Regnskabsprogram til små virksomheder

Spar tid på regnskabet – og brug den i stedet på andre vigtige aktiviteter for små virksomheder. Prøv Dinero allerede i dag!

Regnskabsprogram
nemt og brugervenligt

Med Dinero får du et regnskabsprogram, fuldstændig uden begrænsninger på dine fakturaer, posteringer og kontakter. Du kan med andre ord sende alle de fakturaer, du har lyst til, bogføre moms med ét klik m.m. – uden store omkostninger.

Dinero beregner også automatisk din lønsumsafgift, så det er lige til at indberette og betale. Læs mere her.

Nem bogføring

Med Dinero får du adgang til vores digitale bogføringsassistent, som hjælper små virksomheder med at bogføre korrekt i deres regnskab. Bogføringsassistenten er også tilgængelig i Dinero Starter og Starter +, hvor du selv skal indtaste oplysninger manuelt. Med Dinero Pro får du fuld afgang til bogføringsassistenten uden begrænsninger.

Modtag nemt betaling

Selv med Dinero Starter-pakkerne kan du modtage betaling af dine fakturaer gennem kreditkort samt MobilePay. Så får du hurtigere dine penge, og gør det samtidig så nemt som muligt for dine kunder at betale dig dine penge.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Regnskabsprogrammet til små virksomheder

Nemt regnskab til små virksomheder

Dinero er lavet til iværksætterne, de selvstændige samt de små og mellemstore virksomheder – og missionen er klar: Regnskab skal gøres så nemt som overhovedet muligt, så alle kan føre et regnskab.
Vi ønsker nemlig ikke, at små virksomheder skal opleve bogføring og regnskab som en hindring for hverken at starte eller drive en virksomhed, som det ofte er tilfældet. 

Dinero er et af de få regnskabsprogrammer til små virksomheder, som ikke giver dig begrænsninger i forhold til fakturaer, posteringer og kontakter, uanset hvilken version du bruger.

Du får med andre ord et regnskabsprogram til din lille virksomhed, hvor du kan sende alle de fakturaer, du vil, og lade dine kunder betale nemt og hurtigt. Samtidigt kan du bogføre lige så meget, som du har behov for.

Så er du på jagt efter regnskabsprogram, hvor du kan lave et regnskab til små virksomheder – og hvor du ikke risikerer at skulle betale mere, hvis du når et vist antal fakturaer eller posteringer? Ja, så er Dinero det rigtige valg for dig.

Økonomisystem til små virksomheder

Med Dinero får du et økonomisystem til små virksomheder, hvor du nemt og hurtigt kan få det økonomiske overblik. Med vores mobil-app kan du desuden altid følge dit regnskab på farten; selv som Starter-bruger.

For at et regnskabsprogram til små virksomheder gør, hvad det skal, bør det give dig tid til de kerneopgaver, der egentlig tæller for din virksomhed – altså alt det, der fik dig til at starte virksomhed. 

Ejere til små virksomheder har ofte en finger med i spillet ned til mindste detalje i virksomheden. Der bliver rodet med al fra kan salg og markedsføring til bogføring og regnskab.

Og det behøver ikke trække tænder ud. Med Dinero kan du klare din virksomheds regnskab så let som muligt, uanset hvor ofte du har behov for det. Igen så du får tid til alle de andre aktiviteter i din virksomhed. 

Gør arbejdet med dit regnskab endnu lettere

Vi har fortalt en hel del om, hvor langt du kan komme med Dinero som regnskabsprogram til små virksomheder.

Vil du give dig selv endnu flere smutveje, kan du vælge Dinero Pro og få adgang til en lang række automatiserede funktioner, der gør dit arbejde med regnskabet endnu nemmere. Vi har også en systemintegration til det meste, så du kan få dine systemer til at snakke sammen med dit regnskabsprogram nemt og hurtigt.

Du får blandt andet ubegrænset brug af vores digitale bogføringsassistent, så du altid kan få hjælp dig til at bogføre på den korrekte konto i dit regnskab – og dermed sikrer dig selv de rigtige moms- og skattefradrag.

Desuden får du adgang til vores store udvalg af integrationer indenfor blandt andet kassesystemer, webshops, betalingsløsninger, lønsystemer, kørebog og meget mere. De giver dig alle sammen mulighed for at spare endnu mere tid på dit arbejde med bogføring og regnskabet. God fornøjelse 🙂

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram