Dinero Pro gør regnskabet nemmere

Få adgang til alle de indbyggede funktioner og integrationer, der gør det nemt at bogføre korrekt på ingen tid, selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Årlig betaling

345,-

297,-

/ måned / firma
ved månedlig betaling

/ måned / firma
ved årlig betaling

Prøv 30 dage gratis

  • Hold styr på regnskabet
    med Assistenten

  • Bilag
    i skyen

  • Automatisk
    bankafstemning

  • Bogføringssupport
    (alle dage kl. 8-23)

Hvorfor skal jeg vælge Dinero Pro?

Dinero Pro hjælper dig med den daglige bogføring, og du kan få hjælp til alle dine bogføringsspørgsmål af supporten 8-23 hver dag året rundt – brugere med Starter og Starter+ har kun programhjælp.

Bogføringsskabelonerne og den indbyggede Assistent hjælper med det hele, og du får adgang til mere end 200 hjælpeartikler omkring bogføring, så du kan spare penge på en revisor eller bogholder.

Som Dinero-bruger kan du altid vælge det abonnement, der passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du fx kan skifte fra Pro til Starter+ og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig.

Det får du med Dinero Pro

Som Pro-bruger får blandt andet ubegrænset afsendelse af fakturaer på mail og EAN samt rykkere, ligesom den integrerede bogføringsassistent gør det nemt at bogføre korrekt – selvom du ikke kender bogføringsreglerne.

Automatisk bankafstemning, fri mobil-app, adgang til over 180 integrationer og én gratis lønseddel om måneden er også en del af pakken. Du får også support fra 8-23 året rundt samt beregning af lønsumsafgift, hjælp til skat, moms og meget mere som Dinero Pro-bruger.

Dinero Pro-funktionerne

Du får adgang alle funktioner i regnskabsprogrammet, når du vælger Dinero Pro. Hvis du er i tvivl om, du kan nøjes med funktionerne i Starter-pakkerne, har vi lavet en simpel oversigt til dig. Her kan du se alle funktioner, og om den enkelte funktion er for brugere af både Starter, Starter+ og Pro eller kun kan bruges af Dinero Pro-brugere.

Længere nede på siden kan du se en liste over udvalgte funktioner, som kun er for Pro-brugere. Klik på en funktion for at læse mere om den, og bliv klogere på, hvordan den kan være værdifuld for dig og din virksomhed.

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Læs mere om funktionerne

Oftest stillede spørgsmål

Det afhænger udelukkende om dine behov og ønsker. Det kan godt være, at Starter eller Starter+ måske er den rette løsning for dig. Hvis du gerne vil have hjælp af supporten til dine bogføringsspørgsmål, skal du vælge Dinero Pro. Starter-pakkerne har kun programhjælp.

Med Starter og Starter+ får du mulighed for enkel fakturering, simpel bogføring og andre essentielle ting. Du har dog ikke adgang til integrationer, automatisk bankafstemning og flere andre ting. Kig på Dinero Pro-funktionerne, vi har listet tidligere på siden. Hvis der er én eller flere af disse, du gerne vil have, bør du vælge Dinero Pro.

Dinero Pro hjælper dig med den daglige bogføring. Fx kan du bogføre nemt, hurtigt og korrekt med bogføringsskabelonerne uden at kende til bogføringsreglerne. Den indbyggede bogføringsassistent hjælper med det hele. Som Pro-bruger får du samtidig adgang til mere end 200 hjælpeartikler omkring bogføring, så du kan spare penge på en revisor eller bogholder.

Hvis du kender lidt til regnskabsreglerne og gerne vil bogføre selv, kan Dinero Starter eller Starter+ være løsningen for dig. Her kan du fx ikke give din revisor eller bogholder adgang, ligesom supporten kun yder programhjælp.

Du vælger selv, om du vil betale én gang om måneden eller årligt – du får adgang samme funktioner og muligheder.

Hvis du køber ét års Dinero Pro, skal du kun betale det, der svarer til 297 kroner om måneden. Prisen pr. måned med månedsabonnementet er 345 kroner. Du sparer med andre ord 576 kroner om året, hvis du vælger årlig betaling. Du kan altid ændre dit abonnement fra måneds- til årsabonnement og omvendt, hvis dine behov ændrer sig. Du er aldrig låst i dit abonnement.

Priserne er pr. måned pr. firma eksklusiv moms.

Hvis du allerede har en Dinero-bruger, køber du Dinero Pro ved at klikke på “Indstillinger” -> “Dit abonnement” – kom direkte til dit abonnement.
På abonnementsiden kan du se dit nuværende abonnement – samt udvidelser som fx Skatteopgørelsen, løn og Visma Rating.

Opret en gratis konto – og køb Dinero Pro samtidig – hvis du ikke allerede har en Dinero-bruger. Du er klar til at sende din første faktura på få minutter.

Du bestemmer selv, om du vil købe for et helt år eller betale én gang om måneden.

Der er ingen bindingsperiode på Dinero Pro – ligesom der heller ikke er på Starter-pakkerne. Du skal bare opsige dit abonnement, senest dagen før en ny abonnementsperiode begynder.

Læs mere om betingelser for opsigelse og andre betingelser her.

Dinero Pro kan også bruges af foreninger, og foreninger har faktisk en særlig foreningsversion af Dinero. Det foregår på samme måde som med virksomheder. På abonnementssiden vælger du, om du vil betale for et helt år eller én måned ad gangen.

Du kan kun betale med kreditkort. Det er de færreste foreninger, som har et betalingskort tilknyttet foreningen. Løsningen er dog lige til; brug et privatkort til købet og lav et udlæg til dig selv (hvis du selv lægger ud) i foreningens regnskab. Se hvordan i guiden her.

Hvis du vil opsige dit Dinero Pro-abonnement, gør du det på abonnementsiden. Den finder du under “Indstillinger” -> “Dit abonnement”. Her kan du se dit nuværende abonnement og næste betaling. Klik på “Mere” for at opsige Dinero Pro-abonnementet. Der er ingen binding på Dinero Pro, men vær opmærksom på betingelser og deadlines for opsigelse.

Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte support.

Du skal være opmærksom på, at når du opsiger Dinero Pro, mister du samtidig muligheden for at integrere dit regnskab med andre systemer. Dermed bogføres salg fra fx webshop, kasseapparat og betalingsløsninger ikke længere automatisk.

Du kan nemt skifte fra Starter til Pro. Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Den nye bogføringslov stiller bl.a. krav om, at alt bogføring skal digitaliseres, og i den forbindelse har vi været nødsaget til at omstille os som virksomhed og tilpasse vores pakker. Det betyder blandt andet, at funktioner der tidligere har været forbeholdt Pro-brugere, bl.a. bilagsarkivet og bankafstemningen, nu bliver tilgængelige for alle.

Lad os starte med at slå fast, at du IKKE mister dine Dinero Pro-data, hvis du nedgraderer til Starter eller Starter+. De bliver enten sat på pause eller skjult, mens du er Starter- eller Starter+-bruger. Hvis du senere bliver Pro-bruger igen, kan du finde eller genoptage alle tingene igen.

Vær opmærksom på, at integrationer kun er for Dinero Pro-brugere. Det betyder med andre ord, at du mister integrationen, når du går fra Dinero Pro til en af Starter-pakkerne, så du ikke længere har automatisk bogføring af salg fra webshop, kasseapparat, lønsystem, betalingsløsninger og andet.

Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram