Zenegy

Slut med at bogføre løn manuelt. Zenegy overfører alle posteringer, også betaling af skyldig skat og AM-bidrag.

Zenegy integration logo

Support af integration

Support@zenegy.com

Om Zenegy Payroll

Zenegy er et lønsystem til alle typer og størrelser af virksomheder. Zenegys grundtanke er, at det ikke kun skal være sjovt at bruge sin løn, men også at få den. Derfor modtager medarbejdere interaktive lønsedler i deres brugervenlige app, der giver et komplet overblik over lønsedlen samt lønhistorikken. Med appen kan medarbejdere også registrere timer, ferie, fravær, kørsel, udlæg m.m.

Hvad får du?

Et moderne og brugervenligt lønsystem

  • Automatiske indberetninger og overførsler
  • Fuldt åbent API, som giver mange muligheder for individuelle løsninger
  • Nem og hurtig onboarding – deres medarbejdere hjælper dig i gang
  • Gratis support
  • Afdelingsledere kan godkende registreringer direkte i systemet
  • Medarbejder-app.

Så smart er det

Med Zenegys integration slipper du helt for at bogføre løn manuelt. Integrationen klarer bogføring af lønsedlen, bogføring af betalte skatter, ATP, feriepenge, barsel kørsel, udlæg osv. Altså får du en fuldt automatiseret løsning. Brug tiden på din virksomhed – al bogføring omkring lønnen tager de sig af.

Sådan integrerer du med Dinero:

Sæt integrationen op her, eller inde i Zenegy. Log ind på din konto, tryk på Apps og vælg Zenegy Accounting. Dernæst kan du integrere med Dinero her, resten bliver du guidet igennem.

Support af integration

Support@zenegy.com

Anmeldelser

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram