheder betyder det, at de mere eller mindre går i stå. Det er bestemt ikke tilfældet i Dinero, som du kommer til at læse i dette indlæg.

Vi kæmper hver eneste dag – inkl. sommerferien – for at lave fremtidens regnskab, der er nemt og automatiseret.

I indlægget her bliver du klogere på, hvad vi har lavet i juli 2019.

Bilagsarkiv 💼

Første skridt mod fremtidens regnskab er bilagsarkivet. Vi skal have styr på bilagene, før vi kan tage de næste skridt.

I første version af bilagsarkivet uploader du alle filer til ét sted, hvorfra du kan tilknytte dem til købsbilag, finansbilag, bogføringsskabeloner og kassekladde.

Du kan uploade filerne ved 1) at videresende PDF’er direkte fra din mail og ind i dit bilagsarkiv via en unik mailadresse, eller 2) trække filerne ind, som du kender det fra idag.

Ovenstående er første version, som lige nu er i beta. På sigt satser vi på, at vi selv kan matche dine bilag til dine bankposteringer. Det betyder mindre tid brugt på dit regnskab. Det er da smart!

Du kan læse mere om bilagsarkivet her.

Forbedringer til Dinero Løn 💸

Vi fik også udgivet en masse forbedringer til Dinero Løn! Med Dinero Løn kan du, som Dinero Pro-bruger, lave en lønseddel hver måned. Udover det, du i forvejen kan, har vi nu tilføjet følgende:

  • Udbetaling af diæter og acontoløn
  • Ferieregnskab på den enkelte lønseddel
  • Nyt og forbedret layout, der gør lønsedlen til Danmarks flotteste 😍
  • Mulighed for at trykke på “Bogfør”, hvorefter beløb til A-skat og AM-bidrag, ATP og FerieKonto overføres til vores bogføringsskabeloner, hvor du med to klik kan bogføre, at du har betalt det
  • Automatisk indberetning og bogføring af et honorar, du har udbetalt til en freelancer (B-honorar)
  • … og andre småting, der gør Dinero Løn lettere at bruge!
    Du kan læse om det hele her.

Nøgletal – din virksomheds performance 💪

Vi har faktisk haft den her funktion i noget tid; dog i beta, imens vi har arbejdet med tallene så præcist som overhovedet muligt. Nu har vi så fjernet beta-tagget, og tallene er klar til, at du for alvor kan tage dem i brug.

Funktionen er et kæmpe skridt på rejsen med den virtuelle CFO. En klog Dinero-assistent, der proaktivt giver dig anbefalinger til at optimere din virksomhed. Med andre ord: Viser dig, hvordan du kommer til at tjene flere penge.

Vi kigger på din omsætning, din dækningsgrad (hvor meget du har tilbage efter variable omkostninger, fx varer og fragt) og din overskudsgrad (hvor meget du har tilbage efter faste omkostninger – fx varer, markedsføring og løn).

Alt det sammenholder vi med dine konkurrenter i samme branche, så du kan se, hvordan du performer.

Tjek funktionen ud under Regnskab -> Nøgletal. Men skynd dig, for funktionen er lige om lidt kun tilgængelig for Pro-brugere.

Omdannelse af IVS til ApS ⁉️

Senest 15/4-2021 skal dit IVS lukkes eller omdannes til et ApS. Vi er gået ud med nyheden om, at vi arbejder på markedets bedste pris til din fordel.

Vi er ikke gået i luften med det endnu, men du kan allerede nu skrive dig på vores mail-liste, så du er den første, der får besked, når vi går i luften.

Skriv dig op via linket i bunden af dette indlæg.

Hele seks nye integrationspartnere!

Vi har efterhånden rundet mere end 110 integrationer, der også kan være med til at sætte dit regnskab endnu mere på autopilot. Du kan se hele listen her.

De seks nye er:

  • Weroshop – integration til webshop
  • myJobPlanner – integration til CRM og planlægning
  • Clubtimize – integration til foreninger
  • Bizsys POS – integration til kasseapparat
  • Conference manager – integration til afholdelse af konferencer
  • Planway – integration til booking

Apropros integrationer har vi også flyttet menupunktet “Integrationer” fra “Indstillinger” til hovedmenuen. Så har du lettere adgang til dem.

Opdateringer til vores mobil-apps 📱

Igen i denne måned har vi udrullet opdateringer til vores mobil-apps.

Du kan downloade vores apps her:
📱 App til iPhone
📱 App til Android

Theis Jørgensen
Theis er ansat hos Dinero, hvor han hver dag arbejder for at sikre glade Dinero-brugere. Han er velbevandret i økonomiske termer og har været en del af Dinero-holdet en god portion år efterhånden.

3 kommentarer

  1. 1. Som kasserer i en forening er det meget nemt at afstemme vores konto. Hvad jeg savner er at kunne tilkoble et ‘budget’ beløb konto planen. Som så kunne blive vist i Rapporter sammen med de aktuelle tal.
    Upload af bilag for en forening til en mindre pris end det månedtlige. F.eks. 100 for en måneds adgang – det vil gøre det nemt.
    2. Har I overvejet at lave en version til hustanden? Altså med en forholdsvis simpel konto plan fordelt på diverse udgifter. Det ville give et godt overblik af de forskellige udgifter – f.eks. brændstof – og få os til at se de virkelige udgiftsposter per bil, abonnement. Altså bedre fakta fordi de får en konto hver.

  2. Hej Per

    1. Vi har desværre ikke en budget-funktion i Dinero. Jeg tager din besked med videre som forslag.

    2. Vi har desværre ikke planer om at lave Dinero til privat-regnskab.

    Vi har lige nu ikke en “mellempakke” hvor du kun kan tilkøbe nogen af de funktioner som findes i Dinero-PRO.
    Jeg tager dit feedback med videre.

    Du må have en rigtig god dag 🙂

Skriv en kommentar

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?