Dinero funktioner

Få det store økonomiske overblik og overstået bogføringen på rekordtid. Ofte kræver det kun få klik, og så klarer regnskabsprogrammet resten

Alt fra de basale til de avancerede

Dinero er fyldt med smarte funktioner, som gør det nemt at bogføre og lave regnskab – og der kommer hele tiden nye funktioner til. Både Dinero Starter og Dinero Pro har mange basale regnskabsfunktioner og avancerede funktioner, som klarer alt det regnskabstekniske for dig. Bliv klogere på funktionerne her på siden.

Alle de nødvendige funktioner til regnskab

Med vores basale regnskabsfunktioner er du allerede godt i gang med bogføringen og kan fokusere på virksomhedens kerneprodukt i stedet for regnskabet. Du kan fx sende fakturaer, bogføre moms, trække rapporter og uploade bilag i skyen. Med andre ord er det slut med mistede bilag og bogføringsfejl.

Enkel og professionel fakturering

Klar faktureringen på ingen tid med de mange funktioner designet til at gøre din fakturering nem og professionel. Lav en professionel faktura på få minutter ude hos kunden eller hjemme på kontoret. Du kan også sende et tilbud og konvertere den til en faktura på ingen tid, ligesom EAN-fakturering er en integreret del af Dinero.

Intelligent og nem bogføring

Brugervenlige og dybdegående

Træk alle dine nøgletal, når du har brug for dem. Det perfekte værktøj til at se din virksomheds økonomiske performance samt fundamentet for en solid regnskabsanalyse. Rapporterne er selvfølgelig lige til at eksportere

Du får også meget andet

Gør regnskabet lidt nemmere med smarte integrationer og et mini CRM-system, så du kan holde styr på alle dine kontakter – og fx huske en rabat til en kunde og andre vigtige aftaler. Du kan give din revisor eller bogholder adgang, så de har deres egen adgang til dit regnskab i Dinero.

Smarte og praktiske

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram