Skift regnskabsprogram til Dinero - vi flytter dit regnskab HELT GRATIS - Læs mere her
X

Opret gratis konto

Vandreshoppen.dk

Hvad din laver virksomhed?

Vandreshoppen.dk sælger kvalitets vandreudstyr online til de glade vandrere i Danmark.
Med hovedsæde i Vejle, pakker og sender vi friluftsudstyr til hele Danmark med gratis fragt og retur.
Udover vores kerneprodukt (vandreudstyr), driver vi også en af Danmarks mest nørdede vandreblogs, til fri afbenyttelse for alle og enhver. På denne blog samarbejder vi med store turistorganisationer og vandreforeninger om at bringe det mest relevante til dig der har lyst til at vandre.
Vi konkurrerer mod nogle danske og udenlandske giganter, men vi er ikke bange for konkurrencen, da vi ved at kundeservice også er en nøglefaktor online.

Hvad er jeres vision?

Vores vision er at udbrede kendskabet til vandring så vidt og bredt som muligt, og vi arbejder kontinuerligt med at forbedre vores forretning, uanset om det drejer sig om shoppen eller vandrebloggen. Begge dele skal være af en høj kvalitet til glæde for såvel kunder som samarbejdspartnere.
Vi er nyskabende og innovative i vores tankegang, og vil alle parter det bedste – derfor har vi også introduceret udlejning til gavn for miljøet, så rygsække, telte, liggeunderlag, soveposer m.m. benyttes fuldt ud. Denne indstilling bygger på tankegangen bag deleøkonomi, da vi tror på, at samfundet vinder mest ved at vi alle tager ansvar og deler de ressourcer der er, bedst muligt imellem os.

Hvorfor har du valgt Dinero?

Dinero var helt klart billigst og nemmest at gå til, når man i sin tid som nystartede virksomhed skulle vælge sig en bogføre. Så længe man ikke er bange for tal, så virker Dinero ikke så afskrækkende, hvorfor vi da også varmt anbefaler andre at benytte deres online regnskabsprogram.
Vi kan vælge at betale vores abonnement pr. måned eller pr. år, hvilket giver en enorm frihed. Derudover, kan vi opnå en rabat på vores årsabonnement blot ved at vælge denne.
Dinero er nemt og overskueligt, og har vi alligevel brug revisorassistance når årsopgørelsen skal godkendes, så kan vi give denne adgang til selv at arbejde i vores Dinero konto.

Hvad er din favoritfunktion ved Dinero?

Hmm, det er svært at vælge, for der er så mange gode funktioner. For eksempel har Dinero en nem måde at udseende fakturaer til vores kunder direkte fra deres system. Dernæst kan vi let integrere denne funktion med vores hjemmeside og ERP-system, så det er så tæt på fuldautomatisk som muligt. Vi skal blot gennemse og godkende faktura inden de bliver udsendt, så klarer Dinerosystemet resten af det hårde arbejde. De skabeloner der er indbygget til fakturering fremstår enkle og professionelle med vores eget logo på, og det er noget der giver vores kunder tryghed når de handler med os. Skulle en kunde blive forsinket med betalingen, så kan vi nemt sende dem en venlig påmindelse via systemet – helt enkelt!

Hvordan gør Dinero din hverdag lettere?

Først og fremmest behøver ingen af os at være uddannet i regnskab, for når vi ligger et bilag op, så fortæller systemet selv under hvilken konto bilaget skal bogføres. Det sparer os mange arbejdstimer og gør det muligt for en kontorassistent at udføre opgaver der ellers ville kræve en bogholderske. Hvis vi alligevel har et spørgsmål i løbet af bogføringsprocessen, så sidder Dineros medarbejdere klar ved testaterne på chatten, så vi behøver ikke engang at afvente hjælp og udskyde bogføringen, hjælpen er lige ved hånden. Det hjælper da helt klart også, at hvis vi handler ind i supermarkedet til frokost, så kan vi blot scanne bonen via Dineroapp’en og smide den direkte i skraldespanden, da den oploades som bilagskladde i bogføringssystemet. Så en varm anbefaling herfra!

Andre brugerudtalelser

Herlige citater fra vores brugere.

Vil du også være en glad Dinero-bruger?

Kom igang med det samme - det er helt gratis og uden bindning.