Mini CRM – hold styr på dine kontakter

  • Læsetid: under 2 min.

  • Sidst opdateret 04/08/2022


Vi har udviklet et lille mini CRM til dig. Det betyder, at du nu har mulighed for at holde styr på dine kontakter i Dinero. Hvad enten det er aftaler, informationer eller noget helt tredje.

Funktionen er til alle brugere i Dinero – både Pro og Starter.

Sådan fungerer dit mini CRM i Dinero

Muligheden finder du under fanen Kontakter → Klik ind på den relevante kontakt → Flere handlinger (er der en eller flere noter på kontakten, angives det med et tal i parentes) → Noter, som vist i nedenstående skærmbillede:

Mini-CRM Dinero

Et eksempel på en note kan være, at man har lovet kontakten 10% rabat på den næste faktura – det har vi tilføjet i nedenstående skærmbillede:

Note på kontakt

Du kan oprette så mange noter på din kontakt som du vil. Ligeledes kan du ved at trykke på krydset i højre hjørne slette en note, når du ikke længere har brug for den.

Overblikket 

For at du nemt og hurtigt kan få et overblik over hvilke kontakter, du har skrevet en note på, har vi tilføjet et lille note-tegn på dit kontaktoverblik. Du kan klikke på note-tegnet, hvorefter du kommer ind på kontakten og kan se noten.

Note-tegn på mini CRM

Import af kontakter fra andre systemer 

Afsluttende vil vi lige nævne, at du i Dinero har mulighed for at importere kontakter fra andre systemer. Det kunne f.eks. være, hvis du vil skifte fra et andet regnskabsprogram. Læs mere om funktionen her.

Var denne artikel nyttig?

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram