Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Dropbox

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 5 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

Du kan nu integrere dit regnskab med Dropbox, så dine salgsfakturaer og uploadede bilag automatisk bliver gemt i Dropbox.

Med en Dropbox-integration får du løbende backet dine salgsfakturaer og uploadede bilag op i din Dropbox. Dermed har du dem samlet i en mappe og kan let dele dem med din revisor og samarbejdspartnere. Dertil giver den en ekstra sikkerhed og hvis du mod forventning ønsker at skifte til et andet program, har du allerede alle salgsfakturaer og uploadede bilag liggende i din Dropbox-mappe.

Eksporter nemt alle dine bilag

Mange brugere har været betænkelige ved at gemme alle deres bilag i ét system ude i den der “Sky”. Vi har nu lyttet til dem og lavet en Dropbox-integration, så du altid får backet dine salgsfakturaer og uploadede bilag op i din Dropbox. Dermed har du dem samlet i en mappe, og HVIS det nu skulle ske, at du af en eller anden grund ønsker at skifte til et andet program, har du allerede alle salgsfakturaer og uploadede bilag liggende i din Dropbox-mappe.

Hvordan gør jer?

I Dinero skal du bare klikke på Indstillinger (tandhjulet) -> “Add-ons & integrationer -> og herefter klikke på “Start automatisk backup til Dropbox”. Det bliver ikke meget nemmere.

Som gratisbruger får du en backup af alle dine fakturaer. Kører du Dinero Pro, får du også en kopi af alle dine købsbilag i Dropbox. Opgrader til Pro her.

Her finder du dine bilag i Dropbox

Du finder dine bilag ved at logge ind i Dropbox her.
I din hovedmappe vil der være en mappe, der hedder “Apps”. Klik på “Apps”-mappen, så finder du mappen “Dinero”. Klik på “Dinero”-mappen, og du vil finde en mappe med det Firma-ID, du har lavet backup til.

Hvad hvis jeg har backup til flere firmaer på min Dinero-konto?

Du kan sagtens lave backup til flere firmaer på din brugerkonto. Hvert firma, der skal have backup, skal dog have Pro-abonnement. I din “Dinero”-mappe i Dropbox, vil hvert firma med backup få sin egen mappe, hvor bilagene vil blive gemt.


Hvad siger kunderne om Dropbox integrationen?

Martin Kjær Petersen Useweb.dk

Hvordan bruger du Dropbox?
Vi bruger dagligt Dropbox til backup og deling af filer internt i virksomheden samt til at sende materiale til kunder og underleverandører.
Derfor var det også helt naturligt at opdatere til Dinero Pro, da vi hørte, at der var mulighed for integration til Dropbox.

Fakturaer og bilag ligger nu tilgængelig i Dropbox-mappen med det samme, og når vi har behov for det, kan vi hurtigt gå ind og få et overblik, dele mappen med vores revisor og vedhæfte udvalgte bilag i mails, hvis det er nødvendigt.
Integrationen giver en tryghed, tilgængelighed og et overblik, som vi ikke tidligere har oplevet i andre løsninger.

Hvordan bruger du Dinero?
Hidtil har vores revisor stået for bogføringen, og vi har derfor udelukkende brugt Dinero til fakturering af kunder. Men nu har vi fået lyst til selv at stå for bogføringen og spare udgifterne.

Hvordan spiller Dinero og Dropbox sammen?
Det kan ikke være nemmere. Synkronisering sker med det samme, og det er nemt at sætte op.

Ville du anbefale løsningen til en ven?
Helt sikkert.

Sidst opdateret: 19/09/2018
Kategori
Backup