Sammenlign regnskabsprogrammer
e-conomic vs. Dinero

Velkommen til en sammenligning af Dinero og e-conomic. Lighederne mellem de to regnskabsprogrammer er til at få øje på – men der er også en del væsentlige forskelle. Tjek dem her!

Hvilke pristyper sammenligner vi?

Vi har forsøgt at gøre det så nemt og overskueligt som muligt, så du nemt kan sammenligne det, du ønsker. Derfor sammenligner vi Dinero Starter, Starter+ og Pro med e-conomics pakker. Tjek de forskellige produkttyper for begge udbydere nedenfor og få et bedre overblik.

  • Dinero Starter: Gratis
  • Dinero Starter+: 197,-/md.
  • Dinero Pro: Fra 297,-/md.
  • e-conomic Basis: 249,-/md.
  • e-conomic Plus: 299,-/md.
  • e-conomic Smart: 349,-/md.
  • e-conomic Avanceret: 449,-/md.

Kig rundt, og bliv klædt på til at beslutte, hvilket regnskabsprogram netop du skal vælge til din virksomhed.

e-conomic vs. Dinero

Trustpilot-bedømmelse

4,3 🌟
(Antal anmeldelser: +1.200)

4,8 🌟
(Antal anmeldelser: +3.500)

Stiftet

2006

2012

Aktive virksomheder

180.000+

87.000+

Ubegrænsede posteringer

1.000

Momsafregning

Telefonsupport

Chat og mail

Bogføringsassistent

Momsindberetning med ét klik

Automatisk bankafstemning

Kun i Smart og op

Pro

Abonnementsfakturering

Kun i Plus og op

Pro

Rykkermodul

Kun i Plus og op

Rapporter – resultatopgørelse, balance & saldobalance

Tilbudsmodul

Fra Plus og op

Pro

Lagerstyring

Tilkøb af tillægsmodul

Muligt med integrationer

Mobil-app

Frit sprogvalg

Gratis-version

Pris fra

249,-/md.

0,-/md.

Tabellen er senest opdateret januar 2024

Guide til valg af regnskabsprogram

Har du endnu ikke besluttet dig for, hvilket regnskabsprogram du vil vælge – eller overvejer du at skifte regnskabsprogram? Vi har lavet en guide, hvor du får gode råd og anbefalinger til, hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge regnskabsprogram. Hent den her.

Om e-conomic og Dinero

e-conomic er et regnskabsprogram til små, mellemstore og større virksomheder. Der er mulighed for ekstra tillægsmoduler ved betaling. E-conomic opfylder en række behov ift. ERP-løsninger, hvilket kan være nødvendigt for store virksomheder.

Dinero er regnskabsprogrammet til dig, der er iværksætter eller selvstændig – og hører til blandt de små og mellemstore virksomheder. Dineros automatiserede funktioner, indbyggede regnskabsregler og overskuelige program letter din hverdag som virksomhedsejer.

Hvem skal jeg vælge?

Valget mellem de to regnskabsprogrammer kan være svært, da de har mange fælles snitflader og kan mange af de samme ting. Derfor kan faktorer som brugervenlighed og kundeservice være afgørende for dit valg.

Først og fremmest skal du overveje, om du kan nøjes med en begrænset version til en lav pris, eller om du har behov for de lidt mere avancerede funktioner som dem, de dyrere versioner tilbyder.

Spørg evt. folk i din omgangskreds, hvilke oplevelser og præferencer de har – eller prøv begge programmer for at se, hvilket af dem der taler mest til dig

Opret gratis konto

Hjælp til skat?

Som et ekstra tilkøb er det også muligt at få Dineros Skatteopgørelse, der beregner og giver dig alle tal og oplysninger til dit oplysningsskema hos Skattestyrelsen – lige til at indberette.

Køber du Skatteopgørelsen, har du altså ikke længere brug for revisor til at hjælpe dig med at beregne og indberette på skat.dk. Funktionen koster dig 1.997 kr. pr. år, hvis du er Dinero Pro-bruger.

e-conomic tilbyder ikke et lignende produkt, og derfor er du nødsaget til at bruge en revisor til lige præcist dét, hvis du bruger e-conomics regnskabsprogram.

Tjek tillægsmoduler (og priser!)

I tabellen er det produkterne Dinero Pro og e-conomics Plus, vi sammenligner, fordi de er mest sammenlignelige på både pris og funktioner. Ved e-conomic skal du dog tilkøbe enkelte tillægsmoduler for at opnå samme automatiske fordele.

Gør op med dig selv, om du vil risikere at betale ekstra for tillægsmoduler som bogføringsassistent, CRM-modul, mere automatisering mm.; eller om du ønsker at have funktionerne inkluderet i dit regnskabsprogram fra start.

Skriv dig desuden bag øret, at det kun er hos Dinero, du har mulighed for at få et gratis regnskabsprogram, når din virksomhed omsætter for mindre end 100.000 kr. Har du endnu ikke råd til et regnskabsprogram, er Dinero derfor oplagt at begynde med.

Opret din konto

Oftest stillede spørgsmål

Nej – selvom du er helt nystartet, skal du desværre betale for e-conomic. Du kan dog få en gratis prøveperiode.

Selvom e-conomic har flere brugere end Dinero, har Dinero langt flere brugere af de små slags.


Kan jeg flytte mit regnskab til Dinero?

I Dinero får du meget mere end et faktura program. Du får et komplet regnskabsprogram, der med automatisk bogføring, fakturering og tilbudshåndtering sikrer dig økonomisk overblik. Hvis du ønsker at læse mere om vores mange funktioner – så kig ind på vores prisside, og få svar på alle dine spørgsmål om vores pakker.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram