eindom

Integrer Dinero med eindom, og slip for manuelle processer i din ejendomsadministration.

eindomlogo

Support af integration

support@eindom.dk

Hvem er eindom?

eindom er Danmarks mest intuitive platform til ejendomsadministration. Deres vision er at automatisere ejendomsadministration, så du slipper for manuelle processer og arbejdsgange.

Sammen med flere af deres partnere, tilbyder de bl.a. både automatisk huslejeopkrævning og bogføring, samt huslejeregulering, ind- og udflytningsrapporter, brevfletning, m.m. Læs mere om eindoms funktioner, og hvad de kan gøre for dig.

Med eindom får du:

  • Et dashboard med overblik over alle dine enheder
  • Automatisk huslejeopkrævning via Betalingsservice eller MobilePay
  • Automatisk bogføring via Dinero
  • Mulighed for at sende beskeder til lejere
  • Automatisk huslejeregulering efter NPI

Så smart er eindom og Dinero sammen

Med integrationen til eindom bliver dine huslejeopkrævninger og indbetalinger automatisk overført til Dinero. Du slipper altså for at skulle bogføre selv manuelt, og kan derimod fokusere på at vækste din forretning.

Har du ikke oprettet en konto endnu?

Så start med at oprette en konto. eindom har et hav af videoer, guides og blogopslag, som hjælper dig godt i gang. De sidder også klar til at besvare dine spørgsmål i chatten og på telefonen, hvis du skulle have brug for det.

Når du opretter en konto, kan du også bruge deres startguide, som hjælper dig i gang med de vigtigste steps som skal udfyldes, inden du skal køre din første huslejekørsel med eindom.

Support af integration

support@eindom.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram