Regnskabsprogrammet til elektrikere

Dinero er et regnskabsprogram til elektrikere. Du sparer tid på regnskabet og kan i stedet prioritere dit daglige el-arbejde.

Sæt strøm til dit regnskab

Som elektriker møder du mange forskellige kunder og laver arbejde til forskellige priser. I Dinero er det nemt at oprette forskellige produktkategorier, og du kan oprette og sende fakturaer på farten via din smartphone.

Fakturér på farten

Få mere tid til dit arbejde, imens Dinero automatiserer regnskabet for dig. Vores indbyggede bogføringsassistent hjælper dig med at placere udgiften på de rigtige konti, så du får de rette fradrag.

Få support hele året

Skulle du blive i tvivl om, hvordan du bogfører købet af dine ledninger, eller hvordan du laver en bankafstemning? Vores dygtige supportere er klar på at hjælpe dig i mål med dine udfordringer – alle årets dage fra kl. 8-23.

Slip for at lave regnskab

Med Dinero Total laver vores bogholdere hele dit regnskab. Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver – og spar tid på administrativt bøvl, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe mere værdi.
Læs mere om Dinero Total

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Mindre tid på regnskab – mere tid til arbejde

Fordyb dig i dit arbejde og få tid til den gode løsning, imens Dinero automatiserer regnskabet for dig. Dinero er nemlig også regnskabsprogrammet til elektrikere, og vores funktioner tager dig i hånden og hjælper dig sikkert og let gennem dagligdagens bogføring.

Vi har udviklet et program, der gør regnskabsføring til en god oplevelse for alle ikke-regnskabskyndige. Det har vi bl.a. gjort ved at gennemgå alle indviklede og uforståelige regnskabstermer og erstatte dem med et let og forståeligt hverdagssprog, der gør Dinero til det foretrukne regnskabsprogram blandt elektrikere.

Tag billeder af dine kvitteringer med appen

Kender du til mistede, krøllede eller ulæselige, regnvåde kvitteringer? Med Dinero på din smartphone slipper du for at have dine papirkvitteringer i lommen. Du uploader sikkert alle dine købskvitteringer fra din smartphone til skyen og slipper for bilagsrod, fordi kvitteringen automatisk gemmes i skyen som separate bilagsfiler og derefter altid kan hentes og printes fra din computer.

Få Dinero, og brug tiden som elektriker mere fornuftigt

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero gør livet lettere for dig. Du kan vælge mellem Dinero Starter, som er gratis, eller Dinero Pro, som til gengæld har en masse ekstra funktioner.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

  1. Det bedste regnskabsprogram hjælper med at sætte strøm til dit regnskab. Du møder mange forskellige kunder, og arbejdet er sjældent det samme som dagen før. Det er ofte tidskrævende, når det kommer til fakturering og bogføring – men det behøver det ikke være.

    Du kan fx oprette forskellige produktkategorier, så du nemt og hurtigt kan oprette og sende fakturaer. Det er faktisk så nemt og intuitivt, at du kan gøre det lige efter arbejdet, mens du stadig er ude ved kunden. Hvis du har givet et samlet tilbud på en større enterprise, kan du enten give rabatter på de forskellige kategorier eller sende én samlet faktura til kunden. 

    Vi gør regnskab og bogføring nemt for dig at forstå, så du kan fokusere på virksomheden og dine kunder. De mange integrerede funktioner og integrationer gør salg, lagerstyring, løn og meget andet nemt som aldrig før. 

    I bund og grund hjælper Dinero regnskabsprogrammet dig med alt vedrørende bogføring. Mange processer bliver nemmere eller helt automatiseret, så du får mere tid til arbejdet og dine kunder. Mens du laver de gode løsninger for dine kunder, klarer vi regnskabet for dig.

  2. Den helt store fordel er, at du ikke skal bekymre dig om regnskabet. Bogføringen er hurtigt overstået, og vi hjælper dig med at få regnskabet til at stemme. Med bogføringsskabelonerne kan du bogføre korrekt på ingen tid, selvom du ikke kender bogføringsreglerne. Den integrerede bogføringsassistent hjælper dig også hver eneste gang, du bogfører.

    Du kender sikkert problemet med, at du har været nødt til at købe ting til et specifikt job eller til lageret – og nu kan du ikke finde kvitteringen. Med Dinero kan du tage et billede af kvitteringen og uploade den direkte til skyen til dit regnskab. Du skal med andre ord aldrig bekymre dig om krøllede og forsvundne kvitteringer længere.

    Arbejder du nogle gange på timebaserede projekter? Du kan integrere systemet med dit tidsstyringsprogram, og få overført dine godkendte timer direkte til fakturaerne, så de er klar til at sende. Du kan vedhæfte filer, bogføre og sende til kunder med ét klik.

    Vil du gerne slippe helt for bogføringen? Så kan du lade os klare det hele for dig. Med Dinero Total sørger vi nemlig for al bogføring. Det frigiver en masse tid, som du kan bruge på andre vigtige ting.

  3. Dinero hjælper dig med at prioritere dit arbejde på mere indbringende opgaver i stedet for at bruge tiden på bogføring. Systemet sparer dig for mange manuelle tasteopgaver og andre tidskrævende opgaver. Det frigiver tid, du kan bruge på at nå mere arbejde i hverdagen – eller tage et tiltrængt pusterum.

    Vi synkroniserer store dele af bogføringen, så meget klares helt automatisk. Vi hjælper med at gøre betalingen så hurtig og simpel som muligt, så chancen for at du får dine penge – til tiden – øges betragteligt. Det betyder også, at du ikke skal bruge tid på irriterende rykkere. 

    Du kan koble regnskabet sammen med de andre systemer, du bruger i forretningen. Vi hjælper dem med at tale samme sprog, så du slipper for at taste de samme tal ind igen og igen. Kørselsregnskabet kan også klares med ét enkelt klik.

  4. Et regnskabsprogram til elektrikere koster ikke længere mange tusinde kroner. Du kan faktisk bruge Dinero Starter helt gratis. Her kan du blandt andet sende ubegrænsede fakturaer og modtage betaling med kreditkort og MobilePay. 

    Hvis tanken om et stort set automatiseret regnskabsprogram lyder godt, kan du vælge Dinero Pro. For et lille beløb får du adgang til alle funktioner, integrationer og muligheder i Dinero. Beløbet tjener sig hurtigt ind igen, da det sparer dig for mange timer, som du i stedet kan bruge på at udvikle forretningen og tage flere kunder ind. 

    Slip helt for bogføring og regnskab. Med Dinero Total klarer vi det hele for dig. Så skal du kun tænke på bogføringen få gange om året, når det er tid til at indberette og betale fx skat og moms. Vi sørger for, at tallene stemmer i regnskabet.

  5. Få automatisk bogføring af salg fra webshop, betalingsløsninger, lønsystem og mange andre ting med vores integrationer og funktioner. Dinero kan nemlig integreres med de fleste systemer på markedet, så du slipper for tidskrævende og manuelle tasteopgaver.

    Vi har inddelt integrationerne efter branche og kategori, så du nemt og hurtigt kan finde den, som passer til din virksomhed. Når du vælger Dinero som dit regnskabssystem, får du automatisk adgang til de smarte og populære funktioner – nogle er kun for Pro- og Total-brugere.

    Dinero er også integreret med Sproom, så du kan sende EAN-fakturaer (som er et krav til alle offentlige virksomheder, instanser etc.). Det koster ikke ekstra. Det er bare en indbygget funktion i Dinero.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram