Assistenten

Din Assistent holder styr på hele dit regnskab og gør det let at få styr på eventuelle løse ender, så du får et mere opdateret og korrekt regnskab. Assistenten er en funktion til Dinero Pro-brugere, som gør, at du kan lægge al din fokus i virksomheden.

Få en proaktiv Assistent med Dinero

Holder styr på hele dit regnskab og gør det let at afvikle løse ender.

  • Arbejder 24 timer i døgnet for dig
  • Bogføringsopgaver samlet ét sted
  • Bogfør og afstem med ét klik
Kom i gang med det samme

Klar enhver bogføringsopgave med ét klik

Kort fortalt viser Assistenten dine opgaver i regnskabet, som du endnu ikke har løst. Tidligere skulle du selv finde ud af, hvad du fx manglede at bogføre, afstemme eller rykke dine kunder for – men den tid er nu ovre. 

Assistenten kommer derfor hurtigt til at blive din bedste regnskabs-ven. Den er nemlig sat i verden for at gøre dit liv nemmere og mere effektiv – og på den måde også kraftigt reducere mængden af tid, du skal bruge på regnskabet. 

Nedenfor er et eksempel på, hvordan Assistenten kan hjælpe dig. Her giver Assistenten et forslag til bogføring af forsikring. Den finder dine gentagne udgifter og foreslår at bogføre dem som sidst – med ét klik. Sådan slipper du for, at de samme gentagne udgifter stjæler din tid hver måned.

Hvad kan jeg bruge Assistenten til?

Assistenten er proaktiv og fortæller dig, hvad der skal ske. Det gør den i form af et kort, som du så i eksemplet tidligere. Kortet giver dig altid mulighed for at udføre en konkret handling – fx sende en rykker, registrere betaling på en faktura eller bogføre udgifter.

Den analyserer også dine udgifter på bankkontoen. Hvis den finder noget, der ligner fx private hævninger, B-skat, renteindtægter eller renteudgifter, laver den en opgave (et kort) til dig – og med ét enkelt klik på skærmen bogfører Assistenten efterfølgende udgiften for dig. 

Din nye regnskabs-ven er selvfølgelig også i vores mobil-app, så du altid har Assistenten lige ved hånden, uanset hvor du er, og hvad du laver.

Du kan med Assistenten:

  1. Sende påmindelser og rykkere
  2. Bogføre renteudgifter og -indtægter
  3. Bogføre B-skat og private hævninger
  4. Registrere betaling på salgsfakturaer og købsbilag
  5. Nemt vedhæfte filer til dine købsbilag
  6. Forbinde bank til Dinero
Eksempel på brug af assistenten

Mød din personlige Assistent

Det er blevet tid til at præsentere jer rigtigt for hinanden. Tryk på knappen nedenfor. Så kommer du direkte til Assistenten i dit regnskab. Vi håber, at du bliver glad for din nye personlige Assistent – som vi glæder os til at udvikle yderligere. 

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram