Regnskabsprogram til selvstændige

Brug mindre tid på regnskab, så du har mere tid til det, du brænder for i din virksomhed. Vi arbejder hver dag på at gøre det nemmere for dig at være selvstændig.

Regnskab skal være nemt

Hos Dinero ved vi, at tiden som selvstændig ofte er knap. Med vores regnskabsprogram til selvstændige får du et økonomisk overblik over din virksomhed, uden at du skal bruge uanede mængder af tid på det. Dinero giver dig mere tid til din virksomheds kerneprodukt.

Din nye bogføringsassistent hjælper dig

Overlad arbejdet til din nye digitale bogføringsassistent. Den sørger blandt andet for at bogføre købsbilag på de korrekte konti, så bogføringen bliver helt korrekt, og du får de rigtige fradrag. Bogføringsassistenten og skabelonerne gør det nemt at bogføre korrekt.

Vi flytter dit regnskab til Dinero helt gratis!

Har du allerede et andet regnskabsprogram, men er interesseret i at blive Dinero-bruger? Frygt ej. Vi flytter dit regnskab helt gratis og kan gøre det inden for kun to arbejdsdage.
Flyt regnskab – helt simpelt

Slip for at lave regnskab

Med Dinero Total laver vores bogholdere hele dit regnskab. Slip for de tidskrævende bogføringsopgaver – og spar tid på administrativt bøvl, så du i stedet får tid til at udvikle din virksomhed og skabe mere værdi.
Læs mere om Dinero Total

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Vi vil gøre regnskab nemmere for dig

Hvilken version passer til din virksomhed?

Du kan vælge mellem tre varianter af vores regnskabsprogram – Dinero Starter, Dinero Pro og Dinero Total. Med Dinero Starter får du adgang til alle basisfunktioner til regnskabet helt gratis. Det er dermed perfekt for dig, som lige har stiftet virksomhed.

Hvis du ønsker at få adgang til endnu flere og mere avancerede funktioner, anbefaler vi Dinero Pro eller Dinero Total. Med Dinero Pro får du fx ubegrænset adgang til den unikke bogføringsassistent og integrationer, som gør det mere effektivt og nemt at lave regnskab.

Med Dinero Total holder vi styr på dit regnskab, så du kan fokusere 100% på din virksomhed. Vores bogholderteam sørger nemlig for hele dit regnskab. Som Total-bruger kan du trygt overlade dit regnskab i vores erfarne hænder – og hvis du har spørgsmål, står vi selvfølgelig til rådighed.

Få dit regnskab på mobilen

Dinero-apppen giver dig mulighed for at være fleksibel som aldrig før. Du kan nemlig tage dit regnskab med dig overalt og uploade kvitteringer til skyen direkte fra telefonen. Det vil give dig et større overblik over dine kvitteringer, og du vil samtidig kunne bruge din tid mere effektivt.

Mobil-appen har desuden en masse andre funktioner, der gør dit regnskab nemmere. Mange af vores funktioner kan frit bruges af alle brugere – nogle kræver dog Dinero Pro-abonnement.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

  1. Det bedste regnskabsprogram til dig, som er selvstændig, giver dig følelsen af ikke at være alene om regnskabsarbejdet. Som selvstændig er du ofte alene om at varetage mange opgaver og derfor er det vores mission at hjælpe dig med regnskab, så du i stedet kan lægge din energi i det, som du brænder for.

    I Dinero mener vi at regnskab skal være for alle, og derfor arbejder vi hver dag med at gøre regnskabsarbejdet nemmere for dig som er selvstændig. Regnskabet skal nemlig ikke være en hæmsko for dig og din virksomheds drift og fremgang.

    I bund og grund hjælper vores regnskabsprogram dig med alt vedrørende regnskab og bogføring. Mange processer bliver nemmere og automatiseret, så du fx aldrig igen skal have lommen fyldt med krøllede kvitteringer og mister vigtige bilag på farten.

    Mens du arbejder på din virksomheds kerneprodukt, klarer vi regnskabet for dig.

  2. Fordelen ved at benytte Dineros regnskabsprogram er, at du er i trygge og kyndige hænder, så du ikke længere skal bekymre dig om regnskabsarbejdet i din virksomhed.

    Som selvstændig er tiden ofte knap og derfor mener vi, at du bør bruge din tid på det du brænder for, i stedet for at lave regnskab. Vi ved at de fleste selvstændige ikke er gået denne seje vej, for at sidde og lave besværligt og tungt regnskabsarbejde.

    Lad Dinero regnskabsprogram hjælpe dig.

  3. Dinero er helt ideelt for dig som er selvstændig, da Dinero regnskabsprogram netop er udviklet til selvstændige, som ønsker at gøre regnskabsarbejdet nemmere.

    Kort sagt overskueliggør vi hele regnskabsarbejdet. Dinero giver dig overblik over økonomien og kommende betalinger. Vi holder styr på dine bilag, gør det nemt at sende fakturaer og får dit regnskab til at stemme.

    Dinero taler sammen med de andre systemer, som du muligvis benytter i din virksomhed. Det betyder, at du med Dinero slipper for at taste de samme tal ind i alle systemer. Med Dinero får du, kort sagt, mere tid til det du holder af at lave.

  4. Dinero regnskabsprogram er gratis, så længe du ønsker det. Det betyder, at du med Dinero Starter, fx kan sende ubegrænsede fakturerer og benytte ubegrænsede posteringer i dit regnskab helt gratis.

    For et lille beløb om måneden kan du udvide til Dinero Pro eller Dinero Total, og gøre regnskabet endnu nemmere for dig selv. Med Dinero Pro får du adgang til mange flere funktioner og integrationer, som effektiviserer dit regnskabsarbejde. Du får desuden adgang til vores support, som sidder klar til at besvare alle de spørgsmål du måtte have hver dag.

    Med Dinero Total, klarer vi hele dit regnskab for dig. Det betyder at vores seje bogholderteam sørger for at dit regnskab stemmer og er korrekt, mens du ubekymret kan fokuserer på det, som du brænder for.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram