Roadmap

Roadmap for udgifter og lign.

På denne side kan du følge med i, hvad der kommer til at ske i Dinero i den kommende tid. Har du ønsker, som ikke står på listen, så send dem til os. Vi lytter til vores brugere, så hold dig ikke tilbage – din mening tæller! Bemærk, at vores roadmap kun er vejledende og løbende bliver ændret/opdateret.

Hvad har vi allerede lavet?

Er du nysgerrig på, hvilke funktioner vi har lavet for nyligt? Du kan følge med hver gang, vi laver en opdatering til Dinero, lige her. Vi laver et månedligt blog-indlæg 🙂

Du kan også følge os på de sociale medier (Facebook og LinkedIn), så du er den første til at få besked om nye features og funktioner, som gør din bogføring nemmere.

Roadmap – hvad kommer vi til at lave?

Web-app

  • Assistenten – den vil vi prioritere højt, og der bliver lanceret ting i Assistenten i den nærmeste fremtid.
  • Opdatering af dit overblik, så du hurtigt kan sammenligne med forrige år.
  • Mulighed for at tilføje ekstra brugere til dit regnskab.
  • Ny bogføringslov – Vi har optimeret og opdateret Dinero, så vi nu lever op til alle kravene. Godkendelsen er modtaget og vi har fået registreringsnummer FOB165082.

Mobil-app

  • Du skal naturligvis også have mulighed for at løse din opgaver på farten. Derfor arbejder vi fortsat på at få videreudviklet Assistenten på mobilen.
  • Bilagsoversigt på mobilen, så du også på mobilen har overblik over, hvad der er bogført hvornår og af hvem
  • Samt en masse af det, som også står på listen over kommende funktioner i web-appen

Husk at skrive til os, hvis du ønsker at påvirke vores roadmap og være med til at forbedre oplevelsen ved Dinero.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram