Regnskabsprogrammet til café/restaurant

Få mere tid til at lave dejlig mad og betjene dine gæster. Med Dinero slipper du for at bruge unødig lang tid på din bogføring og regnskab.

Regnskab al dente

Få et regnskabsprogram med bid i. Med Dinero kan du løbende beholde det økonomiske overblik, koble dit kassesystem på dit regnskab og få overført og bogført dine salgstal dem med blot ét klik.

Regnskabsprogram til restauranter på iPad

Mindre bogføring – mere tid

Fordyb dig i din café eller restaurant og få mere tid til at yde en god service for diner kunder, imens Dinero tænker bogføring for dig. Skal din restaurant fx friskes op med nye borde? Dineros bogføringsassistent sikrer dig korrekt bogføring af dit køb.

Gem kvitteringer med app

Når du fx køber madvarer til din café eller restaurant, kan det være træls at skulle gemme de fysiske kvitteringer til senere brug og bogføring. Vi har løsningen. Med vores app kan du tage billeder af kvitteringerne og uploade dem til regnskabet helt automatisk.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Restaurant- og café-regnskab gjort nemt

Skær ned på tiden, du bruger på din restaurant eller cafés regnskab og brug den i stedet på madlavning, betjening og glade kunder, der gæster dig. Dinero er regnskabsprogrammet til enhver café/restaurant, som hellere vil bruge tid på det, der virkelig tæller for forretningen.

I Dinero har du mulighed for at integrere dit regnskab med andre systemer, så du kan automatisere så meget som muligt og lette dine opgaver med bogføringen.

Er du fx bruger af en af vores integrationer til kasseapparat, kan du nemt få dine daglige salgstal bogført i Dinero. Når først integrationen er sat op, overføres dine beløb automatisk til dit regnskab i Dinero uden besvær – regnskab bliver nærmest ikke nemmere.

Du kan se alle de integrationer, der vil gøre din dagligdag med restaurant eller café regnskab endnu nemmere – lige her.

Automatisér dit regnskab yderligere

Udover integrationerne kan du med flere af af Dinero Pro-funktionerne sætte dit regnskab yderligere på autopilot. Du kan blandt andet få adgang til vores automatiske bankafstemning – og spare endu mere tid ved at koble din bankkonto sammen med dit regnskab. Desuden får du ubegrænset adgang til vores bogføringsassistent, som hjælper dig med at bogføre på den korrekte konto og få de rigtige fradrag.

Dinero er som sagt også regnskabsprogrammet til café/restaurant, og vi ved, at du måske endnu ikke er helt ekspert i alle regnskabs- og bogføringsreglerne. Derfor kan du med et Dinero Pro-abonnement få bogføringshjælp – alle årets dage fra kl. 8 til 23. Her sidder vores kyndige supportteam klar til at hjælpe dig, selv på ydertidspunkter. Vi ved nemlig af erfaring, at du højst sandsynligt har travlt med at lave mad og betjene kunder i dagstimerne.

Brug Dinero, og brug tiden fornuftigt

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero kan gøre livet lettere for dig som café-/restaurantejer. Med Dinero Starter får du et gratis regnskabsprogram. Du kan også vælge Dinero Pro, hvor du får en masse ekstra funktioner, der gør dit arbejde med regnskabet markant nemmere.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

Det bedste regnskabsprogram hjælper dig med at automatisere bogføringen, samtidig med at det giver dig et fuldt overblik over økonomien. Glem alt op manuelle tasteopgaver og andet tidskrævende arbejde. Med Dinero får du i stedet tid til at fokusere på madlavning, betjening og – vigtigste af alt – dine kunder. 

Sæt regnskabet på autopilot med et væld af smarte integrationer og funktioner. Fx kan salgstallene automatisk blive overført hver dag, og vores automatiske bankafstemning gør regnskabet endnu hurtigere og nemt. Den integrerede bogføringsassistent hjælper dig med at bogføre alt korrekt – så regnskabet stemmer, og du får alle de fradrag, du er berettiget til.

Med Dinero vil du hurtigt opdage, at livet bliver (meget) nemmere for dig som café-/restaurantejer. Supporten er klar til at hjælpe dig alle ugens dage mellem 8-23. Du er med andre ord ikke bundet til almindelig kontortid, når du har brug for hjælp.

Dinero Starter er gratis. Men du får det meste ud af både regnskabsprogrammet og din café eller restaurant med Dinero Pro. Her får du nemlig adgang til alle de smarte funktioner og integrationer, så du kan sætte regnskabet på autopilot. 

Det kan være en større opgave, når der skal afregnes moms og skat. Hvis du gerne vil spare tid og bekymrede miner, hjælper vi dig med det hele. Vi giver dig alle relevante tal, så du aldrig skal være nervøs for, at du kommer til at indberette forkerte tal.

Den helt store fordel med et regnskabsprogram til din café eller restaurant er automatisering – både af de små og tidskrævende processer samt de store og tunge opgaver. I stedet for at skulle bruge tid på regnskabet kan du fokusere på det vigtige – kunderne.

Integrér kassesystemet direkte med Dinero, bogfør det daglige salg helt automatisk, få smart kunde- og lagerstyring, automatisér lønkørsler og meget andet. Har du salg via en webshop, kan du selvfølgelig også nemt integrere det med dit regnskab i Dinero.

Dinero gør det nemt at være restaurant- og caféejer. Du slipper for at skulle bruge tid på regnskab og bogføring. I stedet kan du fokusere på madoplevelsen og den gode service.

Det bliver også lettere, når du selv køber ind. Du kan nemlig gemme alle dine kvitteringer med appen, hvor de uploades direkte til skyen. Så er det slut med krøllede kvitteringer, som gemmer sig nederst i en papirbunke. Tag et billede og upload til skyen. Så nemt er det faktisk.

Du fokuserer på kunderne og medarbejderne. Så sørger vi for, at du får betaling for dit hårde arbejde, alt bliver bogført korrekt, og lønnen bliver udbetalt. De daglige salgstal overføres automatisk, og du har altid et nemt og praktisk overblik over dine økonomiske nøgletal i Dinero.

Vi har gjort det nemt at bogføre. Skulle du dog en sjælden gang have brug for hjælp, kan du skrive til supporten mellem 8-23 – hver eneste dag året rundt.

Vores regnskabsprogram kommer med et utal af smarte funktioner, som alle hjælper dig med at spare tid i en travl hverdag. Du har også mulighed for at integrere regnskabet med et hav af smarte integrationer, som gør alt fra kasseoptælling og betaling til løn og fakturering til en leg.

Har du allerede et andet regnskabsprogram? Vi flytter regnskabet gratis, så du er klar til at udnytte de mange fordele i Dinero, så du får mere tid til det, der er vigtigt for dig – kunderne, medarbejderne og familien. Hvis du har betalt for et andet regnskabsprogram, giver vi dig Dinero Pro eller Dinero Starter + for samme periode (op til 12 måneder).

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram