Spring til indholdet

Integration til
Amero

Spar tid og ressourcer med og et brugervenligt kassesystem fra Amero. Så får du automatisk overført dine salgstal hver dag – og du kan bruge tid på det, der skaber mest værdi for din forretning.

Om Amero

Med et kassesystem fra Amero kan du nemt og hurtigt betjene dine kunder og tage imod betaling. De leverer komplette kassesystemer, som består af touchskærm-kasseapparat, et online administrationssystem og værdifulde integrationer til Dinero, lagerstyring og webshops. Deres typiske kunder er alt fra den nystartede butik til kæder, offentlige institutioner, samt museer og attraktioner.

Amero beskriver selv, at de er en af de førende samarbejdspartnere inden for kassesystemer i Danmark. De har mange års erfaring med kassesystemer, og de har i dag over 800 aktive kassesystemer fordelt på adskillige brancher. Du kan se brancherne her.

Med en integration mellem Amero og Dinero får du:

  • Altid opdaterede salgstal mellem kassen og Dinero
  • En automatiseret proces, som sparer dig (og din bogholder) tid og ressourcer
  • Præcise tal uden menneskelige tastefejl.

Med et kassesystem fra Amero får du flere fordele:

  • Et brugervenligt og intuitivt kassesystem
  • Mulighed for at lade dine kunder betale som de har lyst; med kontanter, kreditkort eller fx MobilePay
  • Smart lagerstyring, så du altid har et overblik over dine varer
  • Integrationer til webshop, lagerstyring og mange andre smarte funktioner
  • Et hav af moduler, så du kan tilpasse det helt perfekt til din forretning
  • Et kassesystem med kassesoftware fra FlexPOS, der sikrer en moderne og gennemtestet kassesoftware.

I kassesystemets BackOffice, som er et online administrationssystem forbundet til dit kassesystem, kan du nemt oprette produkter, styre priser, lægge nye varer på lager og trække statistikker og rapporter over dit salg. Det er tilgængeligt fra enhver computer med internet, og der tages løbende automatisk backup, så din data er gemt og sikret.

Så smart er det

Med en integration mellem Dinero og dit kassesystem fra Amero bliver dine salgstal automatisk flyttet fra kassesystemet over til Dinero. Det betyder, at du sparer en masse tid og ressourcer, da det kun tager fem minutter at lave en dagsopgørelse, og du undgår menneskelige tastefejl.  Amero selv oplever, at brugernes revisorer er glade for det, og du kan bruge mere tid på at skabe en attraktiv forretning for dine kunder.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har Dinero og kassesystem fra Amero, skal du blot kontakte Ameroinfo@amero.dk eller på +45 77 34 34 80 – så hjælper de dig i gang med integrationen mellem dit kassesystem og Dinero.

Har du ikke noget kassesystem fra Amero endnu, kan du kontakte Amero – så hjælper de dig med at finde den helt rigtige løsning for dig. Deres forretningskonsulenter er klar til at give dig gratis rådgivning omkring din løsning og give et uforpligtende tilbud, der beskriver, hvad du får med i en løsning fra dem. 

0

... har allerede tilmeldt sig dinero!

Vidste du, at der er sendt 0 fakturaer fra Dinero?