Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Pleo

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 0 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

Pleo automatiserer processerne omkring din udgiftsrapportering – fra køb til bogføring. Det betyder at medarbejdere skal bruge mindre tid på kvitteringsadministration og rapportering, og derfor kan bruge mere tid på at udføre deres arbejde.

Medarbejdere kan, med deres eget Pleo Mastercard, købe de ting, de har brug for at løse deres arbejdsopgaver. Kvitteringer indfanges i købsøjeblikket, al transaktionsdata indsamles via kortet, udgiften bliver automatisk kategoriseret og matchet med kvitteringen, hvilket gør udgiftsrapporteringen til en leg.

I Pleo’s app kan administrator følge virksomhedens udgifter i realtid, nemt og øjeblikkeligt ændre medarbejdernes individuelle forbrugsgrænser, bestille nye kort, se detaljeret analyse og eksportere deres udgifter til Dinero.

Med integrationen til Dinero kan den økonomiansvarlige let sætte virksomhedens kontoplan fra Dinero op i Pleo, så udgifter nemt kan eksporteres. Med Pleo’s skræddersyede Dinero eksport får du en CSV med Dinero’s opsætning, en Excel-fil, samt en folder med billeder af alle kvitteringer, som matcher transaktionsnumre fra CSV’en. I CSV’en og Excel-filen er der også direkte links til alle kvitteringer.

Pleo fokuserer på at gøre brugeroplevelsen så let og gennemskuelig som mulig, samtidig med at administratorer kan bevare overblikket og forblive i kontrol.

 

Pleo’s løsning inkluderer:

Hurtig opstart

Kom hurtigt i gang med Pleo. Når du er igennem vores verifikationsproces, sætter du blot penge ind på din Pleo konto, inviterer dine medarbejdere og bestiller kort.

Et moderne firmakort

Med få klik kan du give dine medarbejdere et Pleo kort med individuelle forbrugsgrænser, som du bestemmer. Stop de ineffektive ud-af-lommen-betalinger og delte firmakort.

Slut med papirkvitteringer
Medarbejdere får en notifikation i det øjeblik de foretager et køb, hvorefter kvitteringen indfanges igennem kameraet i deres telefon med et enkelt klik.

Automatiser alle udgiftsrapporterne
Match automatisk kvitteringerne fra dit Pleokort med den rette data, transaktion, kategori og konkrete projekt. Slip for det manuelle processer og papirarbejdet.

Kontroller og forstå jeres forbrug i realtid
Vælg selv dine medarbejderes individuelle forbrugsgrænser, så du kan føle dig tryg. Sæt en grænse per måned, per transaktion eller totalbeløb medarbejderen kan bruge.
Følg din virksomheds forbrug i realtid og undgå ubehagelige overraskelser ved månedens udgang.

Gør bogføring simpelt
Forbind Pleo med Dinero og synkroniser al din transaktionsdata automatisk. Saml det hele ét sted, og undgå tidskrævende arbejde og fejl som dobbeltrapporteringer.

Adgang for alle
Skræddersyet adgang for administratorer, medarbejdere, managers og eksterne bogholdere, så dine medarbejdere kun har adgang til de nødvendige funktionaliteter.

 

I Pleo, gå blot til ’settings’ og vælg Dinero i listen over økonomisystemer. Sæt herefter din modkonto, fra Dinero, op i Pleo, samt dine moms-koder. Så er du køreklar!

Sidst opdateret: 02/11/2018
Kategori
Andre
Kontakt
support@pleo.io