Nicolai Sørensen, Brandpartner portræt
Nicolai Sørensen logo - webdesign og online marketing

Brandpartner v/Nicolai Sørensen

“Jeg sparer tid, fordi processerne er innovative og automatiserede. Især ift. håndtering af bilag.”

Nicolai Sørensen

Hvad laver din virksomhed?

Jeg er freelance webdesigner og digital marketing konsulent, og jeg har været selvstændig siden 2011. Jeg specialiserer mig i 360 graders digitale løsninger for mellemstore virksomheder og ambitiøse konsulenter. Da jeg er en af de få profiler i Danmark, der rent faktisk er rigtig dygtig all-round på både design, marketing, kommunikation og teknik, skiller jeg mig ud fra mængden. Siden 2011 har jeg haft fornøjelsen af at hjælpe mere end 800 spændende danske virksomheder.

Hvad er din vision?

Min vision er at blive anerkendt som en af landets dygtigste all-round profiler, mens jeg bestræber mig på at blive erhvervslivets foretrukne samarbejdspartner. På sigt udvider jeg forretningen ved at ansætte nogle af markedets bedste specialister, så jeg kan sammensætte branchens dreamteam.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Jeg fik mange anbefalinger fra mit netværk, men det er også baseret på den research, jeg har lavet. Jeg søgte et bogføringssystem, der gjorde det super simpelt at komme i gang – og super simpelt at bogføre i. Da jeg vidste, at Dinero er innovativt og first-mover på mange processer og features, var jeg egentlig ikke i tvivl om, at Dinero var det rigtige valg for mig. Det er en beslutning, som jeg er meget glad for.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Der er så mange, at det er svært at nævne én. De features, som gør den største forskel i min hverdag, er det geniale overblik på forsiden, den nemme og hurtige bilagshåndtering, bilagsscanneren, betalingsintegrationerne og bankafstemningsfunktionen. Og så er det værd at nævne chatfunktionen, hvor supporten gør et forrygende stykke arbejde. 

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Det gør Dinero på rigtige mange måder. Det er rent faktisk meget lidt, jeg behøver at beskæftige mig med administration, fordi Dinero klarer det meste for mig. Jeg sparer derfor dyrebar tid, fordi processerne er innovative og automatiserede – især i forhold til fakturering og håndtering af bilag. Det er utrolig nemt og ressourcebesparende at bogføre i Dinero, og støder man ind i noget man er i tvivl om, så kan man finde svaret på hjemmesiden. Dét er præcis sådan et bogføringssystem jeg søger som freelancer, hvor hver dag er en travl dag.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram