Spring til indholdet

Gør regnskabet nemmere med Dinero Pro

Få adgang til alle de indbyggede funktioner og integrationer, der gør det nemt at bogføre korrekt på ingen tid, selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Opret konto

Flere og lidt mere avancerede funktioner

Dinero Pro er for dig, som har brug for lidt flere og mere avancerede funktioner til dit regnskab. Funktioner som automatisk bankafstemning, integrationer, bogføringsskabeloner sparer dig for mange timers arbejde i en travl dagligdag – som du i stedet kan bruge på virksomheden.

  • Support fra 8-23 hver dag året rundt. Få svar på alle bogføringsspørgsmål

  • Bogføringsskabeloner og -assistent – bogfør korrekt med ét enkelt klik

  • Mere end 150 integrationer – fx automatisk bogføring af webshop, kasseapparat og løn

Priser

Fast lav pris

Du betaler et fast beløb én gang om måneden eller året for Dinero Pro og får adgang til fx alle funktioner, integrationer og support.

Kan bruges af personlig ejede virksomheder og selskaber

Årlig betaling

Din pris

197,-

Pr. md. pr. firma excl. moms for den valgte betalingsperiode

Opret konto

Det får du

NYHED: Dinero Total – (automatiseret) regnskab

Vil du have mere tid til det, der giver værdi for dig og din virksomhed? Lad os om at klare regnskabet og de tidskrævende bogføringsopgaver, så du får mere tid og færre bekymringer i dagligdagen.

Læs mere om Dinero Total

Dinero Pro-funktionerne

Du får adgang alle funktioner i regnskabsprogrammet, når du vælger Dinero Pro. Hvis du er i tvivl om, du kan nøjes med funktionerne i Starter, har vi lavet en simpel oversigt til dig. Her kan du se alle funktioner, og om den enkelte funktion er for både Starter- og Pro-brugere eller kun kan bruges af Dinero Pro-brugere.

Længere nede på siden kan du se en liste over udvalgte funktioner, som kun er for Pro-brugere. Klik på en funktion for at læse mere om den, og bliv klogere på, hvordan den kan være værdifuld for dig og din virksomhed.

Bilag i skyen

Upload billeder af dine kvitteringer og fakturaer til dit regnskab. Slut med krøllede kvitteringer og papirer.
Læs mere.

Bogføringsassistent

Bogføringsassistenten hjælper dig med at bogføre på den korrekte konto i dit regnskab.
Læs mere.

Integrationer

Find integrationer til alt fra webshop til lokale butikker. Udforsk over 150 muligheder.
Læs mere.

Inkasso

Hvis dine kunder ikke betaler deres regninger efter flere rykkere, kan du nemt sende dem til inkasso.
Læs mere.

Dropbox-integration

Synkronisér med Dropbox, så du har adgang til alle dine bilag mere end ét sted.
Læs mere.

Online bogholderhjælp

Få hjælp til dit regnskab med hjælp fra vores support. Vi hjælper på chat og e-mail.
Læs mere.

Automatisk bankafstemning

Match indtægter og udgifter med ind- og udbetalinger på bankkontoen på ingen tid.
Læs mere.

Revisor- og bogholderadgang

Giv din revisor eller bogholder adgang til dit regnskab i Dinero nemt og hurtigt.
Læs mere.

Fakturadesigner

Det er muligt at designe din faktura med flere forskellige fakturaskabeloner, så du kan gøre den unik.
Læs mere.

Følgesedler

En følgeseddel er et stykke papir, som følger med en vare, hvor der står, hvad den indeholder.
Læs mere.

Tilbudsmodul

Ønsker du at sende et tilbud til dine kunder, inden du laver et salg til dem, er det muligt med Pro og Total.
Læs mere.

Abonnementsfakturering

Med Dinero Pro kan du oprette lige så mange abonnementer til dine kunder/medlemmer, som du vil.
Læs mere.

Løn

Lav løn direkte i Dinero, hvis du kun har én ansat. Én gratis lønseddel om måneden.
Læs mere.

Bogføringsskabeloner

Vi har udviklet en masse skabeloner, der gør det muligt at bogføre uden at kende til bogføringsreglerne.
Læs mere.

Kassekladde

En kassekladde kaldes også for en kasserapport. Den bruges, når bogholderen laver den daglige bogføring.
Læs mere.

Oftest stillede spørgsmål

Hvorfor skal jeg vælge Dinero Pro fremfor Dinero Starter?

Det afhænger udelukkende om dine behov og ønsker. Det kan godt være, at Starter måske er den rette løsning for dig. Hvis du gerne vil have hjælp af supporten til dine bogføringsspørgsmål, skal du vælge Dinero Pro. Starter-brugere har kun programhjælp.

Som Starter-bruger får du mulighed for enkel fakturering, simpel bogføring og andre essentielle ting. Du har dog ikke adgang til integrationer, automatisk bankafstemning, bilag i skyen og flere andre ting. Kig på Dinero Pro-funktionerne, vi har listet tidligere på siden. Hvis der er én eller flere af disse, du gerne vil have, bør du vælge Dinero Pro. 

Dinero Pro hjælper dig med den daglige bogføring. Fx kan du bogføre nemt, hurtigt og korrekt med bogføringsskabelonerne uden at kende til bogføringsreglerne. Den indbyggede bogføringsassistent hjælper med det hele. Som Pro-bruger får du samtidig adgang til mere end 200 hjælpeartikler omkring bogføring, så du kan spare penge på en revisor eller bogholder.

Hvis du kender lidt til regnskabsreglerne og gerne vil bogføre selv, kan Dinero Starter være løsningen for dig. Her kan du fx ikke give din revisor eller bogholder adgang, ligesom supporten kun yder programhjælp. 

Hvis du gerne vil have automatiseret hele regnskabet, er Dinero Total måske den rigtige løsning i stedet. Her klarer vi hele regnskabet for dig, så du kan få mere tid til det, der giver værdi for dig og din virksomhed.

Hvad koster Dinero Pro

Du vælger selv, om du vil betale én gang om måneden eller årligt – du får adgang samme funktioner og muligheder.

Hvis du køber ét års Dinero Pro, skal du kun betale det, der svarer til 197 kroner om måneden. Prisen pr. måned med månedsabonnementet er 235 kroner. Du sparer med andre ord 456 kroner om året, hvis du vælger årlig betaling. Du kan altid ændre dit abonnement fra måneds- til årsabonnement og omvendt, hvis dine behov ændrer sig. Du er aldrig låst i dit abonnement.

Priserne er pr. måned pr. firma eksklusiv moms.

Hvordan køber jeg Dinero Pro?

Hvis du allerede har en Dinero-bruger, køber du Dinero Pro ved at klikke på “Indstillinger” -> “Dit abonnement” – kom direkte til dit abonnement.
På abonnementsiden kan du se dit nuværende abonnement – samt udvidelser som fx Skatteopgørelsen, løn og Visma Rating.

Opret en gratis konto – og køb Dinero Pro samtidig – hvis du ikke allerede har en Dinero-bruger. Du er klar til at sende din første faktura på få minutter.

Du bestemmer selv, om du vil købe for et helt år eller betale én gang om måneden.

Er der bindingsperiode på Pro?

Der er ingen bindingsperiode på Dinero Pro – ligesom der heller ikke er på Starter og Total. Du skal bare opsige dit abonnement, senest dagen før en ny abonnementsperiode begynder. 

Når du opsiger dit Dinero Pro-abonnement, bliver du automatisk nedgraderet til Starter, når abonnementet er udløbet.

Læs mere om betingelser for opsigelse og andre betingelser her.

Kan jeg købe Dinero Pro til min forening?

Dinero Pro kan også bruges af foreninger, og foreninger har faktisk en særlig foreningsversion af Dinero. Det foregår på samme måde som med virksomheder. På abonnementssiden vælger du, om du vil betale for et helt år eller én måned ad gangen. 

Du kan kun betale med kreditkort. Det er de færreste foreninger, som har et betalingskort tilknyttet foreningen. Løsningen er dog lige til; brug et privatkort til købet og lav et udlæg til dig selv (hvis du selv lægger ud) i foreningens regnskab. Se hvordan i guiden her.

Hvordan opsiger jeg Dinero Pro?

Hvis du vil opsige dit Dinero Pro-abonnement, gør du det på abonnementsiden. Den finder du under “Indstillinger” -> “Dit abonnement”. Her kan du se dit nuværende abonnement og næste betaling. Klik på “Mere” for at opsige Dinero Pro-abonnementet. Der er ingen binding på Dinero Pro, men vær opmærksom på betingelser og deadlines for opsigelse. 

Når du opsiger Dinero Pro, bliver du automatisk nedgraderet til Starter, når dit abonnement er udløbet. Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte support. Alle data slettes dog på denne måde, så vi anbefaler at blive Starter-bruger, så du beholder dine data. På den måde er de tilgængelige, hvis du bliver Pro-bruger igen. 

Du skal være opmærksom på, at når du opsiger Dinero Pro, mister du samtidig muligheden for at integrere dit regnskab med andre systemer. Dermed bogføres salg fra fx webshop, kasseapparat og betalingsløsninger ikke længere automatisk.

Hvis jeg vælger Dinero Pro, kan jeg så gå tilbage til Starter senere?

Som Dinero-bruger kan du altid vælge det abonnement, som passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du kan skifte fra Starter til Pro og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig. 

Hvis du køber Dinero Pro, men dine behov senere ændrer sig, kan du sagtens skifte tilbage til Starter. Du skal bare opsige dit Pro-abonnement, inden næste abonnementsperiode starter. 

Hvis du skifter fra Dinero Pro til Starter, mister du ikke dine data. De bliver blot skjult eller sat på pause, så de kan findes eller genoptages igen, når du tegner dit Pro-abonnement igen. Så alle bilag i skyen, tilbud og abonnementer gemmer vi for dig, indtil du bliver Pro-bruger igen.

Hvad sker der med mine bilag, hvis jeg går tilbage til Starter?

Lad os starte med at slå fast, at du IKKE mister dine Dinero Pro-data, hvis du nedgraderer til Starter. De bliver enten sat på pause eller skjult, mens du er Starter-bruger. Hvis du senere bliver Pro-bruger igen, kan du finde eller genoptage alle tingene igen. 

Vær opmærksom på, at integrationer kun er for Dinero Pro-brugere. Det betyder med andre ord, at du mister integrationen, når du går fra Dinero Pro til Starter, så du ikke længere har automatisk bogføring af salg fra webshop, kasseapparat, lønsystem, betalingsløsninger og andet.