Mathias Hoffmann fra Marstal Copenhagen
Marstal logo brugerudtalelser

Marstal Copenhagen

“Der er rigtig mange lækre funktioner, men hvis jeg skal fremhæve to, så er det appen og den sublime support”

Mathias Hoffmann

Hvad laver din virksomhed?

Marstal Copenhagen er et dansk smykkebrand med fokus på at skabe enkle og elegante halskæder, armbånd og øreringe, som passer til både hverdag og fest.

Hos Marstal Copenhagen lægger vi vægt på at skabe smykker med historie og sjæl. Alle smykker håndlaves således i Danmark, og vi ved at vores kunder sætter stor pris på det personlige touch, som adskiller et smykke fra Marstal Copenhagen fra et masseproduceret smykke, der kan købes i ethvert storcenter.

Hvad er din vision?

Hos Marstal Copenhagen har vi store ambitioner om at komme ud med vores smykker i hele Europa. Men vi er samtidig meget opmærksomme på, at det ikke må ske på bekostning af hverken kvalitet, pålidelighed eller kundeservice. Det er grundstenene i vores virksomhed.

I november 2017 lancerede vi vores splinternye webshop, hvor vi i hele udviklingsprocessen har arbejdet ud fra ønsket om at skabe en skalérbar platform. Den giver os mulighed for hurtigt at tilføje nye sprog og valutaer og dermed løbende åbne op for nye markeder.

Hvorfor valgte du Dinero?

Den primære årsag til, at vi har valgt Dinero, er at du med Dinero Pro får hele pakken til én samlet pris. For os har det været helt afgørende at vi på en nem og hurtig måde har kunnet integrere vores webshop til vores økonomisystem. Og alene det parameter snævrer feltet ind til ganske få systemer.

Hvad er din favoritfunktioner og hvorfor?

Der er rigtig mange lækre funktioner i Dinero, som egentlig fortjener at blive fremhævet. Men hvis jeg skal fremhæve to, så er det uden tvivl Dinero appen og den sublime onlinesupport.

Med Dinero appen kan den enkelte medarbejder hurtigt og nemt uploade bilag hver gang, de har foretaget et køb eller et udlæg. På den måde har den regnskabsansvarlige altid overblik over udgifterne. Og så minimerer vi samtidig risikoen for at et fysisk bilag pludselig er forsvundet.

Supporten fortjener også at blive fremhævet, da det er enorm befriende altid at have en livline ved hånden, hvis man pludselig kommer i tvivl om et bilag fx skal konteres på den ene eller anden måde. Samtidig er bogføring for vores vedkommende ofte noget, der foregår i aftentimerne eller weekenden. Og der tror jeg ikke, at vores revisor ville blive særlig begejstret for at få et opkald. Så der er det en fornøjelse at kunne skrive til Dineros support og få et svar i løbet af få minutter. Også når man sidder søndag aften kl. 20.

Hvordan gør Dinero din hverdag nemmere?

Som jeg allerede har været inde på, er Dineros app i høj grad med til at forenkle vores bogføringsrutiner og spare os for en masse bøvl.

Derudover nyder vi selvfølgelig godt af API’et. Det gør det muligt for os automatisk at bogføre alle salg i webshoppen direkte i vores regnskab. Og med Dineros dashboard har vi altid overblikket over virksomhedens aktuelle økonomiske nøgletal.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram