Assistenten på telefonen

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 05/03/2024


Assistenten hjælper dig med at huske dine regnskabsmæssige opgaver med få klik. Du behøver derfor aldrig længere at tænke på at skulle rykke dine kunder i tide eller registrere dine indbetalinger.

I appen kan du også få gavn af alle Assistentens funktioner. Du finder uløste opgaver på dit overblik.

Herefter bliver du mødt af samtlige opgaver i en praktisk rækkefølge.
Med ét klik kan du nu bogføre dine indbetalinger og andre smarte funktioner – nedenstående billeder viser to forskellige eksempler på funktioner, som Assistenten indtil videre kan hjælpe med.

1. Klik på Se detaljer for at se, hvilken indbetaling Assistenten har fundet, hvis du gerne vil dobbelttjekke. Når du har registreret betalingen, hopper Assistenten nu videre til næste opgave, som i dette tilfælde er en påmindelse om manglende faktura betaling.
2. Når fakturaen har overskredet forfaldsdato, og Assistenten ikke har kunne finde en indbetaling i bankafstemningen, foreslår den at sende en påmindelse til kunden, så du kan modtage din betaling.

Udover at registrere betaling og sende påmindelser kan Assistenten også hjælpe med flere andre ting. Med Assistenten kan du altså nemt og hurtigt løse alle dine opgaver og på den måde være på forkant med regnskabet 👍🏻

Du kan slå notifikationer til, så du får besked på telefonen, når Assistenten har nye opgaver til dig. På iOS kan du redigere dine notifikationsindstillinger under Mere IndstillingerNotifikationer. På Android er det menuen i øverste venstre hjørne → Indstillinger Notifikationsindstillinger.

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram