Starter+ giver dig alle værktøjerne til nem bogføring

Få adgang til ubegrænsede posteringer, upload af bilag i skyen, bogføringsassistenten, bankafstemning, send og modtag EAN-fakturaer og meget andet. Bliv klar til at sende fakturaer på under to minutter.

  • Upload af bilag i skyen

  • Få hele regnskabet på mobilen

  • Bogføringsassistent, der hjælper med at bogføre

Årlig betaling

245,-

197,-

/ måned / firma
ved månedlig betaling

/ måned / firma
ved årlig betaling

Ingen binding

  • Ubegrænsede
    posteringer

  • Ubegrænset
    omsætning

  • Afregn din moms
    med ét klik

  • App til
    smartphone

Du behøver slet ikke tænke på moms- og bogføringsloven med Starter+

Der er mange fordele og funktioner i Dinero Starter+, som hjælper dig med at bogføre korrekt. Mange vil du faktisk ikke engang lægge mærke til, da de gør det helt automatisk, så du skal bruge mindst mulig tid på regnskabet. Du er selvfølgelig også klar til den nye bogføringslov med Starter+.

Moms- og bogføringsloven indeholder mange regler og paragraffer. Dem har programmet fuldstændig styr på, og Starter+ hjælper dig med at bogføre, så du altid lever op til alle regler.

Hvis du fx bruger Excel til din bogføring, tager det ikke højde for hverken momsloven eller bogføringsloven. Det gør et struktureret regnskabsprogram som Dinero. Hvis du sammenligner Dinero og Excel, kan du se, hvor stor forskellen faktisk er – selv for små virksomheder.

Regnskab for 197 kroner

Dinero Starter+ har et bredt udvalg af funktioner, der gør det nemt og hurtigt at klare bogføringen, så du kan fokusere på virksomheden og dine kunder. Du kan uploade bilag til skyen, bruge smart bankafstemning, spare tid med de mange bogføringsskabeloner og både sende og modtage EAN-fakturaer.

Du har også mulighed for at tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er lige til at indberette på skat.dk.

Prisen for Dinero Starter+ er 197 kr. pr. md. pr. firma ekskl. moms

Har du overvejet Dinero Pro?

Med Dinero Pro får du adgang til alle funktioner og integrationer, så det bliver endnu nemmere at bogføre korrekt på ingen tid – selvom du ikke kender bogføringsreglerne. Dinero Pro giver dig bl.a. adgang til automatisk bankafstemning, beregning af lønsumsafgift og over 180 integrationer.

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du får gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Funktioner med Starter+

Du får ikke adgang til alle funktioner i Dinero med Starter+. Du får alle de samme funktioner som med Starter – og der er ingen omsætningsgrænse. Starter+ gør det nemt at bogføre, og du får bl.a. bankafstemning, bilag i skyen, bogføringsassistent og mulighed for at sende og modtage EAN-fakturaer.

prissiden kan du se de funktioner, du får med Starter+ og Pro. Det kan være, der er en funktion eller to, du gerne vil have, så det giver mening at vælge Dinero Pro i stedet for – det afhænger af dine behov og ønsker.

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero Starter+ overholder du automatisk moms- og bogføringsloven. Dine fakturaer og bilag bliver bogført, så de overholder momsloven, og du kan med få klik ompostere eller modpostere, hvis du laver en fejl i regnskabet, så du overholder bogføringsloven.

Du får også alle basisfunktionerne, du skal bruge til at lave regnskab. Det er med andre ord et godt og nemt regnskabsprogram til dig, som gerne vil gøre det selv eller blot har brug for et program til at sende professionelle fakturaer via.

Det kan godt være, at Excel er gratis, men det tager fx ikke højde for bogføringsloven eller momsloven, når du bogfører. Det gør Dinero Starter+, samtidig med at du får et væld af funktioner, som gør det nemt at bogføre.

Excel kan også hurtigt blive uoverskueligt – selv for mindre virksomheder. Med Dinero Starter+, kan du starte stille og roligt ud med virksomheden. Der er ingen omsætningsgrænse (som der fx er på Dinero Starter – 100.000 kr.), så du kan bruge Starter+ lige så længe du har lyst.

Hvis du på et senere tidspunkt gerne vil have adgang til alle funktioner og vores integrationer, kan du nemt opgradere til Dinero Pro, hvor du bl.a. får automatisk bankafstemning, upload af bilag i skyen og meget andet, så en stor del af din daglige bogføring bliver automatiseret.

Det er faktisk ret simpelt, synes vi selv. Du skal blot oprette en gratis konto, så er du i gang. Den nemme og hurtige oprettelsesproces betyder, at du kan sende din første faktura på under to minutter.

Når du når omsætningsgrænsen på 100.000 kr., skal du opgradere fra Starter til Starter+. Det betyder, at du faktisk kan vente med Starter+, indtil du rammer grænsen.

Når du først har ramt omsætningsgrænsen på 100.000 kr. ekskl. moms, skal du som minimum betale for Starter+ for at kunne få adgang til dit regnskab og fortsat bogføre i Dinero. Du kan heller ikke senere skifte fra Starter+ eller Pro til Starter, når du er kommet over omsætningsgrænsen.

Du kan bruge Dinero Starter+, lige så længe du ønsker. Der er nemlig ingen begrænsninger (hverken ift. omsætning eller posteringer), når du har en Starter+-konto.

Hvis du har brug for at opgradere til Dinero Pro senere hen, gør du det inde i programmet nemt og hurtigt. Her kan du også tilkøbe fx Skatteopgørelsen, hvor vi beregner og giver dig alle tal og oplysninger, så de er klar til at indberette på skat.dk

Dinero Starter+ kan bruges af alle – både personlig ejede virksomheder, selskaber og foreninger. Du får dog typisk mest ud af at vælge foreningsversionen af Dinero, hvis du skal bruge det til en forening.

Vi har nemlig lavet en særlig foreningsversion af Dinero. Når du er på abonnementssiden vælger du, hvilken af vores pakker du gerne vil have. Foreningsversionen er altså ikke gratis, men den vil spare dig for mange timers administration og manuelt arbejde.

Hvis du vil opsige hele kontoen, skal du først slette dit firma og herefter kontakte supporten. Når du sletter dit firma, slettes alle dine data samtidig (på nær dem, vi er forpligtet til at beholde jf. bogføringsloven).

Som Dinero-bruger kan du vælge det abonnement, som passer til dig og din virksomhed. Det betyder, at du kan skifte fra Starter+ til Pro og tilbage igen, hvis dine behov ændrer sig.

Hvis du fx skifter fra Dinero Pro til Starter+, mister du ikke dine data. De bliver i nogle tilfælde blot skjult eller sat på pause, så de kan findes eller genoptages igen, når du gentegner dit Pro-abonnement.

Vi gemmer med andre ord alle bilag, tilbud og abonnementer for dig, indtil du bliver Pro-bruger igen.