Spring til indholdet

(Automatiseret) regnskab Dinero Total

Er du træt af at lave dit regnskab selv? Kom med på vognen, og vælg Dinero Total – så styrer vi dit regnskab helt i mål for dig.

Hør mere om Dinero Total

Tid til din virksomhed

Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver i hverdagen – lad Dinero Total gøre alt arbejdet for dig.
Spar tid på administrativt bøvl, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe ekstra værdi.

  • Spar tid ved at lade os om det daglige bogholderi

  • Hav ro i sindet ved at vide, at alt er bogført korrekt

  • Få et altid opdateret regnskab – inkl. alle tal til momsangivelser og årsopgørelse

Priser

Find din pris med det samme

Størrelsen på en virksomheden påvirker mængden af arbejde for vores bogføringsteam. Træk i slideren nedenfor for at se, hvilken pris vi kan hjælpe din virksomhed for.

Angiv din årlige omsætning

0 — 250.000,-

Din pris

397,-

Pr. md. pr. firma excl. moms

Prøv Dinero Total

Det får du

Så nemt er det

Et team du kan stole på

Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver i hverdagen ved at lade Dinero Total gøre alt arbejdet for dig. Brug meget mindre tid på administrativt arbejde, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe ekstra værdi.

Vil du høre mere?

Teamet sidder klar til at kontakte dig – men husk, at vi pt. kun har åbent for enkeltmandsvirksomheder, der opfylder disse forudsætninger.

    Vores Dinero Total-team har brug for at se, om dit regnskab passer til vores nuværende løsning, inden de ringer op. Vi bogfører selvfølgelig ikke noget i dit regnskab.

FAQ

Langt de fleste Dinero-brugere er enkeltmandsvirksomheder. Derfor har vi udvalgt den målgruppe til første rul. Det er nemlig enkeltmandsvirksomheder, vi altid har arbejdet med og har rigtig godt styr på – og så er reglerne for netop den målgruppe lidt mere simple. 

Vi forventer at åbne op for flere virksomhedstyper på sigt.

Først og fremmest skal du have en enkeltmandsvirksomhed.

Derudover skal din virksomhed:

  • Beskattes efter almindelige regler (ikke VSO)
  • Kun have én erhvervskonto
  • Ikke modtage eller betale med kontakter
  • Ikke ejer bygninger eller værdipapirer
  • Ingen ansatte have – du skal kun være dig selv
  • Ikke være lønsumspligtig

Passer du ind i disse kriterier? Så skal du bare skrive dig op.

Nej, det er en rigtig god kombination af automatisering og kompetente Dinero-hoveder.

Vi har brugt otte år på at bygge et regnskabsprogram, der har styr på alle regnskabsregler og på at automatisere nogle processer. Det har vi kombineret med en af vores mest garvede regnskabseksperter, Frederik, og hans team, der lige nu står for Dinero Total – og dermed måske dit regnskab.

Vi overlader ikke dit regnskab 100% til en robot. Det er vigtigt for os at føre kontrol, så du er helt tryg ved dit regnskab.

Dinero Total koster fra 397 kr./måned ekskl. moms

Prisen er afhængig af din årlige omsætning og ser sådan ud:

  • Omsætning mellem 0-250.000 kr. – 397 kr./måned ekskl. moms
  • Omsætning mellem 250.001-1.000.000 kr. – 597 kr./måned ekskl. moms
  • Omsætning over 1.000.001 kr. – 797 kr./måned ekskl. moms

Og husk så: Med i prisen er vores beregner til dit oplysningsskema (den betaler man normalt for udover sit Dinero Pro-abonnement.)

Du binder dig ikke 🙂 Der er selvfølgelig ingen binding på produktet.

Ønsker du at prøve Dinero Total, men finder ud af at du hellere vil gøre det selv, kan du nemt og enkelt vælge enten Dinero Starter eller Dinero Pro.

 

Med Dinero Total klarer vi hele dit regnskab.

Det betyder også, at vi beregner alle relevante tal for din enkeltmandsvirksomhed, som du har brug for, når du skal udfylde årsopgølelse/oplysningsskema.

Vi beregner tallene og skriver, hvilken rubrik du skal skrive tallet i. Så skal du bare logge ind hos Skattestyrelsen og indtaste tallet i den tilsvarende rubrik. Det er altså nemt og inkluderet i prisen for Dinero Total.

Skatteopgørelsen, som vi kalder denne service, er inkluderet i Dinero Total. Normalprisen er 1.997 kroner årligt, hvis man bruger gratisudgaven af Dinero – og 1.497 hvis man bruger Dinero Pro.

Det ved vi desværre ikke. Men skriv dig op i formularen, så kontakter vi dig, så snart der er plads til flere.

Nej, bestemt ikke.

Forskellen på det Dinero, du kender i dag, og Dinero Total er, at vi har fjernet nogle knapper.

Med andre ord: Du skal ikke lære noget nyt for at komme igang med Dinero Total.

Nedenfor er et billede af interfacet:

Dinero Total

Desuden følger alt fra dit regnskab med – altså dine bilag, fakturaer, kontakter osv. Intet skal indtastes på ny.

 

Dit regnskab skal selvfølgelig være opdateret, så du hele tiden har det økonomiske overblik.

Det er faktisk et af de punkter, hvor vi adskiller os fra en klassisk bogholder eller revisor, hvor regnskabet opdateres månedligt eller kvartalsvis.

Det kræver dog også lidt fra dig som Total-bruger. Vi skal nemlig bruge dine bilag – og jo hurtigere du uploader dem, jo hurtigere kan vi bogføre.

Nej, men vi er tæt på. Vi laver alle de svære beregninger og gør ALT klar til dig.

Du skal bare sørge for, at tallene bliver indberettet. Heldigvis har vi også gjort den del nemt. Momsen er de få gange om året klaret med et enkelt klik, og oplysningsskemaet er klaret ved at kopiere tal og oplysninger og indsætte dem på skat.dk.

 

 

Selvfølgelig – til enhver tid.

Der er ingen binding på Dinero Total, og derfor kan du altid komme til at bruge Dinero Starter eller Pro igen. Ingen skade er sket.

De følger selvfølgelig med over til Dinero Total og kan derfor til enhver tid findes i dit regnskab. Du skal hverken lære et nyt system at kende eller bekymre dig om alt det, du har brugt tid på at opbygge. Det følger dig 🙂

 

Ja, hvis du har en enkeltmandsvirksomhed.

Vi er nemlig startet med at udvikle løsningen til enkeltmandsvirksomheder, men satser også på at kunne udvide senere.

Så har du en enkeltmandsvirksomhed, er du meget velkommen til at skrive dig op. Derefter ringer vi dig hurtigst muligt op til en snak om Dinero Total.

Ja, selvfølgelig. Vi konverterer bare værdien af det, du har tilbage i dit Pro-abonnement, til Dinero Total, så du kan komme i gang med Total med det samme.

Det er heller ikke sikkert, det er løsningen for dig.

Forskellen er ganske simpelt, hvor meget du vil lave selv. Dinero Pro er gjort nemt for dig, der vil selv – og Dinero Total er til dig, der vil have os til at gøre langt det meste.

Som Dinero Pro-bruger betaler du for vores værktøj, Skatteopgørelsen, udover dit Pro-abonnement, hvis du vil have det til at beregne dine tal til oplysningsskemaet hos skat.dk.

Omvendt er Skatteopgørelsen inkluderet i den pris, du betaler for Dinero Total. Se på, hvad der betaler sig for dig ift. dit behov.