Gør som tusindvis af andre kunder. Superb tilbyder en all-in-one platform, som giver dig mulighed for at håndtere dit bookingsystem, kassesystem og betalingsløsning i ét. Derudover har du mulighed for at tilføje gavekortløsning, billetløsning, takeaway, webshop og meget mere.
At håndtere omsætningen i en restaurant behøver ikke være svært. Med Superb har du mulighed for at få overført din omsætning baseret på valgfrie konti, der er defineret i Dinero – helt automatisk hver dag. Du kan også sende tal bagud i tid, såfremt du har lavet fejl eller lignende.
Med Superb får du:
1. En nem og overskuelige platform for dine ansatte
2. En integreret løsning som sikrer stabile differencer og regnskaber
3. Mulighed for at tilpasse din bogføring til de specifikke konti, du har brug for
4. Fri support på chat, mail og telefon
5. En gratis integration til Dinero uden begrænsninger. Det er smart.
Så nemt kan dit arbejde blive
Ved at dække alle omsætningskanalerne i en restaurant har du nem adgang til alle rapporter ét sted. Det behøver virkelig ikke at være svært.
Hvordan kommer jeg i gang med Superb?
Hvis du allerede har en Superb konto, så kontakt support@superbexperience.com eller benyt vores support telefon her: https://superbexperience.com/support
Hvis du endnu ikke er kunde, så kontakt dem på sales@superbexperience.com – så kommer du i gang med det samme. Nemt og uden binding.