Dinero Support – hvad kan jeg få hjælp til?

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 23/03/2022


I Dinero Support forsøger vi at hjælpe så mange som muligt med at komme godt i gang med regnskabet og klare de ting, der dukker op.
For at få dig godt i gang giver vi dig 30 dages gratis Dinero Pro til at starte med. Det giver dig blandt andet adgang til bogføringssupport.

Se her, hvad du får hjælp til.

Dinero Starter (gratisversion)

Dineros support hjælper dig med ting, du ikke kan finde ud af i Dinero. Det kan fx være svar på typiske spørgsmål som:

  • Hvordan genskaber jeg mit password?
  • Jeg kan ikke huske mit login?
  • Hvordan finder jeg kassekladden?
  • Forslag til nye funktioner.

Dinero Pro

Med Dinero Pro får du mere hjælp af Dineros support.
Du får alt fra Dinero Starter og dertil basal hjælp til din bogføring og dit regnskab.
Det kan fx være:

  • Hvordan bogfører jeg dagligdagsting? (husleje, telefon m.v.)
  • Spørgsmål om moms
  • Spørgsmål om fakturering
  • Basale spørgsmål om bogføring og kassekladde
  • + Andre spørgsmål inden for rimeligt omfang.

Der kan være ting, vi ikke kan svare på, eller spørgsmål, der er så komplekse eller tidskrævende, at vi ikke kan hjælpe dig.
Vi forsøger at svare det, vi kan, men i nogle tilfælde må du få hjælp af andre end os.

Du kan altid kontakte os på chatten nederst i højre hjørne eller på support@dinero.dk – vi ser frem til at høre fra dig.

Supporten har åben hver dag året rundt fra kl. 08:00 – 23:00.

Se hvilke funktioner der ellers er med i Dinero Pro

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram