Jeg har glemt mit password (kodeord) – hvad gør jeg?
-
Læsetid: under 2 min.
-
Sidst opdateret 26/07/2023
Har du glemt dit password (kodeord), så kan du få tilsendt et link til at nulstille det.
Klik på linket, “Glemt dit kodeord?“, og udfyld den mail, du har oprettet dig med. Tryk herefter på Nulstil kodeord.
Hvis der opstår problemer, så kontakt supporten på chat-ikonet i nederste højre hjørne.
-
Desværre er det ikke alle mailklienter, som stoler på linket fra vores nye Visma Connect login-system. Det gælder blandt andet Hotmail, live og andre mails fra Microsoft , som anser mailen som “Junkmail” eller på dansk “Uønsket mail”. Det samme kan være tilfældet hos andre udbydere.
Mailen, du leder efter, ser således ud (her fra Outlook online og en Hotmail):

-
Dette er specifikt for mails som bruger Microsoft outlook live som klient, f.eks. hotmail, live og lignende mails.
Virker ovenstående ikke, kan du prøve at logge direkte på outlook.live.com og trykker på tandhjulet oppe til højre og på Se alle Outlook-indstillinger i bunden af menuen der.
Og så derefter tilføje PRÆCIST denne mail til sikre afsendere. do.not.reply@mail.connect.visma.com
Efter det, så forsøg at nulstil koden her: https://connect.visma.com/forgot?ClientId=dinero
Det burde under alle omstændigheder kunne få mailen frem.
Andre systemer vil nok have lignende mulighed for at tilføje sikre afsender. Spørg din mailudbyder hvis du er i tvivl.
Var denne artikel nyttig?