Regnskabsprogrammet til butikker

Spar tid på regnskabet – brug den i stedet på god kundeservice og glade kunder i din butik. Få Dinero allerede i dag!

Bogføring er let som en leg

Upload dine bilag til bilagsarkivet nemt og hurtigt – og få hjælp til at bogføre dine købsbilag med vores bogføringsassistent. Så er du færdig med krøllede kvitteringer – og du sikrer dig selv de rigtige fradrag.

Regnskabsprogram til butikker

Fuldt økonomisk overblik

Lad Dinero hjælpe dig med at bevare det økonomiske overblik – få Dinero i dag, oplev vores automatiske funktioner og forstå, hvorfor dine kollegaer i branchen er så glade for vores regnskabsprogram.

Integration til kasseapparat

Vi har integrationer til mange forskellige virksomheder og funktioner, så vi kan automatisere så meget som muligt og lette din bogføring.
Vores integrationer til kasseapparater er måske især relevante for dig, der har en butik?

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Mere tid til arbejdet i din butik

Vind mere tid til god kundeservice, der skaber glade kunder i din butik.

I Dinero har vi integrationer til en masse forskellige virksomheder, så vi kan automatisere så meget som muligt og lette dine arbejdsopgaver i forhold til bogføring.

Ud over integrationer til kasseapparater kan du måske få gavn af vores lønsystemsintegrationer eller vores integrationer til timeregistrering.

Brug Dinero, og brug tiden fornuftigt

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero gør livet lettere for dig som iværksætter. Med Dinero Starter får du et gratis regnskabsprogram. Du kan også automatisere regnskabet endnu mere med Dinero Pro, som har en masse ekstra funktioner, der gør livet nemmere for butikker.

Leder du efter et nemt og simpelt kassesystem, der passer til din virksomhed? Vi har lavet en nem og overskuelig sammenligning, du kan bruge til at finde det helt rigtige til dine (og kundernes) behov.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

Dinero sparer dig for meget tid i dagligdagen, som du i stedet kan bruge på kundeservice og skabe glade kunder. Bogføringen er let som en leg – også selvom du ikke kender bogføringsreglerne. De mange bogføringsskabeloner og den integrerede bogføringsassistent hjælper dig nemlig med at bogføre alt korrekt på ingen tid. 

Et godt regnskabsprogram til butikker kan selvfølgelig også integreres med dit kasseapparat og de systemer, du sikkert allerede bruger i dag. På den måde kan du automatisere så meget som muligt og lette bogføringen.

Et regnskabsprogram til butik behøver faktisk ikke koste noget. Med Dinero Starter kan du nemlig oprette en gratis konto.

Hvis du vil have adgang til de mange populære og tidsbesparende funktioner, kan du i stedet vælge Dinero Pro til en fast lav pris – udgiften tjener sig dog hurtigt ind igen med de mange ekstra funktioner, som gør livet nemmere for dig og dine kunder.

Når du vælger et regnskabsprogram til butikker, kan du automatisere en masse processer i dagligdagen. Få fx automatisk bogføring af salg fra kasseapparat og webshop, indbygget lønsystem, betalingsløsninger og integreret fragtløsninger.

Dinero fjerner tidskrævende tastearbejde og komplicerede bogføringsopgaver. Tiden kan du i stedet bruge på virksomheden – eller dig selv og familien. Det har aldrig været nemmere at være iværksætter, end det er med Dinero.

Brug tid på det, der skaber mest værdi for din forretning. Det får du mulighed for med vores regnskabsprogram.

Regnskabsprogrammet hjælper dig med at få det meste ud af din butik. Det gælder både de mange timer, du ligger i butikken hver dag, samt indtjening og omsætning. Meget af bogføringen kan automatiseres, så du får frigivet mere tid til at sælge, yde god kundeservice og tage et pusterum.

Kasseoptællingen kan klares fra telefonen eller tabletten, og salgstallene bliver automatisk overført og bogført hver dag.

Med Dinero får du også adgang til mange smarte funktioner, som gør livet lettere som butiksejer. Vores funktioner og integrationer snakker sammen med dine nuværende systemer, så regnskabet bliver så automatisk, nemt og hurtigt som muligt.

Hvis du også har en webshop, får du lige så mange muligheder for at integrere regnskabet med de tidsbesparende integrationer og funktioner.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram