Spring til indholdet

Integration til
QuickOrder

Få automatisk overført det dag- og månedlige salg med dette kassesystem til restauratører

Om QuickOrder

QuickOrder ved, at det er udfordrende at drive en restaurant. Netop derfor har de udviklet et kassesystem til restauratører, som gør det nemmere at drive en velfungerende restaurant fra booking til kvittering.

Hvad får du ud af det?

  • Automatisk overførsel af det dag- og månedlige salg
  • Synkronisering af finanskonti, så de altid er opdateret.
  • Færre lønudgifter til din bogholder/revisorer.

Så smart er det

Ved integration mellem QuickPOS og Dinero regnskabsprogram sker bogføringen automatisk på alle dine daglige kasserapporter. Det er også muligt at bogføre en måned af gangen, så du ikke skal bogføre hver dag.

Sådan integrerer du med Dinero:

Forudsat at du har en QuickOrder konto:

1. Log på backoffice

2. Vælg Indstillinger

3. Vælg Integrationer

4. Aktivér integrationen til Dinero
a. Find din API-nøgle; Følg denne guide.

5. Opsæt dine regler for bogføring; Følg denne guide.

Hvis du vil vide mere om QuickOrder, kan du besøge deres hjemmeside her.

Hvis du ikke har en konto:
Opret en prøveperiode her

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?