Integration til ITN LeverandørService

Henter fakturaoplysninger og sender videre til Nets, så de automatisk kan trække pengene fra kunderne.

ITN Leverandørservice

Anmeldelser

For support kontakt support@itnvision.dk

Om LeverandørService

Vil du sikre, at betalingerne fra dine kunder falder til tiden hver gang?
Så er appen LeverandørService fra itnIvision den rette for dig. Med itn|vision’s integration til LeverandørService har du en nem og overskuelig genvej til at få dine betalinger opkrævet. Appen hjælper dig ved at trække penge fra dine kunder, så de betaler til tiden – og du får mere styr på likviditeten. Appen er udviklet i samarbejde med Nets, og du kan også finde den under deres oversigt over godkendte løsninger.

Med LeverandørService får du:

  • Et nemt og sikkert system
  • Automatisk fakturaoverførsel til Nets
  • Let afstemning til bankkonto
  • Automatisk bogføring af retursvar fra Nets
  • Automatik for opkrævning af faktura
  • Automatisk registrering, når betalinger gennemføres
  • Overskuelig liste over kunder tilmeldt LeverandørService
  • Nem opstart af system
  • Support på telefon eller e-mail.

Så smart er det:

Med itnIvision’s app LeverandørService sikrer du dig, at dine kunder betaler til tiden. Helt konkret giver integrationen dig et bedre overblik over din virksomheds likviditet – særligt med henblik på dine indtægter og dine kunders manglende betalinger.

Hvordan kommer jeg i gang?

For at komme i gang skal du have følgende:

  • En Dinero Pro-bruger
  • En LeverandørService konto ved Nets
  • En itn|vision-konto.

Følg denne opsætningsguide for at komme godt i gang.

Har du endnu ikke en konto?

Så start med at følg samme opsætningsguide herover 🙂

Bestil LeverandørService til Dinero her.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram