Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Bottomline

Hvad laver din virksomhed:

Mit bureau Bottomline bruger online markedsføring til at skabe leads til både kunder og egne projekter.

For nogle kunder fungerer vi som en form for freelance CMO/marketingchef, som hjælper med at holde styr på alle opgaverne med SEO, SEM, website og de mange freelancers og assistenter som ofte er krævet for succes i dette felt. For andre kunder har vi et fokus på at skaffe dem leads gennem online kanalerne.

Vi besidder selv en god del af online marketing kompetencerne. Vi har også være så længe i branchen at vi ved hvem vi skal hjælpe vores kunde med at hyre, når der er opgaver vi ikke selv har spidskompetencer inden for.

Udover kundeopgaver, så ejer vi selv et par internationale websites som genererer en god fortjeneste gennem affiliate og lead generering. Vi har bootstrap’et udviklingen af dem og bl.a. kunne bruge kombinationen af internationale kunder og egne internationale projekter, til at opbygge et 8 mand stort link building team på Filippinerne.

Hvad er din vision?

Frihed til at kunne leve mit liv som jeg ønsker det.
Bottomline startede som et firma der skulle have nok kunder til, at vi kan leve godt mens vi laver noget der er sjovt for os. Opgaver der ikke er sjove, takker vi nej til.
Visionen er ikke et stort bureau med mange ansatte, men derimod at være få og virkelig dygtige specialister.

Hvorfor valgte du Dinero?

Fordi jeg hader alt som er besværligt.
Vi bruger det kun selv til at udsende fakturaer fra, alt der minder om bogføring lader vi en bogholder om – også selvom det virker nemt at gøre selv i Dinero.
Det er dog en rar følelse, at vi ved alle bilag, tal etc. er tastet ind i et online program hvor vi har fuld adgang og let kan skifte bogholder hvis det en dag bliver nødvendigt. Dinero giver os muligheden for at beholde ”ejerskabet” på hele regnskabet, selvom det er outsourcet til 3. person.

Hvad er din favoritfeature og hvorfor?

Det er jo nok supporten og at jeg rent faktisk kan få svar på regnskabs-faglige spørgsmål i chatten.
Og så er det muligheden for, at alle vores bilag er samlet et centralt sted. Det giver mig en ro i maven, at vide at vi ikke en dag står med en bogholder der er forsvundet fra jordens overflade, mens alle fysiske bilag og gamle regnskaber er gemt væk i bogholderens pengeskab.

Hvordan gør Dinero din hverdag nemmere?

Lavpraktisk er det dejlig let at udsende fakturaer – den eneste del vi selv tager os af.
Og når jeg af og til tænker, at jeg med den officielle titel som administrerende direktør, bør vide om vi har styr på moms, betalinger etc, så kan jeg logge ind og se det på en let og overskuelig måde.

 

Andre brugerudtalelser

Herlige citater fra vores brugere.

Vil du også være en glad Dinero-bruger?

Kom igang med det samme - det er helt gratis og uden bindning.