Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Upodi – Håndtering af dine abonnenter

X

Bedøm integration

Før musen over stjernerne - og klik for at bedømme integrationen.
Emailen er ikke tilknyttet Dinero Pro og har ikke en API-nøgle, derfor kan du ikke rate integrationen.
Baseret på 1 anmeldelser Bedøm denne integration
Tilbage til oversigten

Så er Upodi din nye bedste ven hvis du sidder du i en abonnements-drevet virksomhed. Og synes, at det administrative arbejde tager for meget af din tid, og specielt når det kommer til at holde styr på faktureringen af dine forskellige abonnementer?

Professionel håndtering af dine abonnenter

Softwaren, som gør det lettere for dig som virksomhed at drive din forretning som en abonnementsforretning – uanset hvad du sælger og i hvilken størrelsesorden.
Gennem programmet automatiseres dine abonnementer og deres tilhørende betalinger. Der gør at abonnementshåndteringen sker professionelt – lige fra en kunde signer up til din service til betaling.
Mens Upodi hjælper dig med at holde styr dine abonnenter og leve op til kravene omkring håndtering af følsomme person-data, så sørger Dinero for at regnskabet stemmer overens.

Så nemt er det

I samspil med Dinero, kan du koble Upodi på til at sikre en automatiseret integration af fakturering, moms og bogføring af dine abonnenter – og det kører helt af sig selv måned efter måned.

 Det tager kun få minutter at sætte integrationen op, hvis du har en Dinero Pro profil. 
Har du en gratis profil, så kan du nemt opgradere til Dinero Pro.

Hvad kræver det at blive bruger af Upodi?

Programmet bliver den ”Hub”, som forbinder dine eksisterende systemer og sikrer at kunderne afregnes på rette tid og valuta i sikker afstemning med reelt køb.

Lige så nemt det er at integrere til dit ERP-system, lige så let er det at få Upodi til at arbejde sammen med dit CRM-system.

Du får selvfølgelig adgang til Upodi på abonnements-basis. Se hvad det koster lige her.

Du kan også få prøvesmagning med en gratis trial på Upodi øverst på formularen.

Det får ud med Upodi-integration
  • Gladere kunder, der får den rigtige regning til tiden.
  • Ingen dobbelt-arbejde – Upodi og Dinero synkroniserer deres data hele tiden.
  • Mere tid og færre fejl med automatiske regninger.
  • Kunde-data og analyse til at optimere dine salgsstrategier.
  • En tryg opstart – Vi hjælper dig godt i gang.

Upodi har hovedkontor i Århus, og står klar til at tage en uforpligtende snak om, hvordan lige præcis din virksomhed vil kunne bruge et værktøj som Upodi til at håndtere jeres abonnements-forretning.


Kontakt Upodi på tlf. +45 70225683 eller hello@upodi.com

Læs mere om abonnementfakturering hos Dinero

Sidst opdateret: 05/10/2018
Passer til Virksomhedstypen:
  • IVS
  • ApS
  • A/S
  • I/S
  • K/S
Kategori
Betalinger Andre
Kontakt
hello@upodi.com