Sidst opdateret 09/10/2025
Læsetid: 2 min.

Assistenten på telefonen

Assistenten hjælper dig med at huske dine regnskabsmæssige opgaver med få klik. Du behøver derfor aldrig længere at tænke på at skulle rykke dine kunder i tide eller registrere dine indbetalinger.

I appen kan du også få gavn af alle Assistentens funktioner.

Sådan bruger du Assistenten

Du finder Assistenten i overblikket.

Du kan slå notifikationer til, så du får besked på telefonen, når Assistenten har nye opgaver til dig.

På iOS kan du redigere dine notifikationsindstillinger under Mere IndstillingerNotifikationer.

På Android er det menuen i øverste venstre hjørne → Indstillinger Notifikationsindstillinger.

Når du trykker ind på Assistenten, bliver du mødt af forskellige opgaver. Nedenfor gennemgår vi et par eksempler.

Eksempel 1:

Her har Assistenten opdaget, at vi har mistet forbindelsen til din bank. Derfor kommer den med et forslag om at forbinde igen, og du kan gøre dette direkte via Assistenten.

Eksempel 2:

Her har Assistenten bemærket, at du har en faktura, som ikke er registreret betalt. Derfor foreslår den at sende en påmindelse til kunden.

OBS: Hvis ikke du ønsker at godkende opgaverne, kan du enten udsætte dem eller, få dem til ikke at vises igen, ved at trykke på Mere.

Var denne artikel nyttig?