Få styr på chatvinduet
-
Læsetid: 3 min.
-
Sidst opdateret 05/03/2024
Du kan få fat på vores chatsupport alle årets dage fra kl. 8-23, hvor vi kan hjælpe og vejlede dig, så du kan få fuldstændig styr på dit regnskab. Du kan skrive til supporten ved at tilgå chatten nede i højre hjørne.
I denne guide vil vi kort gennemgå hvordan chatten fungerer og hvilke funktioner den har 😊
Du finder vores chat-support ved at klikke på chat-ikonet nede i højre hjørne.
Hjem:
Når du åbner chatten kan du søge efter vores supportartikler i rubrikken “Søg efter hjælp”.
Hvis du ikke kan finde den guide, som du leder efter eller ønsker personlig betjening kan du trykke på Send os en besked. Her vil du komme i kontakt med en chatsupporter.
Hjælp:
Hvis du klikker på ?Hjælp kommer der en oversigt over Dineros supportartikler. Her kan du eksempelvis søge på “Bank” i søgefeltet, og så kommer der forslag til passende supportartikler, som kan hjælpe dig videre.
Meddelelser:
Under meddelelser kan du tilgå evt. igangværende og tidligere chats, som du har haft med en chatsupporter. Dette kan især være brugbart for dig, hvis der ligger nogle guldkorn eller brugbare vejledninger, som kan genbruges senere hen.
I chatten har du mulighed for at sende skærmbilleder og filer.
Du kan indsætte dine skærmbilleder ved at kopiere billede og indsætte det i chatten (Ctrl + C og Ctrl + V). Du kan også klikke på 📎 og vedhæfte dine filer eller skærmbilleder.
Tips & bonusinfo
- Det er oftest lettere for os at vejlede dig, hvis vi kan kigge med i dit regnskab. Se hvordan du giver support-adgang til dit regnskab her
Var denne artikel nyttig?