Shopify med BookKeeper

Få automatisk overført dagens salg til dit regnskabssystem, så du sparer tid og undgår fejl.

BookKeeper

Support af integration

dtails. bookkeeper@dtails.dk

Simpel og nem bogføring

BookKeeper er en Shopify app der hjælper dig med at bogføre det daglige salg. BookKeeper holder det simpelt og sender kun dagens akkumulerede salgstal i form af en kassekladde til Dinero.

Du slipper for synkronisering af ordrer, kunder og produkter. Princippet er, at der oprettes en kassekladde for dagens salg – både for online og butikssalg – på samme måde som når man gør kassen op i en fysisk butik.

Skulle du få brug for detaljer om ordrer, kunder og produkter så kan du nemt slå det op i Shopify, så du har skal have alle data 2 steder. Med BookKeeper virker krediteringer (refunds) også uden at du skal gøre noget manuelt i Dinero. Du laver bare refund i Shopify.

Med BookKeeper får du:

  • Simpel og nem bogføring
  • Daglig automatisk overførsel af dagens kassekladde (hvis ønsket)
  • Daglig automatisk godkendelse af dagens kassekladde (hvis ønsket)
  • Forslag til hvordan din kassekladde skal være opsat baseret på opsætningen i din Shopify shop
  • Mulighed for detaljeret konfiguration af opsætningen af din kassekladde
  • Yderligere generering af kassekladder efter behov – også bagud i tid
  • Notifikationer på mail og i app hvis der opstår uventede fejl du skal tage stilling til

Med BookKeeper får du altså automatisk overført dagens sag til dit regnskabssystem, så du sparer tid og undgår fejl.

Hvordan kommer jeg i gang?

Du kan følge denne konfigurationsguide for at komme i gang.
Shopify app’en er gratis den første måned, og derefter betaler du en månedlig abonnementspris som er baseret på det Shopify abonnement du har.
Hvis der opstår spørgsmål eller du har brug for hjælp kan du kontakte dem på bookkeeper@dtails.dk

Support af integration

dtails. bookkeeper@dtails.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram