Kan jeg deaktivere integrationen igen?
Ja, naturligvis! 🙂
Du kan på hver enkelt faktura vælge, om du ønsker at tilbyde kortbetaling eller ej. Når integrationen er slået til, vil kunder som udgangspunkt altid blive tilbudt at betale med kreditkort.
Hvis du ønsker at slå det fra på en enkelt faktura, kan du fjerne fluebenet under fakturaens indstillinger, når du opretter en ny faktura.
Vil du ikke længere tilbyde kortbetaling på dine fakturaer, skal du i Dinero trykke på Integrationer → Finde “Betalingskort” → “Deaktiver”.
Kan jeg modtage betaling med andet end kreditkort?
Ja, Pensopay tilbyder også, at dine kunder kan betale med fx. Apple Pay, Google Pay, Viabill og MobilePay.
Alle kreditkort, Google Pay og Apple Pay er aktiveret automatisk. Hvis du ønsker at tilføje MobilePay gennem Pensopay, skal du ansøge om det på deres platform.
Kan jeg modtage betaling på MobilePay via Pensopay?
Ja, det kan du. For at tilføje det skal du åbne din side på Pensopay og ansøge om en MobilePay-løsning. Det skal gøres manuelt via Pensopay. Vær opmærksom på, at MobilePay kan tage nogle andre priser.
Hvornår får jeg mine penge udbetalt fra Pensopay?
Pensopay udbetaler dine penge dagligt + 3 bankdage som standard. Du kan skifte udbetalingsperiode ved at logge ind på Pensopay eller kontakte dem. Du kan vælge ugentlig (syv dage), 14 dage eller en måned. Alle udbetalinger sker med 3 bankdages forsinkelse.
Bemærk: Før Pensopays første udbetaling kræver de nogle dokumenter fra dig for at overholde hvidvaskningsloven. De beholder dit tilgodehavende indtil de har, hvad de skal bruge.
Betaling i anden valuta
Det er lige nu ikke muligt at modtage betaling, hvis din faktura ikke er udstedt i DKK.