Amero

Spar tid og ressourcer med et kassesystem fra Amero og få automatisk overført dine salgstal.

Amero Dinero

Support af integration

info@amero.dk

Om Amero

Med et brugervenligt kassesystem fra Amero kan du nemt og hurtigt betjene dine kunder og tage imod betaling. De leverer komplette kassesystemer, som består af touchskærm-kasseapparat, et online administrationssystem og de nyeste integrationsmuligheder til Dinero, webshops og flere andre typer af systemer.

Deres typiske kunder er alt fra den nystartede butik til kæder, offentlige institutioner, samt museer og attraktioner. Amero har i dag over 2000 aktive kassesystemer fordelt på adskillige brancher. Du kan se, hvad deres kunder fortæller om dem her.

Med en integration mellem Amero og Dinero får du:

  • Altid opdaterede salgstal mellem kassen og Dinero
  • En automatiseret proces, som sparer dig (og din bogholder) tid og ressourcer
  • Præcise tal uden menneskelige tastefejl
  • Mulighed for at lave kunde- og kreditsalg på kassen, som automatisk overføres til Dinero og samles med kundens anden data
  • Mulighed for at overføre dagsopgørelse som PDF til kassekladde, hvor du får PDF med som bilag

Med et kassesystem fra Amero får du flere fordele:

  • Et brugervenligt og intuitivt kassesystem
  • Mulighed for nemt at integrere kassesystemet til andre systemer 
  • Mulighed for at lade dine kunder betale som de har lyst; med kontanter, kreditkort eller f.eks. MobilePay
  • Smart lagerstyring, så du altid har et overblik over dine varer
  • Integrationer til webshops, økonomisystemer, WMS og flere andre systemer
  • Et hav af moduler, så du kan tilpasse det helt perfekt til din forretning
  • Et kassesystem med kassesoftware fra FlexPOS, der sikrer en moderne og gennemtestet kassesoftware.

I kassesystemets BackOffice, som er et online administrationssystem forbundet til dit kassesystem, kan du nemt oprette produkter, styre priser, lægge nye varer på lager og trække statistikker og rapporter over dit salg. Det er tilgængeligt fra enhver computer med internet, og der tages løbende automatisk backup, så din data er gemt og sikret.

Så smart er det

Med en integration mellem Dinero og dit kassesystem fra Amero bliver dine salgstal automatisk flyttet fra kassesystemet over til Dinero. Det betyder, at du sparer en masse tid og ressourcer, da det kun tager fem minutter at lave en dagsopgørelse, og du undgår menneskelige tastefejl. Derudover kan den kassekladde, som sendes fra kassesystemet til Dinero automatisk bogføres med det samme, så din bogholder er fri for at bruge tid på dette.  

Når kreditsalg er aktiveret, vil alle kreditsalg blive oprettet som faktura i Dinero, så du kan sende faktura direkte til kunden. Kunder og produkter, der ikke allerede er oprettet i Dinero, vil blive oprettet som en del af processen. Hvis produktet eller kunden allerede er oprettet i Dinero, men der er lavet ændringer siden sidste synkronisering, vil kunden eller produktet blive opdateret med de nye data.

Amero selv oplever, at kundernes revisorer og bogholdere er glade for integrationen mellem Dinero og Amero, og du kan bruge mere tid på at skabe en attraktiv forretning for dine kunder.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har Dinero og kassesystem fra Amero, skal du blot kontakte Ameroinfo@amero.dk eller på +45 77 34 34 80 – så hjælper de dig i gang med integrationen mellem dit kassesystem og Dinero.

Har du ikke noget kassesystem fra Amero endnu, kan du kontakte Amero – så hjælper de dig med at finde den helt rigtige løsning for dig. Deres forretningskonsulenter er klar til at give dig gratis rådgivning omkring din løsning og give et uforpligtende tilbud, der beskriver, hvad du får med i en løsning fra dem. 

Support af integration

info@amero.dk

Anmeldelser

Ingen anmeldelser endnu

Gør som 0 virksomheder

Brug Danmarks mest anbefalede regnskabsprogram