Hvad kan jeg få hjælp til af Dinero Support?

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 05/03/2024


I Dinero Support forsøger vi at hjælpe så mange som muligt med at komme godt i gang med regnskabet og klare de ting, der dukker op. For at få dig godt i gang giver vi dig 30 dages gratis Dinero Pro fra den dag, du opretter dit firma. Det giver dig blandt andet adgang til bogføringssupport.

Se her, hvad du får hjælp til.

Dinero Starter og Starter+

Som Dinero Starter eller Starter+ bruger får du hjælp til de mere tekniske ting i programmet. Det kan fx være svar på spørgsmål som:

  • Hvordan genskaber jeg mit password?
  • Jeg kan ikke huske mit login – hvad gør jeg?
  • Hvor finder jeg kassekladden?
  • Kan jeg gendanne en faktura, som jeg er kommet til at slette?

Dinero Pro

Med Dinero Pro får du mere hjælp af Dineros support, da du også får basal hjælp til din bogføring og dit regnskab. Bogføringshjælp er altså forbeholdt Pro brugere.
Det kan fx være:

  • Hvordan bogfører jeg dagligdagsting? (husleje, telefon m.v.)
  • Spørgsmål om moms
  • Spørgsmål om fakturering
  • Basale spørgsmål om bogføring og kassekladde

Samt andre spørgsmål inden for et rimeligt omfang.

Der kan være ting, vi ikke kan svare på, eller spørgsmål, der er så komplekse eller tidskrævende, at vi ikke kan hjælpe dig. Vi forsøger altid at svare på det, vi kan, men i nogle tilfælde er vi nødt til at henvise til, at du får hjælp af andre end os.

Du kan altid kontakte os på chatten nederst i højre hjørne eller på support@dinero.dk

Supporten har åben hver dag året rundt fra kl. 08:00 – 23:00.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Se hvilke funktioner der ellers er med i Dinero Pro

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram