Når du er logget ind i dit regnskab, kan du nede i højre hjørne trykke på Hjælp-ikonet og så åbner chatten op.
Hvis du trykker på de tre prikker i bunden af højre hjørne får du tre valgmuligheder frem:
Adgang til regnskabet: Her kan du give supporteren adgang til regnskabet – på den måde er det lettere for supporteren at vejlede, når de kan kigge med i regnskabet og dermed lettere finde frem til fejlen/problemet i regnskabet. Du kan altid fjerne adgangen igen efterfølgende, samme sted som du gav adgang.
Send skærmbillede: Hvis der er tekniske fejl, problemer med bankforbindelsen eller supporteren har brug for at se en salgsrapport, billeder fra SKAT eller noget helt andet, kan det være brugbart at sende skærmbilleder i chatten.
OBS Hvis det driller, når du forsøger at sende et skærmbillede, kan du også klikke på clipsen 📎 til venstre for de tre prikker og vedhæfte en fil eller et billede der.
Download chathistorik: Kom supporteren med guldkorn til regnskabet og brugbare vejledninger, som skal genbruges senere hen, kan man downloade chathistorikken. Så kan man altid finde det frem, hvis man glemmer, hvordan man skal bogføre det til tider forvirrende finansbilag.