Jeg har cirka 8 års erfaring med bogføring og regnskab, hvoraf jeg har arbejdet med mange forskellige typer virksomheder (store som små), som både har moms eller lønsum. Jeg arbejder primært hjemmefra, men er også villig til at arbejde eksternt.
Mine primære opgaver er:
– Bogføring
(Løbende registrering af bilag, sortering, digital bogføring og afstemning)
– Opstilling af regnskaber
(Klargøring af materiale til revisor, perioderegnskaber, interne rapporter)
– Afstemning og kontrol
(Bankafstemning, afstemning af kreditorer/debitorer, afstemning af kasse, periodisering)
– Løn
(Lønkørsel via. fx. Danløn)
– Moms og lønsum
(Beregning og afstemning, indberetning til SKAT)
– Administration
(Heri betaling af faktura m.m.)
– Udarbejdelse af budgetter
(Sparring om økonomisk overblik)
– Rådgivning i Dinero
(Navigation og generel oplæring i Dinero)
Jeg ønsker at give mine kunder tryghed og overblik over økonomien – med fokus på tillid og tæt samarbejde. Uanset om du har brug for enkelte opgaver eller det fulde bogholderi og administration, står jeg klar til at hjælpe.
Mvh. Thomas
TH Bogføring