Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Simply

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 0 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

 

Simply CRM gør det nemt at holde styr på kunder og salg, projekter og opgaver.

Nemt og enkelt CRM – fuldt integreret med Dinero

Simply er Danmarks nemmeste og mest effektive CRM – og er naturligvis fuldt integreret med Dinero.

Med Simply får du:

  • Dansk support på chat, mail og telefon
  • Fuld integration til Dinero – helt gratis naturligvis
  • Styr på dine leads, kunder og deres virksomheder
  • Mulighed for at oprette salgsmuligheder – samt konvertere disse til tilbud og faktura.
  • Overblik over hele din salgstragt og pipeline
  • Nemt samarbejde på tværs af geografi og tidszoner
  • Rapporter på alle felter i Simply – f.eks. antallet af kunder inden for et specifikt segment, geografi eller andet.

I simply kan du synkronisere dine kunder (organisationer og kontakter), faktura og produkter til Dinero. Hurtigt og nemt.

Hvis du vil starte enklere ud, kan du også nøjes med bare at synkronisere kunder – og så arbejde med faktura direkte i Dinero.

Spørgsmål? Så kontakter du os naturligvis bare.

 

Mere end CRM

Simply er bygget til at være det enkleste og bedst CRM på markedet. Men i praksis kan du meget mere end blot CRM:

  • Fuld projektstyring med milepæle og opgaver
  • Automatisering af arbejdsgange med workflows
  • Book aftaler med kunder – og send f.eks. automatiske påmindelser
  • Hold styr på leverandører, produkter, dokumenter, FAQ’er – og meget, meget andet

 

Prøv selv hvor nemt det er på 2 minutter

Hos Simply er vi sat på jorden for at gøre det nemmere for dig at drive din virksomhed. Det er naturligvis også nemt at komme i gang:

  1. Opret en konto hos Simply – det kan du gøre ved at klikke her
  2. Log ind i Simply med dit tilsendte brugernavn og kodeord
  3. Gå til indstillinger → Andre indstillinger → Dinero
  4. Klik på rediger-knappen for at redigere
  5. Indtast dit Dinero virksomheds-ID og din Dinero API-nøgle

Så nemt er det! Du er nu klar til at arbejde med dine kunder i Simply, og kan synkronisere både kunder, produkter og faktura til Dinero.

Spørgsmål? Så fang os på chatten, skriv til os på support@simply-crm.dk, eller giv os et kald på 70 235 230. Vi sidder klar!

Sidst opdateret: 29/10/2018
Kategori
CRM