Spring til indholdet

Vandreshoppen.dk

Først og fremmest behøver ingen af os at være uddannet i regnskab, for når vi ligger et bilag op, så fortæller systemet selv under hvilken konto bilaget skal bogføres.

Hvad din laver virksomhed?

Vandreshoppen.dk sælger kvalitetsvandreudstyr online til de glade vandrere i Danmark. Med hovedsæde i Vejle, pakker og sender vi friluftsudstyr til hele Danmark med gratis fragt og retur.

Udover vores kerneprodukt (vandreudstyr), driver vi også en af Danmarks mest nørdede vandreblogs til fri afbenyttelse for alle og enhver. På denne blog samarbejder vi med store turistorganisationer og vandreforeninger om at bringe det mest relevante til dig, der har lyst til at vandre.

Vi konkurrerer mod nogle danske og udenlandske giganter, men vi er ikke bange for konkurrencen, da vi ved at kundeservice også er en nøglefaktor online.

Hvad er jeres vision?

Vores vision er at udbrede kendskabet til vandring så vidt og bredt som muligt, og vi arbejder kontinuerligt med at forbedre vores forretning, uanset om det drejer sig om shoppen eller vandrebloggen. Begge dele skal være af en høj kvalitet til glæde for såvel kunder som samarbejdspartnere.

Vi er nyskabende og innovative i vores tankegang og vil alle parter det bedste – derfor har vi også introduceret udlejning til gavn for miljøet, så rygsække, telte, liggeunderlag, soveposer m.m. benyttes fuldt ud. Denne indstilling bygger på tankegangen bag deleøkonomi, da vi tror på, at samfundet vinder mest ved, at vi alle tager ansvar og deler de ressourcer, der er, bedst muligt imellem os.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Dinero var helt klart billigst og nemmest at gå til, da vi i sin tid som nystartet virksomhed skulle vælge sig en bogfører. Så længe man ikke er bange for tal, så virker Dinero ikke afskrækkende, hvorfor vi da også varmt anbefaler andre at benytte deres online regnskabsprogram.

Vi kan vælge at betale vores abonnement pr. måned eller pr. år, hvilket giver en enorm frihed. Derudover, kan vi opnå en rabat på vores årsabonnement blot ved at vælge denne.

Dinero er nemt og overskueligt, og har vi alligevel brug revisorassistance, når årsopgørelsen skal godkendes, så kan vi give denne adgang til selv at arbejde i vores Dinero-konto.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Hmm, det er svært at vælge, for der er så mange gode funktioner.

Fx har Dinero en nem måde at udseende fakturaer til vores kunder direkte fra deres system. Dernæst kan vi let integrere denne funktion med vores hjemmeside og ERP-system, så det er så tæt på fuldautomatisk som muligt. Vi skal blot gennemse og godkende faktura, inden den bliver udsendt, så klarer Dinero resten af det hårde arbejde.

De skabeloner, der er indbygget til fakturering, fremstår enkle og professionelle med vores eget logo på, og det er noget, der giver vores kunder tryghed, når de handler med os. Skulle en kunde blive forsinket med betalingen, så kan vi nemt sende dem en venlig påmindelse via systemet – helt enkelt!

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Først og fremmest behøver ingen af os at være uddannet i regnskab, for når vi ligger et bilag op, så fortæller systemet selv under, hvilken konto bilaget skal bogføres. Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt for en kontorassistent at udføre opgaver, der ellers ville kræve en bogholder.

Hvis vi alligevel har et spørgsmål i løbet af bogføringsprocessen, så sidder Dineros medarbejdere klar ved tasterne på chatten, så vi behøver ikke engang at afvente hjælp og udskyde bogføringen, hjælpen er lige ved hånden. Det hjælper da helt klart også, at hvis vi handler ind i supermarkedet til frokost, så kan vi blot scanne bonen via Dineros app og smide den direkte i skraldespanden, da den uploades som bilagskladde i bogføringssystemet. Så en varm anbefaling herfra!

Oskar Verdoner Møller

Så mange har tilmeldt sig

0

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?