Dinero Pro gør regnskabet nemmere

Få adgang til alle de indbyggede funktioner og integrationer, der gør det nemt at bogføre korrekt på ingen tid, selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Årlig betaling

397,-

345,-

/ måned / firma
ved månedlig betaling

/ måned / firma
ved årlig betaling

Prøv 30 dage gratis

  • Hold styr på regnskabet
    med Assistenten

  • Bilag
    i skyen

  • Automatisk
    bankafstemning

  • Bogføringssupport
    (alle dage kl. 8-23)

Dinero Pro hjælper dig med den daglige bogføring, og du kan få hjælp til alle dine bogføringsspørgsmål af supporten 8-23 hver dag året rundt – brugere med Starter og Starter+ har kun programhjælp.

Bogføringsskabelonerne og den indbyggede Assistent hjælper med det hele, og du får adgang til mere end 200 hjælpeartikler omkring bogføring, så du kan spare penge på en revisor eller bogholder.

Som Dinero-bruger kan du altid vælge det abonnement, der passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du fx kan skifte fra Pro til Starter+ og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig.
Kaffe med Dinero Pro

Som Pro-bruger får blandt andet ubegrænset afsendelse af fakturaer på mail og EAN samt rykkere, ligesom den integrerede bogføringsassistent gør det nemt at bogføre korrekt – selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Automatisk bankafstemning, fri mobil-app, adgang til over 180 integrationer og én gratis lønseddel om måneden er også en del af pakken. Du får også support fra 8-23 året rundt samt beregning af lønsumsafgift, hjælp til skat, moms og meget mere som Dinero Pro-bruger.
Illustration af mand, som sidder og slapper af med en kop kaffe foran sin bærbare computer, imens regnskabet er stort set selvkørende. Rundt om ham ser vi dele af Dinero regnskabsprograms user interface - assistenten, som foreslår at bogføre Tryg Forsikring A/S som forsikring samt bankafstemning med automatisk matchede forslag.

Du får adgang alle funktioner i regnskabsprogrammet, når du vælger Dinero Pro. Hvis du er i tvivl om, du kan nøjes med funktionerne i Starter-pakkerne, har vi lavet en simpel oversigt til dig. Her kan du se alle funktioner, og om den enkelte funktion er for brugere af både Starter, Starter+ og Pro eller kun kan bruges af Dinero Pro-brugere.

Længere nede på siden kan du se en liste over udvalgte funktioner, som kun er for Pro-brugere. Klik på en funktion for at læse mere om den, og bliv klogere på, hvordan den kan være værdifuld for dig og din virksomhed.

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Læs mere om funktionerne

Bilag i skyen

Upload billeder af dine kvitteringer og fakturaer til dit regnskab. Slut med krøllede kvitteringer og papirer.

Læs mere

Online bogholderhjælp

Få hjælp til dit regnskab med hjælp fra vores support. Vi hjælper på chat og e-mail.

Læs mere

Tilbudsmodul

Ønsker du at sende et tilbud til dine kunder, inden du laver et salg til dem, er det muligt med Pro.

Læs mere

Bogføringsassistent

Bogføringsassistenten hjælper dig med at bogføre på den korrekte konto i dit regnskab.

Læs mere

Automatisk bankafstemning

Match indtægter og udgifter med ind- og udbetalinger på bankkontoen på ingen tid.

Læs mere

Abonnementsfakturering

Med Dinero Pro kan du oprette lige så mange abonnementer til dine kunder/medlemmer, som du vil.

Læs mere

Integrationer

Find integrationer til alt fra webshop til lokale butikker. Udforsk over 180 muligheder.

Læs mere

Revisor- og bogholderadgang

Giv din revisor eller bogholder adgang til dit regnskab i Dinero nemt og hurtigt.

Læs mere

Løn

Lav løn direkte i Dinero, hvis du kun har én ansat. Én gratis lønseddel om måneden.

Læs mere

Inkasso

Hvis dine kunder ikke betaler deres regninger efter flere rykkere, kan du nemt sende dem til inkasso.

Læs mere

Fakturadesigner

Det er muligt at designe din faktura med flere forskellige fakturaskabeloner, så du kan gøre den unik.

Læs mere

Bogføringsskabeloner

Vi har udviklet en masse skabeloner, der gør det muligt at bogføre uden at kende til bogføringsreglerne.

Læs mere

Dropbox-integration

Synkronisér med Dropbox, så du har adgang til alle dine bilag mere end ét sted.

Læs mere

Følgesedler

En følgeseddel er et stykke papir, som følger med en vare, hvor der står, hvad den indeholder.

Læs mere

Kassekladde

En kassekladde kaldes også for en kasserapport. Den bruges, når bogholderen laver den daglige bogføring.

Læs mere

Bogfør købsbilag på mobil

Fra køb til bogført bilag på under ét minut. Appen hjælper automatisk med bogføringen.

Læs mere

Send faktura som sms

Gør kunder opmærksomme på din faktura med en simpel sms

Læs mere

Nem Bankoverførsel

Overfør penge nemt til dine leverandører, eller modtag problemfrit bankoverførsler uden at skulle forbi netbanken.

Læs mere

EAN-fakturering

Store virksomheder og det offentlige bruger ofte EAN-fakturering, der også kaldes elektronisk fakturering.

Læs mere

Faktura og tilbud på flere sprog

Med Dinero kan du skifte sproget på dine fakturaer til engelsk. Det er fx smart, hvis du sælger til udlandet.

Læs mere

Flere fakturadesign

Har du flere virksomheder under samme CVR-nummer, er det muligt også at have flere fakturaskabeloner.

Læs mere

Ordrebekræftelse

En ordrebekræftelse laves på et accepteret tilbud. Det gøres lige inden, du sender kunden en faktura.

Læs mere

Reklamefri faktura

Send reklamefrie fakturaer med Dinero Pro for et enkelt og professionelt look.

Læs mere

Vedhæft fakturaer og tilbud som PDF til mail

Vedhæft fakturaer og tilbud som PDF til mail

Læs mere

Vedhæft filer til faktura og tilbud

Du har mulighed for at vedhæfte egne filer, når du sender fakturaer og tilbud til kunder.

Læs mere

Anlægskartotek

Bogfør et aktiv korrekt i vores anlægskartotek, selvom du ikke kender afskrivningsreglerne.

Læs mere

Nøgletal

Nøgletal er vigtige redskaber inden for regnskab, fordi de skaber et fundament for en solid regnskabsanalyse.

Læs mere

Modtag betaling via MobilePay

Det er nu muligt for kunder at betale fakturaer med Mobilepay ved blot at swipe regningen i mailen.

Læs mere

Kreditnota

Opret en kreditnota med få klik – overholder automatisk alle krav.

Læs mere

Skattetesten

Beregn, om du skylder eller skal have penge tilbage i skat.

Læs mere

Lønsumsafgift

Få beregnet din lønsumsafgift, hvis din virksomhed er lønsumsregistreret.

Læs mere

Oftest stillede spørgsmål

Det afhænger udelukkende om dine behov og ønsker. Det kan godt være, at Starter eller Starter+ måske er den rette løsning for dig. Hvis du gerne vil have hjælp af supporten til dine bogføringsspørgsmål, skal du vælge Dinero Pro. Starter-pakkerne har kun programhjælp.

Med Starter og Starter+ får du mulighed for enkel fakturering, simpel bogføring og andre essentielle ting. Du har dog ikke adgang til integrationer, automatisk bankafstemning og flere andre ting. Kig på Dinero Pro-funktionerne, vi har listet tidligere på siden. Hvis der er én eller flere af disse, du gerne vil have, bør du vælge Dinero Pro.

Dinero Pro hjælper dig med den daglige bogføring. Fx kan du bogføre nemt, hurtigt og korrekt med bogføringsskabelonerne uden at kende til bogføringsreglerne. Den indbyggede bogføringsassistent hjælper med det hele. Som Pro-bruger får du samtidig adgang til mere end 200 hjælpeartikler omkring bogføring, så du kan spare penge på en revisor eller bogholder.

Hvis du kender lidt til regnskabsreglerne og gerne vil bogføre selv, kan Dinero Starter eller Starter+ være løsningen for dig. Her kan du fx ikke give din revisor eller bogholder adgang, ligesom supporten kun yder programhjælp.

Du vælger selv, om du vil betale én gang om måneden eller årligt – du får adgang samme funktioner og muligheder.

Hvis du køber ét års Dinero Pro, skal du kun betale det, der svarer til 345 kroner om måneden. Prisen pr. måned med månedsabonnementet er 397 kroner. Du sparer med andre ord 624 kroner om året, hvis du vælger årlig betaling. Du kan altid ændre dit abonnement fra måneds- til årsabonnement og omvendt, hvis dine behov ændrer sig. Du er aldrig låst i dit abonnement.

Priserne er pr. måned pr. firma eksklusiv moms.

Hvis du allerede har en Dinero-bruger, køber du Dinero Pro ved at klikke på “Indstillinger” -> “Dit abonnement” – kom direkte til dit abonnement.
På abonnementsiden kan du se dit nuværende abonnement – samt udvidelser som fx Skatteopgørelsen, løn og Visma Rating.

Opret en gratis konto – og køb Dinero Pro samtidig – hvis du ikke allerede har en Dinero-bruger. Du er klar til at sende din første faktura på få minutter.

Du bestemmer selv, om du vil købe for et helt år eller betale én gang om måneden.

Der er ingen bindingsperiode på Dinero Pro – ligesom der heller ikke er på Starter-pakkerne. Du skal bare opsige dit abonnement, senest dagen før en ny abonnementsperiode begynder.

Læs mere om betingelser for opsigelse og andre betingelser her.

Dinero Pro kan også bruges af foreninger, og foreninger har faktisk en særlig foreningsversion af Dinero. Det foregår på samme måde som med virksomheder. På abonnementssiden vælger du, om du vil betale for et helt år eller én måned ad gangen.

Du kan kun betale med kreditkort. Det er de færreste foreninger, som har et betalingskort tilknyttet foreningen. Løsningen er dog lige til; brug et privatkort til købet og lav et udlæg til dig selv (hvis du selv lægger ud) i foreningens regnskab. Se hvordan i guiden her.

Hvis du vil opsige dit Dinero Pro-abonnement, gør du det på abonnementsiden. Den finder du under “Indstillinger” -> “Dit abonnement”. Her kan du se dit nuværende abonnement og næste betaling. Klik på “Mere” for at opsige Dinero Pro-abonnementet. Der er ingen binding på Dinero Pro, men vær opmærksom på betingelser og deadlines for opsigelse.

Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte support.

Du skal være opmærksom på, at når du opsiger Dinero Pro, mister du samtidig muligheden for at integrere dit regnskab med andre systemer. Dermed bogføres salg fra fx webshop, kasseapparat og betalingsløsninger ikke længere automatisk.

Du kan nemt skifte fra Starter til Pro. Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Den nye bogføringslov stiller bl.a. krav om, at alt bogføring skal digitaliseres, og i den forbindelse har vi været nødsaget til at omstille os som virksomhed og tilpasse vores pakker. Det betyder blandt andet, at funktioner der tidligere har været forbeholdt Pro-brugere, bl.a. bilagsarkivet og bankafstemningen, nu bliver tilgængelige for alle.

Lad os starte med at slå fast, at du IKKE mister dine Dinero Pro-data, hvis du nedgraderer til Starter eller Starter+. De bliver enten sat på pause eller skjult, mens du er Starter- eller Starter+-bruger. Hvis du senere bliver Pro-bruger igen, kan du finde eller genoptage alle tingene igen.

Vær opmærksom på, at integrationer kun er for Dinero Pro-brugere. Det betyder med andre ord, at du mister integrationen, når du går fra Dinero Pro til en af Starter-pakkerne, så du ikke længere har automatisk bogføring af salg fra webshop, kasseapparat, lønsystem, betalingsløsninger og andet.

Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.