Hvad laver din virksomhed
Hos Packhouse sælger vi kvalitetsinteriør og møbler fra nordiske brands online. Vi lancerede webshoppen i november 2017 og vækster lynhurtigt. Vi står for god kvalitet, god kundeservice og et spændende udvalg – og trækker på min baggrund og mit produktkendskab fra interiørbranchen til at udvælge de bedste produkter fra vores leverandører.
Vision
Vi skal være top of mind, når danskerne søger efter nye møbler og interiør til deres bolig, fordi de ved, de er i trygge hænder hos os. Det er vi allerede godt på vej til.
Udover at forhandle andre brands er vi i gang med at udvikle eget brand med kvalitetsinteriør. Målet er at få skabt et stilfuldt kvalitets brand, som vores kunder elsker.
Hvorfor har du valgt Dinero?
Jeg havde hørt fra andre, at Dinero skulle være utroligt nemt at bruge, og at deres live-chat skulle være ret god. Live-chat er uundværlig, når man som jeg ikke er særligt regnskabskyndig. Derudover spillede prisen også en væsentlig rolle, da man i en start up-virksomhed er nødt til at være meget opmærksom på alle sine omkostninger.
Favoritfunktion:
Helt klart live-chatten. Uden tvivl!! Hver gang jeg sidder og har tvivl om stort og småt, så er der altid kompetent hjælp at hente. Jeg har fx haft større udfordringer med skift af CVR-nummer, men også her hjalp Dineros support mig igennem.
Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?
Når man kun er relativt få mennesker til at varetage alle opgaver, så gælder mottoet ”work smarter, not harder”, og når det kommer til regnskab og bogføring, så gør Dinero vores arbejde så meget lettere. Løndelen, hvor lønsedlen køres og bogføres automatisk, er en kæmpe hjælp. Og hver gang, der fx oprettes et købsbilag, så har Dinero forslag til, hvor jeg skal bogføre.
Når der skal angives moms, er det så utroligt nemt: Alt står angivet i Dinero, og jeg skal ikke engang selv logge på skat .dk og angive – det klarer Dinero også.