Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Dandomain med Goveeto

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 0 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

En webshop hos Dandomain, er nem at vedligeholde, og et rigtigt godt valg for mange der gerne vil drive Webshop på en overskuelig måde, men bogføringen af salg der kommer ind, er noget helt andet.
Det har vi gjort noget ved. Med Goveeeto’s bogførings robot, Gobill kan du nu få overført alle dine salg fra din webshop til Dinero, helt automatisk.

Korrekt moms uanset hvad:

Gobill sørger for, at tage højde for at bogføre korrekt moms på hver ordre. Således, slipper du for at tænke på, om du har solgt til en erhvervskunde i Tyskland, privat kunde i Norge eller noget helt tredje.

Gobill sørger også for, at oprette nye produkter og kunder der løbende måtte komme ind, på din webshop. Med andre ord sker følgende, når alt er sat op:

  1. Du får et salg på din Dandomain-webshop, det skal bogføres.
  2. Gobill overfører salget til Gobill’s system – med al information tilhørende salget, kundens navn, adresse, produkter mv.
  3. Gobill Bogfører i Dinero.

Hvordan kommer jeg i gang?

Herfra er der to scenarier, vælg den der passer dig bedst:

  1. Jeg vil gerne prøve en demo – opret en GRATIS prøveperiode ved at klikke her: https://www.goveeto.dk/gratis7d
    Du har nu fuld adgang til alt i 7 dage.
  1. Jeg vil gerne i gang med det samme! – Vælg din pakke her: https://www.goveeto.dk/priser.
    Du har nu fuld adgang til alt.
  2. Det næste der sker er, at du bliver kontaktet af en af vores medarbejder, som vil sørge for at du kommer godt i gang.

Opsætning

Sværhedsgrad = moderat

  1. Tryk tilføj salgskanal , I din administrator panel.
  2. Vælg Dandomain under platform og indsæt info fra din Dandomain. Husk at skrive dit shop navn, under Firmanavn.
  3. Tryk på Opret
  1. Tryk på bogføringsprogrammer og klik så på indstillinger ved
  2. Indsæt herefter din Dinero API nøgle og tryk tilføj.

  1. Pop-up vinduet bliver udvidet. Vælg den status ordrerne skal bogføres i. Klik efterfølgende på knappen nederst i venstre hjørne, så den skifter fra Inaktiv til Aktiv.
  2. Vinduet ser nu sådan ud:

Vælg konto for salg og fragt. Som nævnte tidligere, har dette ikke nogen betydning 99% af tiden, da systemet selv regner ud, hvilken konto der skal bruges.

Du er nu klar!

 

Sidst opdateret: 13/12/2018
Passer til Virksomhedstypen:
  • IVS
  • ApS
  • A/S
  • I/S
  • Enkeltmands
Kategori
Webshops