Integration til CleanManager

Få overblik over dine kunder, og få automatisk dannelse af alle fakturaer med blot et enkelt klik.

CleanManager logo

Anmeldelser

For support kontakt support@cleanmanager.dk

Om CleanManager

CleanManager gør hverdagen lettere og mere effektiv i rengøringsbranchen. CleanManager hjælper dig med at frigøre ressourcer til at vækste og skalere din rengøringsvirksomhed. Ved at automatisere tidskrævende driftsopgaver giver CleanManager et bedre overblik for både ledere og medarbejdere. Du får bl.a. hjælp til at beregne tilbud, sætte opgaver i drift samt beregne både løn- og faktureringsgrundlag.

CleanManager giver dig mulighed for at tilpasse serviceaftaler til hver enkelt kunde, hvad end de skal betale en fast månedlig pris, en pris pr. time eller en pris pr. opgave. På baggrund af de planlagte opgaver og timer i kalenderen, kan CleanManager automatisk danne alle faktura med et enkelt klik.

 Med CleanManager får du:

  • Planlægning i smart kalender
  • Samlet overblik over alle kunder og medarbejdere
  • Ind- og udtjekning på opgaver for udregning af korrekt tidsforbrug
  • Automatisk beregning af arbejdstid på baggrund af de planlagte opgaver
  • Automatisk beregning af faktureringsgrundlag tilpasset den enkelte kunde.

Så smart er det

Med en integration mellem CleanManager og Dinero kan du hurtigt importere og synkronisere dine kunder. Laver du ændringer til en kunde, bliver den automatisk opdateret begge steder. Du undgår manuelt dobbeltarbejde og tastefejl.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede er kunde hos en CleanManager, så følg denne opsætningsguide.

Har du endnu ikke en konto

Du kan prøve CleanManager gratis i 14 dage uden binding. Det tager kun 1 minut at komme i gang, og du får adgang til alle funktioner.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram