Dinero Starter er et gratis regnskabsprogram

Få adgang til ubegrænsede posteringer, fakturering, mobil-app, bogføringsassistent og meget andet helt gratis. Bliv klar til at sende fakturaer på under to minutter – og gør betaling og bogføring nemt og simpelt.

  • Send din første faktura under to minutter efter oprettelse

  • Bogføringsassistent – hjælper med at bogføre korrekt med ét enkelt klik

  • Få hele regnskabet på mobilen – send fakturaer på farten

Overhold automatisk moms- og bogføringsloven

Der er også flere automatiske fordele ved Dinero Starter, du måske ikke ligger mærke til i hverdagen. Fx bliver faktura- og betalingsdato bogført korrekt, hvilket er et krav i forhold til momsloven. Du kan også med få klik ompostere eller modpostere, så du overholder bogføringsloven, hvis du laver en fejl.

Hvis du fx bruger Excel til din bogføring, tager det ikke højde for hverken momsloven eller bogføringsloven. Det gør et struktureret regnskabsprogram som Dinero. Hvis du sammenligner Dinero og Excel, kan du se, hvor stor forskellen faktisk er – selv for små virksomheder.

Regnskab for 0 kroner

Med Dinero Starter får du et praktisk udvalg af funktioner, så du fx kan sende fakturaer og bogføre betalinger.

Du kan også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er lige til at indberette på skat.dk.

Opret konto her

Har du overvejet Dinero Pro?

Med Dinero Pro får du adgang til alle funktioner og integrationer, så det bliver endnu nemmere at bogføre korrekt på ingen tid – selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Læs mere om Dinero Pro

Dinero Starter-funktioner

Du får ikke adgang til alle funktioner med Dinero Starter. Leder du efter et gratis regnskabsprogram, hvor du kan sende fakturaer, bogføre nemt og simpelt og hvor du har adgang til hele ti opslag med bogføringsassistenten om måneden, er Starter et godt valg. Hvis du er i tvivl om, du kan nøjes med funktionerne i Starter, har vi lavet en simpel oversigt.

I oversigten kan du se alle funktioner for Starter og Pro. Det kan være, der er en funktion eller to, du gerne vil have, så det giver mening at vælge Dinero Pro i stedet for – det afhænger af dine behov og ønsker.

Modtag betaling med kreditkort

Med kreditkortbetaling behøver kunder ikke længere lave en bankoverførsel – få betaling med det samme.

Oftest stillede spørgsmål

  1. Med Dinero Starter overholder du automatisk moms- og bogføringsloven. Dine fakturaer og bilag bliver bogført, så de overholder momsloven, og du kan med få klik ompostere eller modpostere, hvis du laver en fejl i regnskabet, så du overholder bogføringsloven.

    Du får også alle basisfunktionerne, du skal bruge til at lave regnskab. Det er med andre ord et godt og gratis regnskabsprogram til dig, som gerne vil gøre det selv eller blot har brug for et program til at sende professionelle fakturaer via.

  2. Begge er gratis, men Excel tager fx ikke højde for bogføringsloven eller momsloven, når du bogfører. Det gør Dinero Starter, selvom det er gratis.

    Excel kan også hurtigt blive uoverskueligt – selv for mindre virksomheder. Med et gratis regnskabsprogram, som Dinero Starter, kan du starte stille og roligt ud med virksomheden. Når omsætningen stiger, og du får brug for flere funktioner, kan du nemt opgradere dit abonnement. Du får alle data og bilag med over, når du opgraderer, og du kan altid nedgradere igen, hvis du får behov for det.

  3. Det er faktisk ret simpelt, synes vi selv. Du skal blot oprette en gratis konto, så er du i gang. Den nemme og hurtige oprettelsesproces betyder, at du kan sende din første faktura på under to minutter.

  4. Du kan bruge Dinero Starter, lige så længe du ønsker. Der er nemlig ingen begrænsninger eller bindinger, når du opretter en Dinero Starter-konto – det gælder i øvrigt alle vores abonnementer.

    Hvis du har brug for at opgradere til Dinero Pro senere hen, gør du det inde i programmet nemt og hurtigt. Her kan du også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er klar til at indberette på skat.dk

  5. Dinero Starter kan bruges af alle – både personlig ejede virksomheder, selskaber og foreninger. Du får dog typisk mest ud af at vælge foreningsversionen af Dinero, hvis du skal bruge det til en forening.

    Vi har nemlig lavet en særlig foreningsversion af Dinero. Når du er på abonnementssiden vælger du, om du vil betale for et helt år eller én måned ad gangen. Foreningsversionen er altså ikke gratis, men den vil spare dig for mange timers administration og manuelt arbejde.

  6. Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte support. Alle data slettes dog på denne måde. Vi anbefaler derfor, at du beholder dit gratis regnskabsprogram, så du ikke mister dine data. På den måde er de tilgængelige, hvis du skal starte op igen på et senere tidspunkt.

  7. Som Dinero-bruger kan du altid vælge det abonnement, som passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du kan skifte fra Starter til Pro og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig.

    Hvis du fx skifter fra Dinero Pro til Starter, mister du ikke dine data. De bliver blot skjult eller sat på pause, så de kan findes eller genoptages igen, når du gentegner dit Pro-abonnement. Vi gemmer med andre ord alle bilag, tilbud og abonnementer for dig, indtil du bliver Pro-bruger igen.