Hifimøbler.dk
Hifimøbler logo rund katalog af Per Plauborg

Hifimøbler.dk

“Overordnet er Dinero bare rigtigt nemt at bruge, og supporten er altid klar til at hjælpe med et smil.”

Per Plauborg

Hvad laver din virksomhed?

Hifimøbler.dk er ordreproducerende virksomhed, der laver speciallavede tv-møbler, reoler og skænke. Jeg sidder personligt og behandler alle ordrer og rådgiver kunderne via mail eller telefon.

Alt salg foregår via nettet, men det er faktisk ikke nogen decideret webshop endnu. Det arbejder jeg på, at det skal blive, så kunderne selv kan sidde og lege med designet og samtidig kan se prisen på deres drømmemøbel, efterhånden som de tager deres valg.

Starten på firmaet var at mit eget behov ikke kunne dækkes af det eksisterende marked, og efter at have lavet mit eget møbel fik jeg mod på at forsøge at sælge til andre.

Hvad er jeres vision?

Målet var fra start at lave fleksible løsninger i god kvalitet, som alle har råd til. Og det er det stadig. Shoppen er ved at blive udviklet, så kunderne kan tilpasse deres egne møbler. Når det er færdigt, skal der udvides med andre typer møbler, således at kunderne kan få indflydelse på designet, på møbler til alle husets rum – igen med pris, kvalitet og fleksibilitet i fokus.

Når man har købt et møbel hos Hifimøbler.dk, skal man gerne have lyst til at beholde det i mange år. Det er i min verden den bedste måde at sikre bæredygtighed på, i stedet for at man køber og smider væk hele tiden.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Dinero virkede bare som det rigtige valg, da jeg skulle videre fra det hjemmelavede Excel-ark. Jeg skulle bruge et simpelt program, som var let at forstå, og jeg havde hørt om Dinero via Martin Thorborg på Facebook, og det virkede med det samme, som et let og overskueligt system.

Efter en tid med den gratis version gav det god mening at opgradere til Dinero Pro. Jeg havde været glad for programmet og supporten, og det sparer mig for dyre revisorregninger.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Egentlig er det vel den kedeligste funktion, men også den jeg bruger mest – bogføringen. Upload af bilagene og Dinero Crowd gør det super nemt at putte bilagene i de rigtige “kasser”. Man skal ikke til at sætte sig ind i reglerne for alle de forskellige indkøb – det har Dinero gjort for dig på forhånd.

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Overordnet er Dinero bare rigtig nemt at bruge, og supporten er altid klar til at hjælpe med et smil, hvis jeg er i tvivl om noget. Jeg kan også nemt få overblik over mine nøgletal og sammenligne med tidligere år.

Integrationer med fx pakkelabels.dk og Danløn gør også disse praktiske ting nemmere.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram