Hvilke integrationer har jeg forbundet til Dinero?

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 05/03/2024


Tidligere hed det API-nøgler, men efterhånden som udviklingen skrider fremad, behøver du ikke længere oprette API-nøgler for at forbinde integrationerne med Dinero.

Dog kan du måske nogle gange være i tvivl om, hvilke integrationer du har givet adgang til at overføre data til Dinero – det kan du heldigvis tjekke ved at følge vejledningen her.

Når du er logget ind i Dinero klik da på Konto Brugerprofil


Klik herefter på Gå til Visma Connect


Inde i Visma Connect skal du rulle helt ned i bunden og kigge under Adgangstokens. Her kan du se, hvilke forskellige applikationer du har givet adgang til at overføre data til Dinero.

(Klik på billedet for at forstørre det)



Hvordan tilbagekalder jeg et samtykke?

For at tilbagekalde et samtykke skal du blot klikke på Tilbagekald ud for den adgangstoken, du ønsker at fjerne. Når du tilbagekalder en token, betyder det, at integrationen ikke længere har tilladelse til at læse og skrive data – dette er ensbetydende med, at der ikke længere kan overføres data til Dinero.

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram