Find din mobilversion

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 11/02/2021


Hvis du får et problem med din mobil-app, vil du ofte blive spurgt indtil to centrale ting:

  1. Hvilken version af dit styresystem har du?
  2. Hvilken version af vores app har du?

For at besvare spørgsmålene skal du kigge i dine indstillinger – vi tager dem for Android og iOS efter hinanden samt Dinero for sig selv, da det ligner hinanden i de to systemer.

  1.  Find din version af Android

    På Android skal du gå til -> Indstillinger og scrolle helt ned i bunden til “Om telefonen ->  Trykke på “Softwareoplysninger”. Her kan du se din version af Android.Tryk på indstillinger scroll til bunden og find Om telefonen

    Tryk på softwareoplysninger

    Her kan du finde din android version

  2. Find din version af iOS

    Du trykker på: “Indstillinger” (tandhjulet) -> Tryk på dit navn oppe i toppen (se screenshot) -> Rul ned og tryk på din iPhone (se screenshot) -> Her kan du se modelnavn og version af styresystem.

    Åben indstillinger på iPhone og klik på dit navn øverst

    Klik på din telefon i listen over enheder

    Her kan du se din iOS version

     

  3. Android -> Tryk på de 3 streger øverst til venstre.

    iOS -> Tryk på de 3 prikker (Mere) nederst til højre.

    -> Vælg “Indstillinger”. Herinde skal du trykke på “Om” nederst, og så kan du finde din version af Dinero-appen.

    Tryk først på de 3 streger øverst til venstre i Dinero appen

    Tryk på Indstillinger efter du har trykket på de 3 streger

    Tryk på Om som et af de nederst punkter hedder

    Under version finder du versionen af Dinero app du har

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram