Regnskabsprogrammet til dyrlæger/veterinærer

Dinero er din medicin mod regnskab og bogholderi. Du får det fulde overblik og kan sende fakturaer til dyrenes ejere, så du får mere tid til at hjælpe og behandle de dyr, der har brug for dig.

Medicin mod bogholderiet

Dinero er din hjælpende hånd i bogføringen. Vi klarer meget af arbejdet for dig, du kan oprette patienter og sende dem fakturaer – og så har du hele tiden et simpelt overblik over dine udgifter og dine indtægter.

Regnskabsprogram til dyrlæge

Giv kvitteringen vinger

Med Dinero kan du scanne din kvittering med telefonen og lade den flyve op i skyen, så du altid har den ved hånden. Det gør det nemt at bogføre, når du sidder foran computeren – og besøger du en kunde, kan du straks sende en kvittering med appen.

Kompetent bogholderhjælp

Har du fået en regnskabsmæssig hårbolle galt i halsen, eller er der gået fisk i regnskabet? Fat mod. Vores bogholderhjælp hjælper dyrlæger alle årets dage – som altid på chatten og mellem kl. 8 og 23.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Mere tid til dyrene og det at være dyrlæge

Som dyrlæge har du oftest en travl hverdag, når fru Nielsens kat er blevet syg, eller når hr. Olsens hund igen har spist af chokoladen. Mange oplever, at de ikke har den nødvendige tid til at sætte sig ind i regnskabsregler og holde styr på alle fakturaerne.

Undgå ugler i mosen

Dinero har en masse integrationer, som gør det endnu nemmere at holde styr på din dyrlægeklinik, så du kan bruge din tid på dyrene.

Bruger du allerede en af integrationerne, er det nemt at koble dem til Dinero – og til dig, som er dyrlæge, kan vi især anbefale:

  • Integrationer til booking, så du sparer tid og penge på at registrere folk manuelt.
  • Integrationer til at lave løn. Integrationerne hertil giver dig mulighed for automatisk at indberette løn, ligesom der er automatisk bogføring i Dinero efter hver lønkørsel.

Kom godt i gang

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero gør livet lettere for dig som er dyrlæge. Med Dinero Starter får du et gratis regnskabsprogram. Med Dinero Pro får du til gengæld en masse ekstra funktioner. Læs mere om de forskellige funktioner, og tilmeld dig her.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero får du tid til at fokusere på de to-, tre- og firbenede gæster i butikken. I stedet for at bruge mange timer på regnskabet og svede over, om du nu får bogført det hele korrekt, kan du lade os gøre det for dig – helt automatisk. 

Du får med andre ord mere tid til det, du har uddannet dig til og elsker – dyrene. I en travl hverdag, hvor patienterne ikke kan sige, hvad de fejler, er det rart med ekstra hjælp. Så kan du fokusere 100% på at finde ud af, hvad der er galt med fru Nielsens kat eller Buller.

Med vores bogføringsskabeloner behøver du ikke kende til de komplicerede bogføringsregler for at bogføre korrekt. Samtidig hjælper den integrerede bogføringsassistent med det hele, så regnskabet altid stemmer.

Du kan faktisk få Dinero helt gratis. Dinero Starter har alt det grundlæggende, du har brug for – og endda lidt mere end det. 

Med Dinero Pro får du dog adgang til alle de unikke og smarte funktioner, som gør bogføringen nem som en leg. Med vores integrationer kan du kombinere regnskabet med andre tjenester, så det hele automatiseres og bliver meget nemmere. Du slipper for en masse manuelt tastearbejde, så du får frigivet tid til mere vigtige opgaver. 

Prisen for automatiseringerne, hjælpen, supporten og de mange andre ting er dog hurtigt tjent ind igen.

Du sparer en masse tid, som du tidligere skulle bruge på praktiske opgaver, som sjældent kom dyrene til gode. Dinero gør det nemt som aldrig før at holde styr på klinikken, så du i stedet kan fokusere på dyrene.

Du er sikkert på “fornavn” med mange af dine patienter og kan nemt genkende dem. Hvorfor ikke spare tid og penge ved at registrere folk (og dyr) automatisk med vores integrationer til booking? Du kan som regel få tid til mere, når du effektiviserer og automatiserer flere af de tidskrævende processer i dagligdagen med Dinero.

Der går aldrig fisk i regnskabet med Dinero. De smarte funktioner sørger for, at dit regnskab bliver så automatiseret som overhovedet muligt. Bogføringsskabelonerne og den integrerede bogføringsassistent hjælper dig også med at bogføre alt korrekt på ingen tid.

Gør livet lettere for dig selv og dine medarbejdere. Skulle du få brug for hjælp, har du direkte adgang til vores bogholderhjælp, som altid er klar på chatten mellem kl. 8 og 23 – 365 året rundt.

Dinero er også en vaccine mod dårligt regnskab. Systemet er din hjælpende hånd til bogføringen i en travl dagligdag, og vi klarer meget af arbejdet for dig. Du har altid et simpelt overblik over indtægter og udgifter, som du nemt kan dykke mere ned i, hvis du får brug for det.

Moms og skat kan ofte klares med få tryk, når det er tid til at indberette og betale til Skattestyrelsen. Det sparer dig for meget tastearbejde og bekymrede miner.

Med Dinero får du adgang til en masse funktioner, som allerede er en integreret del af regnskabsprogrammet. Mange vil du måske aldrig lægge mærke til, men de hjælper alle med at gøre bogføringen nemt og hurtigt.

Men det stopper ikke der. Med vores mange integrationer kan du blandt andet få automatisk bogføring af salg fra webshop, kasseapparat, lønsystem, betalingsløsninger og meget andet. Vi har inddelt dem efter brancher og kategorier, så du hurtigt kan finde dem, som er relevante for lige præcis dig og din virksomhed.

Du kan fx integrere med anmeldelser, betalinger, lagerstyring, bookingsystemer, sagsstyring og meget andet. Hvis du har et kasseapparat, kan dagens salgstal blive automatisk overført til regnskabet – og den automatiske bankafstemning sørger for, at du sparer endnu mere tid.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram