Slip for at lave regnskab
– vælg Dinero Total

Med Dinero Total laver vores bogholdere HELE dit regnskab, så du får tid til alt det, der giver værdi for dig.

Dinero Total
– slip for at lave regnskab

Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver – lad vores bogholdere gøre alt arbejdet for dig. Spar tid på administrativt bøvl, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe ekstra værdi.

Med Dinero Total laver vores bogholdere hele dit regnskab:

  • Vi bogfører dine indtægter og udgifter
  • Vi afstemmer din bank
  • Vi indhenter manglende bilag
  • Vi beregner din moms
  • Vi beregner dit årsregnskab
  • Vi bogfører løbende – ikke bare én gang om måneden
  • Fuld tilfredshed eller pengene tilbage
  • Vores bogholdere laver hele dit regnskab – og står selvfølgelig til rådighed, hvis du har spørgsmål
  • Spar tid
    Vi laver hele dit regnskab.

  • Slap af
    Vores bogholdere sørger for, at der er styr på hele regnskabet.

  • Vær altid opdateret
    Få alle dine tal til moms og skatteopgørelse.

Find din pris nu

Størrelsen på din virksomhed påvirker mængden af arbejde for vores bogholdere. Træk i slideren og se, hvilken pris vi kan hjælpe din virksomhed for.

Din pris:

397,-

Pr. md. pr. firma
ekskl. moms

Angiv din årlige omsætning:

0 — 250.000,-

Vil du høre mere?

Vi bogfører alle dine bilag

Korrekt bogføring af bilag er komplekst og hamrende vigtigt
Hvis de bliver bogført forkert, snyder du nemlig enten dig selv eller Skattestyrelsen. Og begge dele er noget rod. Lad vores bogholdere klare det for dig.

Upload direkte fra mobilen nemt og hurtigt
Med vores app til iPhone og Android er det nemt at uploade et billede af dine bilag til dit regnskab. Når du har gjort det, sørger vi for, at det bliver bogført korrekt.

Vi afstemmer din bank

Bankafstemning kommer ikke i top 10 over sjove begivenheder i ens liv, men det er vanvittig vigtigt. Det er nemlig en måde at opdage fejl på!

Vores bogholdere laver din bankafstemning og sikrer, at regnskabet er korrekt. Det giver ro i maven, og du undgår fejl i regnskabet.

Lad vores bogholdere lave dit regnskab – og slip for uoverensstemmelser i dit regnskab.

Vi beregner din moms

Det der med salgsmoms, købsmoms – og ikke mindst korrekt momsfradrag – klarer vores bogholdere for dig.

Vi sørger også for, at alle relevante tal er serveret på en guldtallerken, så du kan indberette dine tal til Skattestyrelsen med få klik.

Dermed slipper du for at bruge tid på besværlig moms, og du får de korrekte momsfradrag, så du hverken snyder dig selv eller Skattestyrelsen.

Vi beregner dit årsregnskab

Som Dinero Total-bruger er vores unikke Skatteopgørelse inkluderet i prisen – den er brugt af selvstændige mere end 15.000 gange.

Med Skatteopgørelsen beregner vi alle relevante tal til dig, så du nemt kan indberette på skat.dk.

Skatteopgørelsen er et unikt Dinero-produkt, som er udviklet i samarbejde med skatteeksperter – og normalprisen er fra 1.497 kroner per år, men den udgift slipper du for.

Vores bogholdere klarer det hele!

Lad os opsummere: Med Dinero Total kan du helt trygt glemme alt om regnskab. Vores bogholdere sørger for din daglige bogføring – og du har altid mulighed for at logge ind og se dit regnskab eller hive fat i dem ved spørgsmål.

Du kan altså bruge al din værdifulde tid på det, der giver dig værdi – med god samvittighed.

Tilmeld dig vores 10 minutters rundtur! På vores webinar får du en hurtig intro til, hvad vores bogholdere kan gøre for dig. Tilmeld dig Dinero Total-webinar her.

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage!

Vi garanterer dig, at du bliver glad for vores bogholdere. Derfor har vi tilfredshedsgaranti!

Hvis du opretter dig som Dinero Total-bruger, og du i løbet af den første måned finder ud af, at du ikke er tilfreds med det, du får, jamen, så får du da bare pengene tilbage.

Det er vores tilfredshedsgaranti til dig.

Det eneste du skal gøre

Vil du vide mere?

Så ringer vores bogholdere dig gerne op, så I kan få en uforpligtende snak om dine behov og om Dinero Total er noget for dig.


P.t. har vi kun åbnet for enkeltmandsvirksomheder,
der opfylder disse forudsætninger.

Et team du kan stole på

Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver i hverdagen ved at lade Dinero Totals bogholdere gøre alt arbejdet for dig. Brug mindre tid på administrativt arbejde, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe ekstra værdi.

FAQ

  1. Langt de fleste Dinero-brugere er enkeltmandsvirksomheder. Derfor har vi udvalgt den målgruppe til første rul. Det er nemlig enkeltmandsvirksomheder, vi altid har arbejdet med og har rigtig godt styr på – og så er reglerne for netop den målgruppe lidt mere simple. 

    Vi forventer at åbne op for flere virksomhedstyper på sigt.

  2. Først og fremmest skal du have en enkeltmandsvirksomhed. Du kan også have ansatte i din enkeltmandsvirksomhed.

    Derudover skal din virksomhed:

    • Beskattes efter almindelige regler (ikke VSO)
    • Kun have én erhvervskonto
    • Ikke modtage eller betale med kontanter
    • Ikke ejer bygninger eller værdipapirer
    • Ikke være lønsumspligtig

    Passer du ind i disse kriterier? Så skal du bare skrive dig op.

  3. Nej, bag Dinero Total knokler en masse kompetente, rutinerede Dinero-hoveder.

    Vi har brugt otte år på at bygge et regnskabsprogram, der har styr på alle regnskabsregler, og automatisere nogle processer. Det har vi kombineret med en af vores mest garvede bogholdere, Frederik, og hans team, der lige nu står for Dinero Total – og dermed måske dit regnskab.

    Vi overlader ikke dit regnskab til en robot. Det er vigtigt for os at føre kontrol, så du er helt tryg ved dit regnskab.

  4. Dinero Total koster fra 397 kr./måned ekskl. moms

    Prisen er afhængig af din årlige omsætning og ser sådan ud:

    • Omsætning mellem 0-250.000 kr. – 397 kr./måned ekskl. moms
    • Omsætning mellem 250.001-1.000.000 kr. – 597 kr./måned ekskl. moms
    • Omsætning over 1.000.001 kr. – 797 kr./måned ekskl. moms

    Og husk så: Med i prisen er vores beregner til dit oplysningsskema (den betaler man normalt for udover sit Dinero Pro-abonnement.)

  5. Du binder dig ikke 🙂 Der er selvfølgelig ingen binding på produktet.

    Ønsker du at prøve Dinero Total, men finder ud af at du hellere vil gøre det selv, kan du nemt og enkelt vælge enten Dinero Starter eller Dinero Pro.

  6. Med Dinero Total klarer vores bogholdere hele dit regnskab.

    Det betyder også, at vi beregner alle relevante tal for din enkeltmandsvirksomhed, som du har brug for, når du skal udfylde årsopgørelsen/oplysningsskemaet.

    Vi beregner tallene og skriver, hvilken rubrik du skal skrive tallet i. Så skal du bare logge ind hos Skattestyrelsen og indtaste tallet i den tilsvarende rubrik. Det er nemt og inkluderet i prisen for Dinero Total.

    Skatteopgørelsen, som vi kalder denne service, er inkluderet i Dinero Total. Normalprisen er 1.997 kroner årligt, hvis du bruger gratisudgaven af Dinero – og 1.497 hvis du bruger Dinero Pro.

  7. Det ved vi desværre ikke. Men skriv dig op i formularen, så kontakter vi dig, så snart der er plads til flere.

  8. Nej, bestemt ikke.

    Forskellen på det Dinero, du kender i dag, og Dinero Total er, at vi har fjernet nogle knapper.

    Med andre ord: Du skal ikke lære noget nyt for at komme igang med Dinero Total.

    Nedenfor er et billede af interfacet:

    Dinero Total

    Desuden følger alt fra dit regnskab med – altså dine bilag, fakturaer, kontakter osv. Intet skal indtastes på ny.

  9. Dit regnskab skal selvfølgelig være opdateret, så du hele tiden har det økonomiske overblik.

    Det er faktisk et af de punkter, hvor vi adskiller os fra en klassisk bogholder eller revisor, hvor regnskabet opdateres månedligt eller kvartalsvis.

    Det kræver dog også lidt fra dig som Total-bruger. Vi skal nemlig bruge dine bilag – og jo hurtigere du uploader dem, jo hurtigere kan vi bogføre.

  10. Nej, men vi er tæt på. Vi laver alle de svære beregninger og gør ALT klar til dig.

    Du skal bare sørge for, at tallene bliver indberettet. Heldigvis har vi også gjort den del nemt. Momsen er de få gange om året klaret med et enkelt klik, og oplysningsskemaet er klaret ved at kopiere tal og oplysninger og sætte dem ind på skat.dk.

  11. Selvfølgelig – til enhver tid.

    Der er ingen binding på Dinero Total, og derfor kan du altid komme til at bruge Dinero Starter eller Dinero Pro igen. Ingen skade er sket.

  12. De følger selvfølgelig med over til Dinero Total og kan derfor til enhver tid findes i dit regnskab. Du skal hverken lære et nyt system at kende eller bekymre dig om alt det, du har brugt tid på at opbygge. Det følger dig 🙂

  13. Ja, hvis du har en enkeltmandsvirksomhed.

    Vi er nemlig startet med at udvikle løsningen til enkeltmandsvirksomheder, men satser også på at kunne udvide senere.

    Så har du en enkeltmandsvirksomhed, er du meget velkommen til at skrive dig op. Derefter ringer vi dig hurtigst muligt op til en snak om Dinero Total.

  14. Ja, selvfølgelig. Vi konverterer bare værdien af det, du har tilbage i dit Dinero Pro-abonnement, til Dinero Total, så du kan komme i gang med Dinero Total med det samme.

  15. Det er heller ikke sikkert, det er løsningen for dig.

    Forskellen er ganske simpelt, hvor meget du vil lave selv. Dinero Pro er gjort nemt for dig, der vil selv – og Dinero Total er til dig, der vil have os til at gøre langt det meste.

    Som Dinero Pro-bruger betaler du for vores værktøj, Skatteopgørelsen, udover dit Pro-abonnement, hvis du vil have det til at beregne dine tal til oplysningsskemaet hos skat.dk.

    Omvendt er Skatteopgørelsen inkluderet i den pris, du betaler for Dinero Total. Se på, hvad der betaler sig for dig i forhold til dit behov.