Rykkerportalen

Tilpas rykkerprocessen individuelt til dig. Bestem om du vil automatisere eller bevare fuld kontrol.

Rykkerportalen.dk Ingen Regning Er For Lille logo

Support af integration

info@rykkerportalen.dk

Om Rykkerportalen

Rykkerportalen tilbyder en effektiv og fleksibel, personlig rykker- og inkassoservice.

I 2017 lykkedes Rykkerportalen med inddrivelse af 91,9% af alle oprettede sager, allerede i rykkerprocessen, hvilket forbedrede deres klienters inddrivelse typisk fra 92% til 99,3% – uden ekstra omkostninger.

Med Rykkerportalen får du:

  • Rykkerservice uden omkostninger
    • 0 kr i oprettelse
    • Ingen binding
    • Du modtager 100 % af hovedstolen ved inddrivelse i rykkerprocessen
    • Du modtager op til 100 % af hovedstolen ved inddrivelse i inkassoprocessen (dette er afhængig af den inkassopartner du vælger)
  • Personlig behandling af dine sager
  • Rykkere sendes både pr. brev og email
  • Mulighed for at sende påmindelser på sms / email
  • Via integrationen overvåges posteringer på overførte fakturaer, hvorved de sikrer at der ikke rykkes for mere end det aktuelt skyldige
  • No-cure-no-pay inkasso service
  • Mulighed for at benytte forskellige inkassobureauer i det tilfælde at du har sager der skal videre til inkasso.

Påmindelsesservice med Rykkerportalen:

Deres service tilpasses din forretning, og hvis du vil være sikker på at kunderne først har modtaget en venlig påmindelse (uden pålagt gebyr), så tilbyder de også et sms / email abonnement, der betyder at din kunde først modtager en neutral sms, samt en email med fakturaen vedhæftet, som en venlig påmindelse om, at de har glemt at betale deres udestående.

Rykkerservice:

Rykkerportalen har siden opstarten i 2013 specialiseret sig i rykkerprocessen, og deres egenudviklede IT system gør at sagsbehandlere er i stand til at behandle de indkomne sager så effektivt, at de tilbyder rykkerservice helt uden omkostninger. De finansieres udelukkende af de pålagte gebyrer der inddrives, hvorfor du derfor modtager 100% af dit udestående, når det lykkes at inddrive dette i rykkerprocessen.

Modsat visse andre inkassobureauer, sendes rykkerskrivelser fra Rykkerportalen både pr. post og email. På den måde sikrer de at rykkeren når modtageren, og derved også at eventuelle fejl i postadresse eller email-adresse opdages tidligt. I henhold til inkassolovgivningen, er det også vigtigt at man sender rykkere pr. post, hvis man ikke kan påvise at have kommunikeret med kunden på email tidligere.

Ud fra deres mangeårige erfaring på markedet ved de også at det er vigtigt at man altid laver et basis check på den indkomne sag. Derfor starter en sag på Rykkerportalen aldrig uden at en af deres sagsbehandlere har checket den. Nogle af de grundlæggende oplysninger sagsbehandleren undersøger er:

  • Ser fakturaen korrekt ud (fejl på faktura kan være årsag til at kunden ikke har betalt)
  • Skyldners konto (benytter man integration med økonomisystem, vil sagsbehandleren checke om der skulle være kreditnota eller delbetaling, der først skal registreres, inden sagen starter hos Rykkerportalen)
  • Adresse detaljer på skyldner
  • Eventuel firmastatus (er firmaet under konkurs, tvangsopløsning eller andet).

Er sagsbehandleren i tvivl om noget, bliver du kontaktet inden en eventuel rykkerproces igangsættes.

Inkassoservice:

Det er en alvorlig beslutning, når en sag skal sendes videre til inkasso, og heldigvis sker dette også kun i begrænset omfang, da langt de fleste krav inddrives i rykkerprocessen.

Derfor har Rykkerportalen valgt at samarbejde med flere inkassopartnere, så deres klienter tilbydes den inkassoproces, der passer bedst til kravets størrelse og klientens temperament.

Deres partnere omfatter blandt andet Advokaternes Inkasso Service, Intrum og Kredinor, men de samarbejder også med en række mindre, men veletablerede inkassobureauer.

Integration med Dinero:

Med integrationen til Dinero har du mulighed for at tilpasse deres service individuelt til din forretning, uanset om du benytter den automatiske overgang til rykker- og inkassoservice, eller om du bevarer den fulde kontrol og sender fakturaer over manuelt, når du ønsker de skal tage sig af inddrivelsen for dig.

Alle sager på Rykkerportalen bliver checket af en sagsbehandler inden sagen startes op. Dette sikrer dig imod at sende rykkere til kunder, hvor du eksempelvis har en ikke-udlignet kreditnota liggende, eller at der rykkes for det fulde beløb, selvom kunden har indbetalt en del af udeståendet.

Oprettelse på Rykkerportalen:

Integrer Rykkerportalen med Dinero

Individuel opsætning af integrationen

Support af integration

info@rykkerportalen.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram