Regnskabsprogram til webshops

Gør din hverdag som webshop-ejer lettere med Dinero. Med integrationer kan du binde webshoppen og dit regnskab sammen, så du sparer både tid og penge. Så kan du fokusere endnu mere på dine kunder og den gode oplevelse.

Simpel bogføring

Upload dine bilag til bilagsarkivet nemt og hurtigt – og få hjælp til at bogføre dine købsbilag med vores bogføringsassistent. Så er du færdig med krøllede kvitteringer, og du sikrer dig selv de rigtige fradrag.

Regnskabsprogram til webshops

Økonomisk overblik på farten

Med vores app har du altid dit regnskab lige ved hånden – blandt andet med vores mobil-app, som du også kan sende fakturaer fra. Husk, at du selv vælger, hvilke ordrer fra din webshop, der skal omdannes til en faktura – herefter bogføres og sendes faktuaen til din kunde.

Overblik over lager

Udover webshop-integration tilbyder vi også samarbejde med et lagerstyringssystem, der giver overblik over lageret i din forretning. Du får blandt andet opdatering af lager, når du sender faktura på udvalgte produkter.

Godkendt af Erhvervsstyrelsen

Med den nye bogføringslov skal bilag og arbejdsgange være digitale. Det betyder blandt andet, at alt skal registreres og opbevares digitalt i et certificeret og godkendt regnskabsprogram. Der skal også løbende tages sikkerhedskopier af alt regnskabsmateriale og meget andet for at leve op til kravene i den nye bogføringslov.

Dinero er et godkendt og certificeret regnskabsprogram (registreringsnummer: fob165082), så du kan trygt bruge Dinero til regnskab og bogføring.

0

Aktive virksomheder

0

Sendte fakturaer

0

Brugere online nu

Gør dit liv som webshop-ejer lettere

Er du indehaver af en webshop? Er du træt af at skulle bruge en masse forskellige platforme og taste dine informationer igen og igen? Så er Dineros regnskabsprogram lige noget for dig.

Vi har integrationer til en masse forskellige webshops, og på den måde kan din webshop og dit regnskab bindes sammen – helt automatisk.

Integrationer, der letter hverdagen

I Dinero har vi mange forskellige integrationer, som kan lette din hverdag som indehaver af en webshop. Du kan se de forskellige integrationer her.

Det tager ikke mere end fem minutter at sætte en integration op mellem din webshop og Dinero. Når opsætningen er i vinkel, kører det hele automatisk. Bogføring bliver dermed let som en leg, da det hele nu sker med et enkelt klik.

Måske vil du også nyde godt af vores integrationer til inkasso, så processen bliver lettet fra dine skuldre.

Brug tiden fornuftigt

Opret en konto i dag og opdag, hvordan Dinero gør dit regnskabsliv lettere. Med Dinero Starter får du et gratis regnskabsprogram. Med Dinero Pro, som du skal betale for, får du til gengæld en masse ekstra funktioner. Du kan læse om de forskellige funktioner og tilmelde dig her.

Er du i tvivl, om vi er det rigtige regnskabsmatch for dig? Så kontakt vores support for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi flytter dit regnskab helt gratis – udfyld denne kontaktformular, så kontakter vi dig for en snak om, hvordan vi bedst flytter dig til Dinero.

Oftest stillede spørgsmål

Med Dinero regnskabsprogram sparer du tid på regnskabsarbejdet, så du kan bruge din tid og energi på din webshop og virksomhed. Du får adgang til funktioner, som er uundværlige for dig i din hverdag. Du får bl.a. adgang til en lang række integrationer, som gør det lettere at være ejer af en webshop.

Med Dinero Starter-pakkerne får du et regnskabsprogram, som giver dig mulighed for at bruge mere tid på din webshop i stedet for at bruge den på regnskab og bogføring. Med vores app kan du nemt og hurtigt klare regnskabet på farten, når det passer dig.

Du har også mulighed for at opgradere til Dinero Pro, som giver dig adgang til en lang række ekstra funktioner. Du kan fx få hjælp til bogføring med bogføringsassistenten, bogføringssupport alle årets dage fra 8-23, samt få adgang til en masse nyttige integrationer.

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram