Spring til indholdet

Nyhed: Kortbetaling direkte i Dinero

Kortbetaling

Jeg er helt vildt glad for at kunne præsentere dig for en helt ny integration: Nu kan dine kunder betale dine fakturaer med betalingskort.

Integrationen kan bruges uanset, om du har Dinero Pro eller Dinero Starter.

Hvis du vælger at bruge funktionen, får du et lille betalingslink i din faktura. Det kan din kunde klikke på, indtaste kortoplysninger, og så er pengene på vej til dig. Så simpelt er det 🙂

Fordelene ved kortbetaling

Der er en række fordele ved at bruge kortbetaling. Dem har vi listet nedenfor.

Automatisk bogføring

Når din kunde har brugt kortbetaling til at betale din faktura, registreres betalingen i Dinero automatisk. Faktisk bogføres hele betalingen fuldstændig automatisk. Du sparer altså tid.

Du får dine penge hurtigere

Logikken siger, at jo nemmere det er for din kunde at betale, desto hurtigere får du dine penge i kassen. Og jo før du har pengene i kassen, desto før kan du bruge pengene til indkøb, investeringer, markedsføring eller noget helt fjerde.

Vælg til – eller vælg fra

Når du bruger integrationen, kan du med ét enkelt klik på hver enkelt faktura vælge, om du ønsker at tilbyde din kunde kortbetaling.

Det er altså frivilligt og nemt at vælge, om du ønsker at tilbyde kortbetaling hver eneste gang eller kun på udvalgte fakturaer.

Nemmere for din kunde

Dine kunde slipper for at skulle rode rundt med NemID, netbank og lange kontonumre, når din faktura skal betales. Det bliver altså nemmere for din kunde at betale. Dét er god service overfor din kunde.

Så nemt kommer du i gang

Det kræver kun ganske få klik, og så kan du tilbyde dine kunder kortbetaling.

  1. Log ind i Dinero.
  2. Tryk på det lille tandhjul (indstillinger) øverst til højre -> Add-ons og integrationer.
  3. Læs og accepter betingelserne.
  4. Vælg den bankkonto i Dinero, som du ønsker at udbetalingerne fra Yourpay skal bogføres på.
  5. Tryk på “Start Yourpay integrationen”, og du kan med det samme modtage kortbetalinger på dine fakturaer (det sker helt automatisk).
  6. Yourpay kontakter dig på mail og telefon for at sikre, at du er kommet godt fra start.
Jannik Lindenstrøm
Jannik er integrations- og revisoransvarlig hos Dinero. Han har været med på holdet en del år efterhånden, og han kender til alt fra god kundesupport til geniale detaljer i alle de integrationer, vi løbende føjer til samlingen.

9 kommentarer

  1. Jeg må desværre konstatere at jeres løsning med yourpay fungerer ekstremt dårligt. Yourpay systemet virker som om de manuelt sidder og laver overførslerne og det sker først når man rykker for dem. Sidste uge havde vi +10.000 kr som bare sidder hos yourpay uden udbetaling. Så må man rykke dem og der er altid en eller anden fejl, som de beklager meget, men det sker bare igen og igen

  2. Hej Casper

    Yourpay udbetaler dine penge 5 bankdage efter din kunde har betalt fakturaen, blot til infomation så du ikke forventer de udbetales dagen efter. Hvis du har yderligere udfordringer med brugen af Yourpay via Dinero, så må du meget gerne sende os en mail, så vil vi gerne følge op på det og se om det er noget vi kan hjælpe dig med at løse.

    De bedste hilsner
    Lasse

  3. Kommer I med en løsning som virker med alm. Dankort (og evt andre kort) og direkte med egen bank. Det virker lidt lettere end gennem en tredjemand …

  4. Hej
    Kan det bruges til betalinger fra udlandet, og i så fald hvad er omkostningerne på det. ( veksel gebyrer mm. )

  5. Hej 🙂

    Asger: Vi arbejder desværre ikke selv på at lave en løsning. Så det vil være i gennem en 3. part.

    Gitte: Yourpay kan godt håndtere udenlandske betalinger. Gebyret er fast, også hvis du modtager udenlandsk betaling på kort. Er du PRO bruger er gebyret 1,5 %, og som starter-bruger er gebyret 2 %.

    I må have en rigtig god dag 🙂

    De aller bedste hilsner
    Sana – Dinero Support

  6. Hej,
    Jeg har oprettet mig hos Yourpay men fik ikke en velkomstmail fra dem og troede derfor ikke, at systemet ville være brugbart før. Det var det og en kunde har indbetalt et stort beløb som er trukket for deres konto og som også fremstår som betalt i dineros faktureringssystem. Da jeg ikke kan logge ind i Yourpay har jeg ingen indblik i transaktionerne. Jeg fik en mail fra Yourpay om at jeg så bare skulle gå ind i min velkomstmail. Men sådan en har jeg desværre ikke har fået. Når jeg ringer til dem siger en stemme at der er tre minutters ventetid og sekundet efter at nu er der 30 sekunders ventetid, men intet passer. Uanset hvor mange gange man ringer. Når jeg går ind i vurderingerne fra Trustpilot ser jeg til min skræk, at der er næsten en 1/4 af anmeldelserne der er rigtig dårlige med kedelige erfaringer. Jeg må indrømme at jeg bliver nervøs for mine penge. Håber at I tager fat i Your pay og deres måde at håndtere Dinerokundernes tilmeldinger på, for jeg stoler jo på Dinero når jeg tilmelder mig sådan en løsning!

    Venlige hilsner
    Birgitte

  7. Hej Birgitte 😊

    Jeg kan godt forstå, hvorfor du er bekymret for dine penge, men det er der ingen grund til at være. Du får pengene indenfor 5 bankdage efter at kunden har betalt beløbet.

    Det lyder til gengæld mærkeligt, at du ikke har modtaget en velkomstmail. Det skulle alle gerne gøre. Ligesom at du skulle modtage en opringning. Du er mere end velkommen til at skrive til os i chatten, hvis du ikke modtager dine penge, eller hvis du ikke høre noget fra YourPay – så kigger vi på det sammen.

    Du må endelig også skrive, hvis du har yderligere spørgsmål! Du må have en dejlig aften og god weekend.

    De bedste hilsner

    Nicolai fra Dinero Support

  8. Du får dine penge hurtigere? Hvis en kunde betaler faktura til tiden via kortbetaling, skal jeg så ikke vente 5 dage på at få pengene og så har jeg jo dårligere likviditet.

  9. Hej Bo 🙂

    Det afhænger jo selvfølgelig lidt af, hvor hurtigt dine kunder normalt er til at betale, om det giver dig en likviditets fordel eller ej. Vi har bare erfaret, jo flere muligheder og jo nemmere det er, at betale for de udsendte fakturaer, jo hurtigere går betalingen af disse også og kan dermed medfører bedre likviditet.

    God aften til dig 🙂

    De bedste hilsner
    Lasse fra Dinero Support

Skriv en kommentar

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?