Spring til indholdet

Integration til
GoAppified

Få salg og omsætning fra både kort og MobilePay bogført i Dinero automatisk. Du får også en dagsrapport om salget.

Hvad er GoAppified?

GoAppified er producent og leverandør af POS kassesystemer. GoAppified forklarer at deres løsninger oser af innovation, og mange avancerede funktioner er gjort lettere og mere bekvemmelige for dig som bruger. Kassesystemet har bl.a.:

  • Integreret betalingsterminal – slut med eksterne betalingsenheder
  • Integreret bonprinter – slut med ekstra enheder på disken
  • 11” eller 15” touchskærm (alt efter model)
  • Stabilt og velfungerende egenudviklet POS-software
  • Indbygget App-market med mulighed for bl.a. bordhåndtering, lagerstyring og konti.
  • Dinero-integration og meget mere…

Sådan fungerer GoAppified POS integrationen

Det har ifølge GoAppified aldrig været lettere at bogføre dagens salg end med denne fantastiske integration til Dinero. Alt dit salg og omsætning fra kort og MobilePay bliver automatisk bogført i systemet, og du skal ikke gøre noget manuelt – kun én gang, når du sætter det op.

Sådan sætter du integrationen op

Du sætter integrationen op ved at klikke på indstillinger i øverste højre hjørne (tandhjulet).

Dernæst klikker du på ”API”.

GoAppified

Herinde klikker du på ”Ny API nøgle” – og giver den en beskrivelse, fx GoAppified POS.

Klik på ”Opret API-nøgle”.

GoAppified

Nu dukker API-nøglen op i oversigten, og du kopierer nøglen (CTRL-C/CMD+C) ind i din udklipsholder.

GoAppified

Nu besøger du GoAppified POS systemets side og klikker på ”Applications”. Dernæst klikker du på Dinero-knappen.

GoAppified

Du trykker så på ”+ Create” i toppen af skærmen og indsætter den netop kopierede API-nøgle i feltet API Key.

Et billede, der indeholder skærmbillede Automatisk genereret beskrivelse

Dernæst udfylder du resten af felterne som angivet på skærmen. Efter endt opsætning er du klar til at spare tid på bogføring.

Hvordan bogføres salget i Dinero?

Din bogføring oprettes som en kassekladde ( Bogføring -> kassekladde ). Hvis du vælger ”Automatic booking” i GoAppified-applikationen, vil den automatisk bogføre dem. Hvis du ikke vælger det, ligger de klar til din egen bogføring under Kassekladder. Når de er bogført, ender de som finansbilag. Der er endda vedhæftet en rapport over salget for den dag, så du altid kan gå tilbage og kigge på det.

Opret særskilte konti til indtægterne

De anbefaler, at du opretter særskilte konti til de indtægter, som måtte komme fra salget. Det gør det lettere at overskue. Samtidigt er det lettere at bogføre, når du får pengene fra betalingskort udbetalt, da de først kommer to bankdage efter, salget er gennemført.

Vi anbefaler at oprette følgende konti:

  • 55300 – GoApp – Kreditkort
  • 55301 – GoApp – MobilePay

Hvornår bogføres mit salg så?

Når du lukker dine kasser ned, bogføres dit salg med det samme i Dinero – enten som kladde eller som fuldstændig bogføring (en indstilling du selv sætter).

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?